Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΟι διεθνείς ξενοδοχειακές τιμές εξακολουθούν να ανεβαίνουν (για 5η συνεχή χρονιά)
Ξενοδοχειακές τιμές

Οι διεθνείς ξενοδοχειακές τιμές εξακολουθούν να ανεβαίνουν (για 5η συνεχή χρονιά)

Δύο περιοχές που εμφάνισαν αύξηση 5% του HPI είναι η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή, την πιο απότομη αύξηση στην περιοχή σε μια περίοδο έξι ετών.

Η μέση τιμή που καταβάλλεται για ένα δωμάτιο ξενοδοχείου σε όλο τον κόσμο αυξήθηκε κατά 4% κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2014, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2013, καθώς η συνολική οικονομική ανάκαμψη εμφάνισε μεγαλύτερη ώθηση, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, και οι καταναλωτές έγιναν πιο σίγουροι όσον αφορά στην αύξηση των δαπανών για τα ταξίδια τους.

Ο Παγκόσμιος Ξενοδοχειακός Δείκτης Τιμών (Hotel Price Index) διαμορφώθηκε στο 115 στο τέλος του α’ εξαμήνου του 2014, 15 μονάδες υψηλότερα από ό,τι κατά την αρχή του 2004, και πλέον μόνο τέσσερις βαθμούς πίσω από τον υψηλότερο όλων των εποχών (119 το α’ εξάμηνο του 2007).

Ο Johan Svanstrom, πρόεδρος της Hotels.com, είπε: “Ήταν ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα της χρονιάς για την τουριστική βιομηχανία γενικά, καθώς η ζήτηση τόσο για τον διεθνή τουρισμό όσο και για τα επαγγελματικά ταξίδια παρέμεινε ισχυρή. Κατά συνέπεια, είδαμε τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης του HPI από τις αρχές του 2012 και, για πρώτη φορά, έχουμε δύο περιοχές του κόσμου, των οποίων οι περιφερειακοί δείκτες έχουν ξεπεράσει τα επίπεδα προ της κρίσης τους”.

Πρόκειται για τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική και τα επιτευχθέντα αποτελέσματα-ρεκόρ κατά την περίοδο αυτή. Η Καραϊβική είχε την ταχύτερη άνοδο με τρέχουσα αύξηση 6% του HPI, την υψηλότερη αύξηση του δείκτη που έχει καταγραφεί ποτέ για μία περιοχή. Η Λατινική Αμερική συνέχισε την καλή πορεία που παρατηρήθηκε το 2013 και έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο επίδοσης όλων των εποχών για το α’ εξάμηνο μιας χρονιάς.

Δύο περιοχές που εμφάνισαν αύξηση 5% του HPI είναι η Ευρώπη και η Μέση Ανατολή, την πιο απότομη αύξηση στην περιοχή σε μια περίοδο έξι ετών. Η Βόρεια Αμερική ενισχύθηκε από τα αποτελέσματα των ΗΠΑ, που παρουσίασε τα καλύτερα επίπεδα πληρότητας των ξενοδοχείων του αιώνα τον Ιούνιο, σύμφωνα με την Smith Travel Research.

Όσον αφορά στην Ασία και τον Ειρηνικό, ο Δείκτης δεν παρουσίασε καμία ένδειξη είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω. Η Ασία δε συνέχισε να προσφέρει εξαιρετικό “value-for-money” για τους τουρίστες, ενώ οι τιμές που κατέβαλλαν οι τουρίστες της Αυστραλίας χαμήλωσαν, λογω του αδύναμου δολάριου Αυστραλίας.

Και ο Svanstrom συνέχισε: “Εκτός από τη γενική οικονομική ανάκαμψη, υπήρχαν τρεις άλλοι λόγοι που ξεχώρισαν για τις περισσότερες από τις διακυμάνσεις των τιμών. Οι νομισματικές διακυμάνσεις έπαιξαν σημαντικό ρόλο στον καθορισμό του κατά πόσον οι τιμές που καταβάλλονται όταν ταξιδεύει κανείς στο εξωτερικό αυξήθηκαν ή μειώθηκαν για πολλούς τουρίστες. Ειδικότερα οι Βρετανοί τουρίστες ωφελήθηκαν καθώς η στερλίνα είτε παρέμεινε σταθερή έναντι ήδη ασθενέστερων νομίσμάτων είτε κέρδισε έδαφος έναντι άλλων”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024