Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Etihad Airways γιορτάζει την επιτυχία της στα Social Media
Αεροπορικές εταιρείες

Η Etihad Airways γιορτάζει την επιτυχία της στα Social Media

Η Etihad Airways απέσπασε το βραβείο 'Καλύτερη Αναδυόμενη Αεροπορική Εταιρεία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης', στο θεσμό SimpliFlying Awards.

Η Etihad Airways γιορτάζει την επιτυχία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού ανακηρύχθηκε νικήτρια του βραβείου “Καλύτερη Αναδυόμενη Αεροπορική Εταιρεία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης” στο θεσμό SimpliFlying Awards 2014, και παράλληλα τους ένα εκατομμύριο φίλους της στο Facebook σε παγκόσμιο επίπεδο.

Τα SimpliFlying Awards αναγνωρίζουν τις καλύτερες καμπάνιες και πρακτικές στον κλάδο των αερομεταφορών αναφορικά με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Οι νικητές ανακοινώθηκαν σε μια λαμπερή τελετή κατά τη διάρκεια της Συνόδου Κορυφής της Βόρειας Αμερικής “Travel Distribution” που έλαβε χώρα στη Νέα Υόρκη την περασμένη εβδομάδα, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 400 στελέχη του ταξιδιωτικού κλάδου.

Μια αυστηρή διαδικασία δημόσιας ψηφοφορίας και μια ομάδα εμπειρογνωμόνων κριτών επέλεξαν τον Αραβικό αερομεταφορέα ως νικητή της “Καλύτερης Αναδυόμενης Αεροπορικής Εταιρείας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης”, αναγνωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο την εξελιγμένη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία, το ελκυστικό της περιεχόμενο, τις στοχευμένες προωθητικές της ενέργειες και εκστρατείες, και την επικεντρωμένη διαχείριση της κοινότητάς της κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών.

Η Etihad Airways ανέλαβε διάφορες πρωτοβουλίες στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έτσι ώστε να συμμετάσχουν οι οπαδοί της, φτιάχνοντας έναν ισχυρότερο δεσμό με αυτούς, παράλληλα με τη δημιουργία εσόδων για την εταιρεία. Οι σελίδες της, παρέχουν σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις αναφορικά με την εταιρεία, τις χορηγίες, τις περαιτέρω προσθήκες διαδρομών, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και τις ειδικές προσφορές και τα παιχνίδια.

Ο κ. Peter Baumgartner, γενικός εμπορικός διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: “Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ένα ζωτικό μέρος της ευρύτερης ψηφιακής δραστηριότητας και επικοινωνίας. Το βραβείο αυτό μας εμπνέει ώστε να είμαστε πρωτοπόροι στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία όσον αφορά την αναγνώριση και την εκμετάλλευση της δύναμης των μέσων μαζικής δικτύωσης, λέγοντας την ιστορία της Etihad Airways με καινοτόμους τρόπους”.

Ο κ. Shashank Nigam, διευθύνων σύμβουλος της SimpliFlying, δήλωσε: “Η Etihad Airways έχει υιοθετήσει μια μεθοδολογική προσέγγιση στο μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα μια δραματική αύξηση της ανάδρασης των χρηστών κατά το τελευταίο έτος, ιδιαίτερα αναφορικά με το λανσάρισμα των νέων Boeing 787 Dreamliner και Airbus A380, τα οποία θα εκτελέσουν παρθενικές πτήσεις το Δεκέμβριο. Η αεροπορική εταιρεία έδρασε αθόρυβα και κατάφερε να υπερκεράσει τους ανταγωνιστές της”.

Το LinkedIn, το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο του κόσμου στο διαδίκτυο, πρόσφατα ανέδειξε την Etihad Airways ως την πλέον σημαντική εταιρεία με έδρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα βασισμένη στην εμπλοκή των 313 εκατ. επαγγελματιών μελών της στο LinkedIn. Αυτή η αναγνώριση προέρχεται έπειτα από μια σειρά επιτυχημένων εκστρατειών της αεροπορική εταιρεία στην εν λόγω πλατφόρμα, που συνέτειναν, ώστε ο αριθμός των φίλων της να ξεπεράσει τους 120.000.

Έπειτα από τις επιβραβεύσεις και κατακτήσεις αναφορικά με τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, η Etihad Airways έχει φτάσει το ιστορικό ορόσημο του ενός εκατομμυρίου φίλων στη σελίδα της στο Facebook και πάνω από 100.000 οπαδούς στο λογαριασμό του Twitter(@EtihadAirways). Η αεροπορική εταιρεία έχει γνωρίσει σημαντική αύξηση του αριθμού των χρηστών των κοινωνικών μέσων δικτύωσης κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, υπερδιπλασιάζοντας τα “Like” στο Facebook με επιπλέον 512.000 φίλους και αυξάνοντας τους οπαδούς της στο Twitter κατά 75%.

Για τον εορτασμό των επιτευγμάτων της, η αεροπορική εταιρεία έχει ξεκινήσει μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με το hashtag “#OneMillionMoments”, στην οποία οι φίλοι της μπορούν να κοινοποιήσουν φωτογραφίες από την αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία τους με την  Etihad Airways με τη χρήση του Facebook, Twitter και Instagram, έχοντας την ευκαιρία να κερδίσουν  δύο εισιτήρια Οικονομικής Θέσης προς οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου της αεροπορικής εταιρείας. Ο διαγωνισμός είναι ενεργός έως τις 30 Σεπτεμβρίου του 2014, μετά το πέρας του διαγωνισμού μια κριτική επιτροπή θα επιλέξει την καλύτερη συμμετοχή.

Για την επέκταση των κοινωνικών μέσων μαζικής δικτύωσης, η Etihad Airways έχει ξεκινήσει ένα νέο λογαριασμό Pinterest, ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί ως εμπνευσμένο εργαλείο μάρκετινγκ αναφορικά με προορισμούς. Θα επιτρέψει στους οπαδούς να συνδεθούν και να συνεργαστούν με την αεροπορική εταιρεία απευθείας μέσω του περιεχομένου στους πίνακες στο Pinterest, προβάλλοντας δημοφιλείς προορισμούς σε όλο το δίκτυο, παγκόσμιας κλάσης προϊόντα και υπηρεσίες, καθώς και συναρπαστικές ιδέες για ταξίδια.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι με την έναρξη του νέου μας λογαριασμού στο Pinterest, ο οποίος θα εδραιώσει την Etihad Airways ως βασικό παίκτη στο διαδίκτυο στον προγραμματισμό των ταξιδιών. Το Pinterest έχει τεράστιες δυνατότητες και μπορεί να απευθυνθεί άμεσα στην αγορά-στόχο μας και να δημιουργήσει συνειρμούς μέσα από οπτικά ελκυστικό περιεχόμενο”, πρόσθεσε ο κ. Baumgartner.

Το Pinterest έχει γίνει ολοένα και πιο δημοφιλές, ιδιαίτερα μεταξύ των γυναικών, με περισσότερους από 70 εκατ. εγγεγραμμένους χρήστες σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 40 εκατ. είναι ενεργοί χρήστες κάθε μήνα. Θεωρείται το δεύτερο, ύστερα από το Facebook, μέσω κοινωνικής δικτύωσης σε όρους αποστολής παραπομπών σε ιστοσελίδες.

Η  Etihad Airways συνεχίζει να διευρύνει τις παροχές  των μέσων κοινωνικής δικτύωσής της και σχεδιάζει να αναπτύξει ένα επίσημο blog και να ξεκινήσει νέους λογαριασμούς σε πολλές γλώσσες. Αυτές οι νέες πρωτοβουλίες  είναι όλα μέρος μιας διαρκούς προσπάθειας από την Etihad Airways για να βελτιώσει την εμπειρία των φίλων της αεροπορικής εταιρείας, οι οποίοι μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένοι με την αεροπορική εταιρεία με την επίσκεψη τους σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Στη φωτογραφία: Η Elizabeth Selby, Head of Social Media της Etihad Airways (δεύτερη από αριστερά), και ο Marvin Burton, Senior Manager Social Media της Etihad Airways (κέντρο), λαμβάνουν το “Best Emerging Airline on Social Media” βραβείο από τοv CEO της SimpliFlying, Shashank Nigam (πρώτος από αριστερά), στα SimpliFlying Awards for Excellence στα Social Media.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024