Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΗ επενδυτική διάσταση των boutique hotels από τον Ν. Χαραλαμπόπουλο (HotelBrain) στο Boutique Hotel Masterclass
Τουριστική εκπαίδευση

Η επενδυτική διάσταση των boutique hotels από τον Ν. Χαραλαμπόπουλο (HotelBrain) στο Boutique Hotel Masterclass

Στην εισήγησή του στο προσεχές Boutique Hotel Masterclass με τίτλο 'Boutique Hotels: Are they a good investment opportunity?', ο Νίκος Χαραλαμπόπουλος, αντιπρόεδρος της HotelBrain θα βασιστεί στην εξαιρετικά πλούσια εμπειρία της HotelBrain, η οποία διαχειρίζεται το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο boutique hotels στην Ελλάδα.

Για την οικονομική απόδοση και τα χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης επένδυσης σε boutique hotel θα μιλήσει ο κ. Νίκος Χαραλαμπόπουλος, αντιπρόεδρος της HotelBrain, στο προσεχές Boutique Hotel Masterclass που διεξάγεται στις 9 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Στην εισήγησή του με τίτλο “Boutique Hotels: Are they a good investment opportunity?”, ο κ. Χαραλαμπόπουλος θα βασιστεί στην εξαιρετικά πλούσια εμπειρία της HotelBrain, η οποία διαχειρίζεται το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο boutique hotels στην Ελλάδα.

Ο κ. Χαραλαμπόπουλος, με τουριστικές και ξενοδοχειακές σπουδές στην Ελβετία και τη Βρετανία, έχει 20 χρόνια εμπειρίας στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο. Εργάστηκε σε διεθνείς (InterContinental, Hilton) και ελληνικές (Sunmarotel, YES Hotels) αλυσίδες ξενοδοχείων και διετέλεσε γενικός διευθυντής πολυτελών ξενοδοχειών στην Σαντορίνη και την Αθήνα. Επίσης, έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανάπτυξης και αξιολόγησης τουριστικών επενδύσεων ως επί χρόνια συνεργάτης της Horwath Consulting Hellas. Συνεργάζεται από το 2005 με τη HotelBrain ως διευθυντής Οικονομικών και Εσωτερικού Ελέγχου καθώς και ως υπεύθυνος του τμήματος Οικονομικού Ελέγχου της HotelBrain, αναλαμβάνοντας παράλληλα την ανάπτυξη του τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών και των ξενοδοχειακών επενδύσεων της εταιρίας στην Ελλάδα, τη Μεσόγειο, την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από το 2013 είναι αντιπρόεδρος της HotelBrain.

H HotelBrain έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική βιομηχανία της φιλοξενίας το 2000 ως μία εταιρεία με εξειδίκευση στη λειτουργία και τη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχείων (boutique hotels) και προσφέρει μία σειρά υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, στους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, στους επενδυτές και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τέτοιες υπηρεσίες είναι η ανάπτυξη και διαχείριση ξενοδοχείων, οι συμβουλές σε χρηματοοικονομικά και επενδυτικά θέματα, η στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης ξενοδοχειακών εταιρειών, η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού και στελεχών και η ένταξη των ξενοδοχείων σε διεθνή affiliations. Αυτήν τη στιγμή η εταιρεία διαθέτει Συμφωνητικά Διαχείρισης με 88 ξενοδοχεία σε 31 προορισμούς συμπεριλαμβανομένου του Λιβάνου και της Τουρκίας, ενώ διατηρεί ιδιαίτερα στενή συνεργασία με τη Small Luxury Hotels.

Το Boutique Hotel Masterclass είναι ένα άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων, στο οποίο θα αναλυθούν οι σημαντικότερες πτυχές για τη δημιουργία, τη διοίκηση και το μάρκετινγκ των boutique hotels. Συνδιοργανώνεται από την Travel Media Applications και τον δρα Δημήτρη Κούτουλα, τον κύριο εισηγητή του σεμιναρίου, και εντάσσεται στην πολύ επιτυχημένη σειρά ξενοδοχειακών σεμιναρίων “The TravelDailyNews Masterclass Series”. Θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου στην Αθήνα (ξενοδοχείο Airotel Stratos Vassilikos).

Πληροφορίες σχετικά με την εγγραφή στο σεμινάριο παρατίθενται στην ιστοσελίδα http://traveldailynews.gr/columns/article/2850.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024