Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Lufthansa μετονομάζεται σε Fanhansa εν όψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου
Αεροπορικές εταιρείες

Η Lufthansa μετονομάζεται σε Fanhansa εν όψει του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου

Φέροντας το λογότυπο Fanhansa, η Lufthansa θα μεταφέρει στη Βραζιλία όχι μόνο την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου της Γερμανίας, ως συνεργάτης της Γερμανικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, αλλά και χιλιάδες οπαδούς, εκπροσώπους των ΜΜΕ και επισήμους.

Τις ερχόμενες εβδομάδες, πριν και κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, οκτώ αεροσκάφη του στόλου της Lufthansa θα βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής, καθώς θα αντικαταστήσουν το διάσημο λογότυπό τους, με το νέο λογότυπο ‘Fanhansa’. Για πρώτη φορά από την έναρξη της λειτουργίας της, πριν από 60 περίπου χρόνια, η Lufthansa αλλάζει το όνομά της, στην άτρακτο ορισμένων αεροσκαφών της, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Στις 16 Μαΐου και ώρα 11.20, αναχώρησε από το Terminal 2 του Μονάχου, το πρώτο “Fanhansa Airbus”, με προορισμό το Αμβούργο και το Λονδίνο, πραγματοποιώντας την πτήση με κωδικό LH 2066. Το πρώτο Airbus A321-200 θα ακολουθήσουν δύο ακόμη αεροσκάφη μικρών αποστάσεων και πέντε ακόμη αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων, συμπεριλαμβανομένου του Boeing 747-8, του μεγαλύτερου αεροσκάφους του κόσμου, που θα φέρουν και αυτά το λογότυπο ‘Fanhansa’.

“Αναμφίβολα, η λέξη ‘Fanhansa’ είναι κάτι παραπάνω από ένα λογότυπο στην άτρακτο του αεροσκάφους. Είναι μια έκπληξη που επιφυλάσσουμε προς τους πελάτες μας και ένα ‘ευχαριστώ’ προς τους οπαδούς μας”, δήλωσε ο Alexander Schlaubitz, διευθυντής Marketing της Lufthansa Passenger Airlines. “Τις ερχόμενες ημέρες θα δημιουργούμε νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες μέσα από πολλές, διαφορετικές προωθητικές ενέργειες. Είναι σίγουρο ότι με τη Fanhansa θα μεταφέρουμε στη Βραζιλία τους πιο ευτυχισμένους φιλάθλους, προσφέροντάς τους την απόλυτη ατμόσφαιρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και τον πυρετό των ποδοσφαιρικών αγώνων, αναδεικνύοντας τη Lufthansa ως τον επίσημο αερομεταφορέα των φιλάθλων όλου του κόσμου”.


Προετοιμασία του λογοτύπου στο εργαστήριο της Lufthansa Technik.

Φέροντας το λογότυπο Fanhansa, η Lufthansa θα μεταφέρει στη Βραζιλία όχι μόνο την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου της Γερμανίας, ως συνεργάτης της Γερμανικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, αλλά και χιλιάδες οπαδούς, εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης και επισήμους.

Κατά τη διάρκεια των διάφορων εκπλήξεων που θα πραγματοποιούνται εντός των προγραμματισμένων πτήσεων της Lufthansa, στα γκισέ check-in και τις πύλες αναχώρησης των γερμανικών αεροδρομίων, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να διεκδικήσουν ένα εισιτήριο προς τη Βραζιλία, με αεροσκάφος Fanhansa, συμπεριλαμβανομένης, φυσικά, της εμπειρίας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου στη γη του Αμαζονίου, της Κοπακαμπάνα και της Καϊπιρίνια.

Όσοι είναι λάτρεις αυτής της πρωτοβουλίας της Lufthansa, μπορούν μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες να παρακολουθούν όλες τις εξελίξεις σχετικά με τη Fanhansa μέσω της ιστοσελίδας LH.com: τις νυχτερινές εργασίες στο υπόστεγο της Lufthansa Technik στο Μόναχο και την εφαρμογή του λογότυπου, τα γράμματα του οποίου θα έχουν μήκος έως και 1.23 μέτρα, την πρώτη πτήση – έκπληξη, την αναχώρηση της γερμανικής ποδοσφαιρικής ομάδας από το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και, φυσικά, την πτήση που θα μεταφέρει όλους τους φιλάθλους στη Βραζιλία, στα μέσα Ιουνίου.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024