Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εξοπλισμός ξενοδοχείων

Με εντολή της Τρόικας, όλες οι αγορές ξενοδοχειακών λευκών ειδών, από το Pennie.gr

Θοδωρής Κουμέλης - 01 Απρίλιος 2014, 09:28

Στα πλαίσια της τόνωσης της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων, οι εκπρόσωποι των δανειστών, ζήτησαν και πήραν την έγκριση να περιληφθεί στο νέο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης, η διάταξη που υποχρεώνει τους ξενοδόχους να προμηθευτούν τα λευκά είδη της σεζόν αποκλειστικά από τα καταστήματα της εταιρείας Pennie.


Σε μία κίνηση που θα συζητηθεί προχώρησε η Τρόικα σε συνεννόηση με την αρμόδια Υπουργό Τουρισμού, ενόψει της έναρξης της νέας τουριστικής περιόδου. Συγκεκριμένα, στα πλαίσια της τόνωσης της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων, οι εκπρόσωποι των δανειστών, ζήτησαν και πήραν την έγκριση να περιληφθεί στο νέο πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης, η διάταξη που υποχρεώνει τους ξενοδόχους να προμηθευτούν τα λευκά είδη της σεζόν αποκλειστικά από τα καταστήματα της εταιρείας Pennie ή την ιστοσελίδα www.pennie.gr/hotels.
 
Πρόκειται επί της ουσίας για την πρώτη παρέμβαση των δανειστών στην ελεύθερη οικονομία, γεγονός που δημιουργεί ερωτήματα. Μιλώντας αποκλειστικά στο TravelDailyNews, ο εκπρόσωπος της Τρόικας, ξεκαθάρισε: “Ο τουρισμός είναι το μεγάλο στοίχημα της ελληνικής οικονομίας. Περιμένουμε πολλά από τη φετινή τουριστική περίοδο, και θέλουμε τους Έλληνες ξενοδόχους ανταγωνιστικούς. Πρέπει να μειώσουν τα έξοδα των προμηθειών, αυξάνοντας παράλληλα τις παροχές προς τους πελάτες. Κατόπιν εξονυχιστικής διερεύνησης της αγοράς, καταλήξαμε ότι ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, είναι δια μέσω της εταιρείας Pennie”.

Συνεχίζοντας, ο ισχυρός άντρας τόνισε: “Δεν πρόκειται όμως, μόνο για ένα μέτρο μείωσης των εξόδων στις προμήθειες των λευκών ειδών. Τα λευκά είδη Pennie, λειτουργούν παράλληλα και ως εργαλείο διαφήμισης για το ξενοδοχείο. Προσωπικά, κάθε φορά που κοιμάμαι σε ένα σεντόνι Pennie, νιώθω σαν μικρό παιδί στην αγκαλιά της μητέρας του”.

Έντονη ήταν η αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η οποία έκανε λόγο για εγκληματική καθυστέρηση στη λήψη της απόφασης και δήλωσε χαρακτηριστικά, ότι πρόκειται για ένα μέτρο το οποίο θα έπρεπε να ληφθεί τουλάχιστον δύο χρόνια νωρίτερα.


Το κείμενο που μόλις διαβάσατε είναι το πρωταπριλιάτικο αστείο της εταιρείας Pennie, σε συνεργασία με το TravelDailyNews. Τα Pennie θέλησαν με αυτόν τον πρωτότυπο και κωμικό τρόπο να τονίσουν το δυνατό τους σημείο, δηλαδή την έμφαση τους στις χαμηλές τιμές, χωρίς να συμβιβάζουν την ποιότητα. Γνωρίστε τα Pennie και εξοικονομήστε 30-50% στις αγορές λευκών ειδών για το ξενοδοχείο σας.

Προφανώς, δεν επιχειρείται η διατύπωση καμίας πολιτικής άποψης ή προτίμησης.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top