Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Ο Thomas Landen (Revinate) μιλά περί online reputation management στο επόμενο Hotel Quality Masterclass

Τατιάνα Ρόκου - 09 March 2015, 12:52

Το σεμινάριο 'Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor' διεξάγεται στις 20 Μαρτίου στην Αθήνα εστιάζοντας στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών, καθώς και στους πρακτικούς τρόπους για την αναβάθμισή της.


Για τη χρήση της τεχνολογίας στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ξενοδοχειακών πελατών καθώς και για το online reputation management θα μιλήσει στο προσεχές Hotel Quality Masterclass ο Thomas Landen. Το εντατικό αυτό σεμινάριο διεξάγεται στις 20 Μαρτίου στην Αθήνα εστιάζοντας στο κρίσιμο ζήτημα της ποιότητας των ξενοδοχειακών υπηρεσιών καθώς και στους πρακτικούς τρόπους για την αναβάθμισή της.

Ο Thomas Landen είναι ο διευθυντής Μάρκετινγκ της εταιρείας Revinate, υπεύθυνος για την περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Από την έδρα του στο Άμστερνταμ υποστηρίζει και συμβουλεύει ξενοδοχεία σε δεκάδες χώρες για τη συνεχή βελτίωσή τους ως προς την ικανοποίηση των πελατών και τη διαδικτυακή τους φήμη.



Πριν τη συνεργασία του με τη Revinate, ο κ. Landen εργάστηκε ως στέλεχος μάρκετινγκ και πωλήσεων σε φημισμένα ξενοδοχεία των ΗΠΑ και της Βρετανίας όπως το Fairmont San Francisco και το St. Andrews Bay στη Σκωτία. Έχει πραγματοποιήσει μεγάλο αριθμό ομιλιών και διαλέξεων σε κλαδικά συνέδρια και σε πανεπιστήμια και μετέχει ως μέλος στις συμβουλευτικές επιτροπές της Academy of International Hospitality Research και του TIO University.

Το σεμινάριο με τίτλο “Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor” είναι το δημοφιλέστερο μεταξύ των σεμιναρίων της σειράς “The TravelDailyNews Masterclass Series” που συνδιοργανώνουν το Travel Daily News και ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Σε αυτό το σεμινάριο που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Μαρτίου στην Αθήνα (στο ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel), θα μιλήσουν εκτός του κ. Κούτουλα οι κ.κ. Gianluca Laterza της TripAdvisor και Thomas Landen της Revinate. Απευθύνεται κυρίως σε ξενοδόχους, σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σε επιχειρηματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού καθώς και σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διακοσμητές κ.ο.κ.).

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα και την εγγραφή στο σεμινάριο παρατίθενται εδώ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top