Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΣταθερά ικανοποιημένοι από τη Θεσσαλονίκη δηλώνουν οι επισκέπτες της
Προορισμοί

Σταθερά ικανοποιημένοι από τη Θεσσαλονίκη δηλώνουν οι επισκέπτες της

Η Θεσσαλονίκη, σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις είχε από τα χαμηλότερα επίπεδα πληρότητας και ARR, που θα μπορούσαν να βελτιωθούν, εάν λάβουμε υπόψη την υψηλή βαθμολογία που πήρε η πόλη γενικά, αλλά και την υψηλή αξιολόγηση της ξενοδοχειακής υποδομής.

Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά, ο ιδιαίτερα υψηλός βαθμός ικανοποίησης των τουριστών που επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη για τις διακοπές τους, καθώς και η μεγάλη αποδοχή που έχει ο προορισμός στην συντριπτική πλειοψηφία όσων την επισκέπτονται είτε για αναψυχή είτε για επαγγελματικούς σκοπούς.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών και απόδοσης ξενοδοχείων για το έτος 2014, που διενήργησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την εταιρεία GBR Consulting.

Η παρουσίαση της έρευνας έγινε από τον πρόεδρο του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλη Θωμόπουλο και τον Managing Consultant της GBR κ. Stefan Merkenhof, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Electra Palace.

Αναφερόμενος στην παράδοση που θέλει τη Θεσσαλονίκη να μη χάνει τον τίτλο της αγαπητής πόλης, ο κ. Θωμόπουλος σημείωσε ότι η συνολική βαθμολόγησή της από τους ερωτηθέντες, αυξήθηκε στο 8,0 από 7,9 μέσα σε ένα έτος, γεγονός που δείχνει ότι ο προορισμός κερδίζει ολοένα και περισσότερο την εμπιστοσύνη των αγορών, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Η έρευνα καταδεικνύει ακόμη, ότι το προφίλ της Θεσσαλονίκης ως city break προορισμού εδραιώνεται στην τουριστική συνείδηση του επισκέπτη, λόγων των ισχυρών χαρακτηριστικών που διαθέτει αναλλοίωτα η πόλη.

“Αυτή η σταθερή ικανοποίηση αποτυπώνεται καλύτερα στις απαντήσεις που έδωσαν οι τουρίστες, στο ερώτημα εάν θα σύστηναν τη Θεσσαλονίκη στο περιβάλλον τους, όπου η βαθμολογία αγγίζει το ‘άριστα’. Το 94% των Ελλήνων και το 91% των αλλοδαπών θα πρότειναν τον προορισμό σε γνωστούς, φίλους και συγγενείς. Περίπου το 93% των ταξιδιωτών αναψυχής και το 89% των ταξιδιωτών για δουλειά που έρχονται στη Θεσσαλονίκη, όχι μόνο θα συστήσουν την πόλη σε φίλους, αλλά δηλώνουν και ότι θα επαναλάβουν την επίσκεψή τους, χωρίς δεύτερη σκέψη” υπογράμμισε ο πρόεδρος της ΕΞΘ.

Ωστόσο, όπως σημείωσε ο κ. Θωμόπουλος, τα οικονομικά στοιχεία των ξενοδοχείων παραμένουν ακόμη σε μη ικανοποιητικά επίπεδα, τόσο όσον αφορά τις τιμές των δωματίων, όσο και τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο. Θετικό στοιχείο όμως είναι η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι επισκέπτες στις ξενοδοχειακές υποδομές της Θεσσαλονίκης, τις οποίες βαθμολογούν ιδιαίτερα υψηλά.

Σύμφωνα με τον κ. Merkenhof, η Θεσσαλονίκη σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές πόλεις είχε από τα χαμηλότερα επίπεδα πληρότητας και ARR, τα οποία θα μπορούσαν να βελτιωθούν εάν λάβουμε υπόψη την υψηλή βαθμολογία που πήρε η Θεσσαλονίκη γενικά αλλά και την υψηλή αξιολόγηση της ξενοδοχειακής υποδομής.

“Η ψυχαγωγία, ο πολιτισμός της Θεσσαλονίκης και οι άνθρωποί της αποτελούν τα ισχυρότερα χαρακτηριστικά της πόλης, σε συνδυασμό με την προσωπικότητά της και τη γαστρονομία” υπογράμμισε από την πλευρά του ο κ. Merkenhof. Πρόσθεσε ακόμη ότι όλοι οι τουρίστες είχαν καλύτερη ή πολύ καλύτερη εμπειρία στη Θεσσαλονίκη από ό, τι προσδοκούσαν.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας – Θράκης) κα Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου, η βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης με “Το Ποτάμι” κα Χριστίνα Ταχιάου, ο αερολιμενάρχης του αεροδρομίου “Μακεδονία” κ. Αχίλλειος Τοπούζας, η προϊσταμένη της Π.Υ.Τ. Κεντρικής Μακεδονίας κα Περσεφόνη Τρίχα, ο διευθυντής της Αττικό Μετρό ΑΕ στη Θεσσαλονίκη κ. Γιώργος Κωνσταντινίδης, ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης κ. Βύρων Θεολόγης, η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κα Ευαγγελία Ξυπτερά – Λάμπρου, στελέχη του Τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, εκπρόσωποι της Τουριστικής Αστυνομίας, της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, καθώς και εκπρόσωποι τουριστικών και άλλων φορέων της πόλης. Στην παρουσίαση της έρευνας παρέστη σύσσωμο το Δ.Σ. της ΕΞΘ, ενώ παραβρέθηκαν αρκετοί ξενοδόχοι της πόλης και δημοσιογράφοι.

Για την πραγματοποίηση της έρευνας συνέβαλαν ουσιαστικά, τόσο τα ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ που συμμετείχαν σε αυτήν, όσο και οι επισκέπτες που δέχθηκαν να απαντήσουν στο σχετικό ερωτηματολόγιο, ενώ καθοριστική ήταν η χορηγία της εταιρείας Booking.com για την υλοποίηση του εγχειρήματος και την έκδοση του σχετικού εντύπου.

Customer Satisfaction Survey 2014

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024