Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔεύτερο fam trip Βρετανών τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική
Τουριστικοί πράκτορες

Δεύτερο fam trip Βρετανών τουριστικών πρακτόρων στη Χαλκιδική

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ξεκίνησε εδώ και ένα χρόνο το πρόγραμμα προώθησής του στην αγορά της Βρετανίας. Οι επαφές με τους πράκτορες θα συνεχιστούν και στην προσεχή έκθεση τουρισμού WTM που διοργανώνεται στο Λονδίνο, όπου και θα οριστικοποιηθούν οι συνεργασίες για το 2015-2016.

Το 2014 έδειξε καθαρά ότι η επιστροφή των δυτικών αγορών στη Χαλκιδική είναι ζήτημα χρόνου και στρατηγικής. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έστρεψε το βλέμμα στη Βρετανία όπου η αύξηση των επισκεπτών ξεπέρασε το 32% το διάστημα Μαϊου-Αυγούστου σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2013, σύμφωνα με τα στοιχεία του αεροδρομίου “Μακεδονία”.

Οι 73.700 αφίξεις από τα αεροδρόμια της Βρετανίας είναι σαφώς ένα νούμερο που χρήζει αξιολόγησης. Εξίσου σημαντικές όμως είναι και οι τάσεις που διαμορφώθηκαν από τις ώριμες τουριστικά αγορές όπως αυτή της Βρετανίας, οι οποίες προωθούν το μοντέλο “μαζικά εξατομικευμένου” πακέτου. Ο σύγχρονος επισκέπτης δεν επηρεάζεται από brands, δεν ταξιδεύει με μεγάλα γκρουπ, δεν ενδιαφέρεται για γεωγραφικά όρια. Αντιθέτως, οργανώνει μόνος του το πρόγραμμά του και ψάχνει κάτι κατάλληλο για τον ίδιο ανεξάρτητα από την αναγνωρισιμότητα του προορισμού ή του καταλύματος.

Αξιοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ξεκίνησε εδώ και ένα χρόνο το πρόγραμμα προώθησής του στην αγορά της Βρετανίας. Δύο νέα στοιχεία επαναπροσδιόρισαν τον προορισμό:
α) η παρουσίαση ενός προγράμματος που περιλαμβάνει διακοπές-city break-πολιτισμό στο τρίπτυχο Χαλκιδική-Θεσσαλονίκη-Ημαθία και
β) η παρουσίαση καταλυμάτων της Χαλκιδικής που ανήκουν σε όλες τις κατηγορίες (από ενοικιαζόμενα διαμερίσματα μέχρι boutique hotels και resorts).

Τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Στο 2ο fam trip που διοργανώθηκε στις αρχές Οκτωβρίου από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής σε συνεργασία με τη Μητροπολιτική Αναπτυξιακή του Δήμου Θεσσαλονίκης, το ξενοδοχείο Capsis και το τμήμα τουρισμού της Περιφερειακής Ενότητας Ημαθίας, συμμετείχαν 15 τουριστικοί πράκτορες και tour operators της Βρετανίας, οι οποίοι μαζί με τους 20 που ήρθαν το Μάιο, φθάνουν τους 35.

Το γραφείο Δημοσίων Σχέσεων της Βρετανίας, στο οποίο ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ανέθεσε την εκπροσώπησή του στη βρετανική αγορά, συμμετέχει επίσης σε workshops και παρουσιάσεις ενισχύοντας το όνομα του προορισμού αλλά και τις επιχειρήσεις της Χαλκιδικής, άμεσα και εξειδικευμένα.

Οι επαφές με τους πράκτορες θα συνεχιστούν και στην προσεχή έκθεση τουρισμού WTM που διοργανώνεται στο Λονδίνο, όπου και θα οριστικοποιηθούν οι συνεργασίες για το 2015-2016.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024