Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΟι εμπειρίες που προσφέρει η Αθήνα στο επίκεντρο της διεθνούς πολυτελούς τουριστικής αγοράς
Προώθηση προορισμού

Οι εμπειρίες που προσφέρει η Αθήνα στο επίκεντρο της διεθνούς πολυτελούς τουριστικής αγοράς

Εκατομμύρια τηλεθεατές θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις μοναδικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που προσφέρει η Αθήνα στην κατηγορία των πολυτελών διακοπών, μέσω της εκπομπής 'Inside Luxury Travel'.

Η Marketing Greece εξασφάλισε την επίσκεψη επιτελείου από την εκπομπή “Inside Luxury Travel”, που απευθύνεται στα πιο απαιτητικά τουριστικά κοινά, καθώς αποτελεί στρατηγικό στόχο η προσέλκυση καλύτερου οικονομικού επιπέδου επισκεπτών.

Με την οργάνωση της Marketing Greece, το επιτελείο της εκπομπής, επισκέφθηκε για μία εβδομάδα την Αθήνα, προκειμένου να αναδείξει μια σειρά από αποκλειστικές και ποιοτικές υπηρεσίες.

Συγκεκριμένα, στο διάστημα 14 έως 20 Σεπτεμβρίου, ολοκληρώθηκε η παραγωγή ενός επεισοδίου της εκπομπής “Inside Luxury Travel”, της οποίας παρουσιαστής και παραγωγός είναι ο κ. Varun Sharma, με στόχο την ενδυνάμωση του προφίλ της Αθήνας ως luxury προορισμό.

Το Inside Luxury Travel είναι μία από τις πιο δημοφιλείς σειρές του Travel Channel, που έχει διανομή σε 122 χώρες, δίδοντας παγκοσμίως επιλογές σε υποψήφιους επισκέπτες με βάση τα χαρακτηριστικά ποιότητας και εκλεπτυσμένης πολυτέλειας.

Με τη συγκεκριμένη κάλυψη και ένταξη της πόλης στο δυναμικό των ξεχωριστών προορισμών του “Inside Luxury Travel”, η Αθήνα αποκτά μια μοναδική ευκαιρία για την προβολή του luxury τουριστικού προϊόντος της. Ταυτόχρονα, προβάλλεται ένα ευρύ δίκτυο αναβαθμισμένων υπηρεσιών που προσφέρονται σε επίπεδο διαμονής, γαστρονομίας, αγορών, διασκέδασης, αξιοθέατων καθώς και η μαγεία της Αθηναϊκής Ριβιέρα.

Στην πρωτοβουλία της Marketing Greece, σημαντική ήταν η αρωγή μιας σειράς επιχειρήσεων που στηρίζουν ενεργά την προβολή και την οικονομία της χώρας μας. Χορηγοί της στοχευμένης ενέργειας επικοινωνίας στάθηκαν οι: Aegean, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής & Αργοσαρωνικού, Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, Οίκος Μεταξά, Golden Hall και η Γαία Τρόφιμα ΑΒΕΕ.

Ενεργοί υποστηρικτές υπήρξαν οι: Master of Wine Κωνσταντίνος Λαζαράκης, Atalanta Golden Yachts, Maroulis Travel, Mercedes Taxi Club, Ναυτικός Όμιλος Βάρης – Βάρκιζας και Island Club Restaurant.

Η Marketing Greece ΑΕ ιδρύθηκε το 2013 με πρωταρχικό στόχο την αποτελεσματική προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Κύριοι μέτοχοι της Marketing Greece είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ). Μέσα από ένα πλάνο πολυδιάστατης επικοινωνιακής στρατηγικής, στοχεύει να αναδείξει τη χώρα μας σε έναν από τους σημαντικότερους και πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024