Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια ΤουρισμούΠρακτικές και to-the-point συμβουλές στο Hospitality.Next 2014: Top Profitability Practices
Συνέδρια

Πρακτικές και to-the-point συμβουλές στο Hospitality.Next 2014: Top Profitability Practices

Την εντύπωση των συμμετεχόμντων στο συνέδριο 'Hospitality.Next 2014: Top Profitability Practices' προκάλεσε η παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών του Οργανισμού Τουρισμού Κοπεγχάγης για την προσέλκυση τουρισμού από την Κίνα, αλλά και των εργαλείων που αναπτύχθηκαν για την εκπαίδευση των τουριστικών επιχειρήσεων στη σωστή εξυπηρέτηση των αναγκών των Κινέζων.

Η  προστιθέμενη αξία που δημιουργούν οι ξεχωριστές εμπειρίες, ο σωστός υπολογισμός του cost per sale, η αξιοποίηση των chameleon facilities, η συστηματική παρακολούθηση της ηλεκτρονικής φήμης ενός ξενοδοχείου και το outsourcing διοικητικών αρμοδιοτήτων είναι κάποιοι από τους παράγοντες που επιτρέπουν σε μια ξενοδοχειακή επιχείρηση να μεγιστοποιήσει την κερδοφορία της. Βέλτιστες πρακτικές όπως τις παραπάνω ανέλυσαν μέσα από παρουσιάσεις και συζητήσεις οι 17 ξένοι και Έλληνες ομιλητές του συνεδρίου “Hospitality.Next 2014: Top Profitability Practices” που διοργάνωσε την Τρίτη 18 Νοεμβρίου το “Hotel&Restaurant” της Boussias Communications στην Αθήνα.

Την εντύπωση των συνέδρων προκάλεσε η παρουσίαση των βέλτιστων πρακτικών του Οργανισμού Τουρισμού Κοπεγχάγης για την προσέλκυση τουρισμού από την Κίνα, αλλά και των εργαλείων που αναπτύχθηκαν για την εκπαίδευση των τουριστικών επιχειρήσεων στη σωστή εξυπηρέτηση των αναγκών των Κινέζων.

Επίσης, οι πρακτικές και to-the-point συμβουλές των best-selling συγγραφέων και συμβούλων ξενοδοχείων Adam Hamadache και Caroline Cooper, σχετικά με το σωστό hotel marketing και την κορυφαία εξυπηρέτηση του πελάτη.

“Βασικός δείκτης που πρέπει να παρακολουθεί κάθε ξενοδοχείο είναι το cost per sale, το πόσο στοιχίζει δηλαδή κάθε κράτηση. Το να δώσουμε κίνητρα σε έναν φιλοξενούμενο να μας επισκεφτεί και πάλι, ή να μας συστήσει σε φίλους, συνήθως στοιχίζει πολύ λιγότερο από το να πληρώσουμε την προμήθεια μιας μεγάλης ηλεκτρονικής πλατφόρμας προσέλκυσης κρατήσεων”, ανέφερε ο Adam Hamadache, συγγραφέας του βιβλίου Give Your Guest a WOW! και σύμβουλος Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.

Η Caroline Cooper, συγγραφέας του The Hotel Success Handbook και σύμβουλος Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, δήλωσε: “Εξίσου σημαντική με την πρώτη εντύπωση είναι και η τελευταία εικόνα που βλέπει ο πελάτης πριν φύγει από το ξενοδοχείο σας. Φροντίστε να σας θυμάται με θετικό τρόπο και επικοινωνήστε σύντομα μαζί του για να τον ευχαριστήσετε που σας προτίμησε”.

“Για τους Κινέζους, είναι πιο σημαντικό να βιώσουν τις αυθεντικές εμπειρίες του τόπου που επισκέπτονται, παρά να τους εξυπηρετήσει προσωπικό που μιλάει τη γλώσσα τους”, τόνισε στην ομιλία της η Signe Jungersted, υπεύθυνη Νέων Αγορών του Οργανισμού Τουρισμού Κοπεγχάγης, ενώ ο Peter Rοmer Hansen, αντιπρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού της Κοπεγχάγης είπε ότι “στον Οργανισμό Τουρισμού Κοπεγχάγης επιλέγουμε να δαπανούμε το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού μας σε ενέργειες που προσελκύουν νέες αεροπορικές συνδέσεις. Η συνδεσιμότητα είναι το παν για μία μικρή χώρα”.

“Ένας βασικός τρόπος με τον οποίον η τεχνολογία αναβαθμίζει την εμπειρία του φιλοξενούμενου είναι μέσα από συσκευές που του επιτρέπουν να κάνει ένα ‘customization’ της εμπειρίας διαμονής του, ανάλογα με τις προσωπικές του ανάγκες και προτιμήσεις”, είπε, μεταξύ άλλων, ο κ. Θεόδωρος Φαράζογλου, Sales Manager της Samsung Greece και ο Espen Tranoy, Managing Director της First Data Hellas, ανέφερε στη δική του ομιλία ότι μία από τις εντυπωσιακές τάσεις σχετικά με την επιρροή της τεχνολογίας στις ταξιδιωτικές αποφάσεις είναι ότι οι πιστοί χρήστες συσκευών Apple, εφόσον κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο όμοια ξενοδοχεία, στην ίδια τιμή, θα προτιμήσουν εκείνο που παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες συμβατές με τις συσκευές τους.

Ο κ. Σάββας Περδίος, Quality and Branding Manager της Louis Hotels επεσήμανε ότι υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για αύξηση του τζίρου των εστιατορίων των ξενοδοχείων, εφόσον μπουν στη διαδικασία να δουν ως ανταγωνισμό τους τα εστιατόρια εκτός ξενοδοχείου και εστιάσουν στη λογική του value-for-money. “Παράλληλα, μπορούμε να αξιοποιούμε τον ίδιο χώρο για να υποστηρίξουμε διαφορετικά προϊόντα και εμπειρίες κατά τη διάρκεια της μέρας, στη λογική των chameleon facilities”.

“Τη μεγαλύτερη συνεισφορά στη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών εσόδων εξακολουθούν να έχουν οι ‘παραδοσιακές’ χώρες προέλευσης ταξιδιωτών, των οποίων η μέση δαπάνη στην Ελλάδα παραμένει υψηλότερη από τον μέσο όρο. Προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλει τόσο η υψηλή  δαπάνη ανά διανυκτέρευση όσο και η μέση διάρκεια παραμονής που παρουσιάζουν”, τόνισε  η κα Κατερίνα Κλούρη, οικονομολόγος – στατιστικός αναλυτής της Τράπεζας της Ελλάδας, ενώ ο κ. Δημήτρης Μιχελογιάννης, περιφερειακός σύμβουλος Κρήτης ανέφερε ότι “αν και οι Σκανδιναβοί τουρίστες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα κατά τις διακοπές τους στην Κρήτη, οι Ρώσοι ταξιδεύουν σε περισσότερα σημεία του νησιού και η δαπάνη τους έχει καλύτερη διάχυση στην τοπική οικονομία”.

Τέλος, ο κ. Κυριάκος Αντωνόπουλος από Λιμενικό Ταμείο Σκύρου ανέφερε ότι το 2010 δημιουργήθηκε στη Σκύρο ένα τουριστικό καταφύγιο, το οποίο αποτελεί πρότυπο δημόσιας μαρίνας. “Παρά την έλλειψη πόρων και προσωπικού, καταφέρνουμε να παρέχουμε υψηλή ποιότητα υπηρεσιών”, κατέληξε.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024