Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και Mobile#AFDigidays: Η Air France παρουσιάζει την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία αεροδρομίου
Αεροπορικές εταιρείες

#AFDigidays: Η Air France παρουσιάζει την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία αεροδρομίου

Εφαρμογή για Smartphones, AF Connect, διαδραστικά περίπτερα, αυτόματη παράδοση αποσκευών και πύλες αναχώρησης… όλα όσα συνοδεύουν τους επιβάτες καθ'όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους.

Κατά τη διάρκεια των #AFDigiDays, μιας εκδήλωσης αφιερωμένης στην ψηφιακή καινοτομία, η Air France παρουσίασε την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία αεροδρομίου, το αποτέλεσμα μιας επένδυσης 60 εκατ. ευρώ ετησίως από τον Όμιλο Air France-KLM σε καινοτόμες υπηρεσίες εδάφους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Ξεκινώντας από το σπίτι μέχρι και την πόρτα του αεροσκάφους, η Air France συνοδεύει τους πελάτες της σε όλη τη διαδρομή με μια απόλυτα ψηφιακή εμπειρία αεροδρομίου.

Στο αεροδρόμιο, οι πελάτες επωφελούνται από τις τελευταίες καινοτομίες της Air France που τους δίνουν τη δυνατότητα να οργανώσουν το ταξίδι τους έγκαιρα. Μπορούν:

  • Να κρατήσουν επιπλέον επιλογές για την πτήση τους ή να εκτυπώσουν τις ετικέτες (tags) των αποσκευών τους στα εργονομικά διαδραστικά περίπτερα. Επτακόσια τέτοια περίπτερα θα εγκατασταθούν στους 180 σταθμούς της Air France σε όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων οι 250 στο Παρίσι, στο Charles de Gaulle.
  • Να τσεκάρουν τις αποσκευές τους σε 45 δευτερόλεπτα, χρησιμοποιώντας τις νέες αυτόματες μηχανές για το drop-off των αποσκευών. Σήμερα, στα δύο αεροδρόμια του Παρισιού, τα μισά σημεία για drop-off  αποσκευών είναι αυτοματοποιημένα.
  • Να ζητήσουν βοήθεια από το προσωπικό της Air France. Με τα 400 iPads τους μπορούν να έχουν πρόσβαση στα αρχεία της κράτησης των επιβατών, να κάνουν αλλαγές σε αυτά (αναβαθμίσεις) και να κρατήσουν επιπλέον δυνατότητες (πρόσβαση στα σαλόνια αναμονής – lounges, Seat Plus κ.λπ.).
  • Να επιβιβαστούν στην πτήση τους ανεξάρτητα, σαρώνοντας τον κωδικό μέσω της εφαρμογής της Air France που έχουν κατεβάσει όταν έκαναν check in online.  

Επίσης είναι διαθέσιμα:

  • Η εφαρμογή Air France App δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να οργανώσουν το ταξίδι τους έγκαιρα, να κάνουν check in 30 ώρες πριν την πτήση τους και να λάβουν την κάρτα επιβίβασής τους.   
  • Η λειτουργία AF Connect ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο για την κατάσταση του ταξιδιού τους και δίνει χρήσιμες πληροφορίες όπως τον αριθμό της εξόδου επιβίβασης.
  • Η επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δεν υπήρξε ποτέ ευκολότερη. Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση με έναν σύνδεσμο στην εφαρμογή της Air France App μέσω  Facebook και Twitter, και μπορούν να ανταλλάσσουν μηνύματα με την εταιρεία σε όλο τον κόσμο. Θα λαμβάνουν μία απάντηση εντός μίας ώρας, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Αν προτιμούν το τηλέφωνο, με ένα μόνο κλικ θα συνδεθούν με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.   

Η εφαρμογή Air France Press, τώρα διαθέσιμη για Smartphones
H εφαρμογή Air France Press App είναι τώρα διαθέσιμη για smartphones όπως και για tablets. Δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να κατεβάσουν μία ή περισσότερες εφημερίδες και περιοδικά από την διαθέσιμη επιλογή των ψηφιακών εκδόσεων της Air France, από τον γαλλικό και διεθνή Τύπο. Το μόνο που χρειάζεται είναι η κράτηση σε μια από τις πτήσεις της Air France για να ξεκινήσει η λήψη. Η επιλογή των εφημερίδων και περιοδικών και η δυνατότητα λήψης τους είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο 30 ώρες πριν την πτήση και μέχρι τη στιγμή της αναχώρησης, ενώ μπορούν να διαβαστούν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πτήση.  

Σήμερα η Air France έχει 5 εκατ. fans στο Facebook και περισσότερους από 700.000 followers στο Twitter. Το 2014 η εταιρεία πούλησε σχεδόν το 30% των εισιτηρίων της μέσω της ιστοσελίδας της, δηλαδή περίπου 6,3 εκατ. εισιτήρια ή ένα εισιτήριο ανά 5 δευτερόλεπτα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024