Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΣυμβουλές προς ξενοδόχους: Τι πρέπει να κάνετε για τις αρνητικές αξιολογήσεις ξενοδοχείων
Ξενοδοχία

Συμβουλές προς ξενοδόχους: Τι πρέπει να κάνετε για τις αρνητικές αξιολογήσεις ξενοδοχείων

Το διεθνές portal κρατήσεων hotel.info ανέλυσε τα επικριτικά σχόλια των πελατών του από το 2012. Το αποτέλεσμα: η κακή εξυπηρέτηση, η έλλειψη καθαριότητας και το φτωχό μενού για το πρωινό είναι τα κύρια σημεία κριτικής.

Οι αξιολογήσεις ξενοδοχείων στο διαδίκτυο αποκτούν μεγαλύτερη σημασία στην τελική επιλογή του ταξιδιωτικού προορισμού. Πολύ συχνά μια αρνητική αξιολόγηση στο διαδίκτυο σημαίνει ότι το πρόσωπο που ψάχνει να κάνει κράτηση, καταλήγει τελικά σε εναλλακτικό ξενοδοχείο. Το διεθνές portal κρατήσεων hotel.info ανέλυσε τις αξιολογήσεις ξενοδοχείων τα τελευταία δύο χρόνια και διαπίστωσε ότι οι περισσότερες από τις δυσκολίες που συναντούν οι επισκέπτες θα μπορούσαν να λυθούν πολύ εύκολα.

Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι προ των πυλών, οι κρατήσεις είναι σχεδόν πλήρεις και η ευχάριστη αναμονή αυξάνεται. Η πλειοψηφία των επισκεπτών επιστρέφει στην πατρίδα με ευχάριστες αναμνήσεις και το δείχνει αυτό με μια θετική αξιολόγηση στο διαδίκτυο. Ωστόσο, είναι αδύνατο να αγνοήσει κανείς ότι κάποιοι επισκέπτες μπορεί να εντοπίσουν κάτι δυσάρεστο με τη διαμονή τους. Είναι ακριβώς αυτές οι αρνητικές εκτιμήσεις που δίνουν στον ξενοδόχο την ευκαιρία να βελτιώσει τις υπηρεσίες και τις πτυχές της καθαριότητας και με αυτόν τον τρόπο να μεγιστοποιήσει την ικανοποίηση των πελατών του.

Το διεθνές portal κρατήσεων hotel.info ανέλυσε τα επικριτικά σχόλια των πελατών του από το 2012. Το αποτέλεσμα: η κακή εξυπηρέτηση, η έλλειψη καθαριότητας και το φτωχό μενού για το πρωινό είναι τα κύρια σημεία κριτικής.

Όσοι έχουν βιώσει κακή εξυπηρέτηση συχνά αφήνουν ένα μήνυμα για τη διαχείριση του ξενοδοχείου το οποίο αναφέρει: “Το πιο βρώμικο ξενοδοχείο 4 αστέρων που έχω δει ποτέ. Λίγες τρίχες στα πλακάκια τοίχου, αλλά όταν κοίταξα το πάτωμα υπήρχε ένα πλήρες πακέτο.

Τα κύρια παράπονα των επισκεπτών
1. Επιπλέον κόστος για σύνδεση στο Internet, το parking, το πρωινό κ.λπ.: 65,50%
2. Έλλειωη υπηρεσιών: 53,90%
3. Επιλογή πρωινού: 48,20%
4. Άβολα κρεβάτια: 45,90%
5. Βρώμικα δωμάτια: 43,10%
6. Έλλειψη φιλικότητας: 35,20%
7. Ποιότητα πρωινού: 32,90%
8. Επίπεδα θορύβου στο δωμάτιο: 30,60%
9. Γενικότερα, το “value for money”: 29,90%
10. Ανακολουθία υπηρεσιών σε όσες υποσχόταν το ξενοδοχείο ότι προσφέρει: 26,20%

Ωστόσο, οποιοσδήποτε θέλει να κλείσει ένα ταξίδι πρέπει να γνωρίζει ότι ένα ξενοδοχείο σε κατηγορία τιμής χαμηλού προϋπολογισμού δεν μπορεί να προσφέρει το ίδιο επίπεδο υπηρεσιών, όπως ένα με τέσσερα αστέρια. Σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης έχει αποφασίσει για μια φθηνότερη προσφορά και απογοητευτεί με την άφιξή του, τότε θα πρέπει να δώσει στη διεύθυνση του ξενοδοχείου την ευκαιρία να βελτιώσει την κατάσταση. Αν οι υπάλληλοι δεν είναι διατεθειμένοι να το κάνουν αυτό, τότε θα πρέπει να γίνει μια προσπάθεια να επιτευχθεί μείωση της τιμής ή να πραγματοποιηθεί μετάβαση σε ένα άλλο ξενοδοχείο. Είναι σημαντικό για όλους τους εν δυνάμει πελάτες ενός ξενοδοχείου να συνειδητοποιήσουν πριν ξεκινήσουν για το ταξίδι τους, ότι όποιος περιμένει τέσσερα αστέρια πρέπει να πληρώσει αναλόγως.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024