Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠολυσέλιδη – και πολυεπίπεδη- παρουσία της Αθήνας στα γερμανικά ΜΜΕ
Προβολή προορισμού

Πολυσέλιδη – και πολυεπίπεδη- παρουσία της Αθήνας στα γερμανικά ΜΜΕ

Σε έναν χρόνο, πάνω από 35 δημοσιεύματα ήταν το αποτέλεσμα των στοχευμένων ενεργειών της Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής & Αργοσαρωνικού και την Aegean.

Με τίτλους όπως “Η Αναγέννηση της Αθήνας”, “Νέα αστέρια στην Αθήνα”, “Ήρθε η ώρα και πάλι για την Ελλάδα” και “Δημιουργικότητα μέσα από την κρίση”, γερμανικά ΜΜΕ φιλοξένησαν άρθρα τα οποία εκθείαζαν την πολιτιστική αναγέννηση της πόλης, τη μοναδικότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας και την ομορφιά των νησιών του Αργοσαρωνικού.

Σε έναν χρόνο, πάνω από 35 δημοσιεύματα ήταν το αποτέλεσμα των στοχευμένων ενεργειών της Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής & Αργοσαρωνικού και την Aegean.

Πολυσέλιδα άρθρα φιλοξενήθηκαν σε εφημερίδες, site και περιοδικά όπως η Die Welt (κυκλοφορία 350.240), η κυριακάτικη “Sonntag Aktuell” (κυκλοφορία 614.787), το γερμανικό γυναικείο περιοδικό “Bella” και το αυστριακό αντρικό περιοδικό “Wiener”, συνολικής κυκλοφορίας πάνω από 105.000 και η “Frankfurter Rundschau”, η οποία κυκλοφορεί στο χρηματοοικονομικό κέντρο της Γερμανίας, τη Φρανκφούρτη. Τα άρθρα ήταν σε συνέχεια οργάνωσης δημοσιογραφικών αποστολών.

Μέσα από τα δημοσιεύματα οι αναγνώστες είχαν την ευκαιρία να δουν την Αθήνα από τη ματιά των δημοσιογράφων και να αφουγκραστούν τις εμπειρίες που έζησαν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και της περιήγησή τους στην πόλη.

Η Marketing Greece, πρόσφατα, υλοποιώντας το πλάνο της για την προβολή της Αθήνας στη γερμανική αγορά, οργάνωσε σε συνεργασία με την γερμανική έκδοση του διεθνούς αντρικού περιοδικού “Men’s Health”, φωτογράφιση μόδας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2015.

Τέλος, τον περασμένο Οκτώβριο πραγματοποίησε δημοσιογραφικές συναντήσεις στο Μόναχο και το Αμβούργο, με πάνω από 30 δημοσιογράφους από εξέχοντα μέσα όπως το “Geo Saison”, το “Lonely Planet Traveller”, το “Food and Travel”, το “Instyle” και το “Harper’s Bazaar”. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων, οι δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν για τις νέες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Αθήνα και η Ελλάδα στους Γερμανούς επισκέπτες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024