Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

WTM 2014: Πιο στοχευμένο και ουσιαστικό το ενδιαφέρον των ξένων επαγγελματιών για την Αθήνα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Νοέμβριος 2014, 15:11

Η παρουσία της Αθήνας ως συνεκθέτη στο Περίπτερο της Ελλάδας, προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επαγγελματιών επισκεπτών από τη βρετανική τουριστική αγορά, αλλά και από άλλες μεγάλες αγορές προέλευσης τουριστών του κόσμου.


Στο επίκεντρο έντονου και ουσιαστικού ενδιαφέροντος τουριστικών επαγγελματιών και επιχειρήσεων βρέθηκε η Αθήνα, στο πλαίσιο της κοινής συμμετοχής της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων/Athens Convention & Visitors Bureau (ΕΑΤΑ/ACVB) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής & Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑ-Α) στη φετινή διοργάνωση της Διεθνούς Έκθεσης World Travel Market, στο Λονδίνο (4-6 Νοεμβρίου 2014).

Η παρουσία της Αθήνας ως συνεκθέτη στο Περίπτερο της Ελλάδας, προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επαγγελματιών επισκεπτών από τη βρετανική τουριστική αγορά, αλλά και από άλλες μεγάλες αγορές προέλευσης τουριστών του κόσμου. Συνολικά πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 50 συναντήσεις με εκπροσώπους τουριστικών οργανισμών, ταξιδιωτικών γραφείων, ιστοσελίδων ηλεκτρονικών κρατήσεων, αεροπορικών εταιρειών, δημοσιογράφων, Bloggers κ.ά.

Σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές, φέτος, το ενδιαφέρον των ξένων επαγγελματιών ήταν πολύ πιο στοχευμένο και ουσιαστικό και στρέφεται σε ευρύτερο φάσμα τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, πέραν του City Break, όπως η κρουαζιέρα, το γιώτινγκ και ο θαλάσσιος τουρισμός εν γένει, η γαστρονομία-οινοτουρισμός, η διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων, ο πολιτιστικός τουρισμός κ.λπ.

Τα στελέχη του ACVB και της EΞΑΑ-Α ενημέρωσαν αναλυτικά τους ενδιαφερόμενους για τις τουριστικές υποδομές, το ξενοδοχειακό δυναμικό και τις βασικές πτυχές της τουριστικής αγοράς της Αθήνας, παρουσίασαν το ευρύ φάσμα εμπειριών που μπορεί να προσφέρει η πόλη στους επισκέπτες της και διένειμαν σχετικό ενημερωτικό υλικό.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι λόγω των νέων συνδέσεων και πτήσεων που προγραμματίζονται για την περίοδο του 2015 από αεροπορικές εταιρείες, όπως η Aegean Airlines, το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται για συνεργασίες με τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις (ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία κ.λπ.), αλλά και γενικά, πληρέστερης ενημέρωσης για τον προορισμό, είναι σημαντικά αυξημένο.

Από τις επαφές και τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της World Travel Market, προκύπτει το συμπέρασμα πως η δυναμικά ανοδική πορεία της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα τη φετινή περίοδο, αναμένεται να συνεχισθεί και τους επόμενους μήνες. Επισημάνθηκε δε πως διοργανώσεις όπως η ετήσια διεθνής συνάντηση των ταξιδιωτικών Bloggers που φιλοξένησε η πόλη, την περασμένη εβδομάδα, ύστερα από πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων και του ACVB, έχει δώσει ισχυρή ώθηση και πρόσθετη αξία στην εικόνα της ως σύγχρονου ευρωπαϊκού προορισμού, με μοναδικά φυσικά και πολιτισμικά χαρακτηριστικά.

Τέλος, με αφορμή τη φετινή διοργάνωση της World Travel Market, ανακοινώθηκε και η επόμενη διοργάνωση του διεθνούς επαγγελματικού workshop της Αθήνας από το ACVB, του 3ου ετήσιου Travel Trade Athens 2015, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Απριλίου του 2015.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top