Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και Mobiletrivago Match: Νέα υπηρεσία από την trivago*
OTAs

trivago Match: Νέα υπηρεσία από την trivago*

Όταν κάποιος χρήστης της trivago επιλέξει ένα μονόκλινο δωμάτιο, θα ερωτάται εάν προτιμάει να μοιραστεί ένα δίκλινο. Εάν η απάντησή του είναι θετική, θα εμφανιστεί μια λίστα ανθρώπων που πραγματοποιούν αναζητήσεις για τις ίδιες περίπου ημερομηνίες στον ίδιο προορισμό.

Η trivago, έχοντας ως σκοπό να βρίσκει στους ταξιδιώτες το ιδανικό ξενοδοχείο με όλα όσα χρειάζονται στην καλύτερη δυνατή τιμή, παρέχει από σήμερα, 1η Απριλίου, στους χρήστες της μια νέα δυνατότητα, το trivago Match. Mε το trivago Match, εκτός από το ιδανικό δωμάτιο, κάθε χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να βρίσκει και το ιδανικό ταίρι για να το μοιραστεί, αν ταξιδεύει μόνος, εξοικονομώντας χρήματα και… ίσως γνωρίζοντας τον έρωτα της ζωής του.

Η trivago, μετά από αναλύσεις δεδομένων και έρευνα που βασίστηκε σε στοιχεία ετών, σχετικά με τις ανάγκες και τις τάσεις των χρηστών της όταν ταξιδεύουν, αλλά και πιο συγκεκριμένα, όταν επιλέγουν ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, έβγαλε το συμπέρασμα ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν μονόκλινα δωμάτια. Μάλιστα, πλέον 1 στους 4 χρήστες επιλέγει να διαμείνει μόνος του κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού. Με τα στοιχεία αυτά κατά νου, η trivago θέλησε να εξελίξει ακόμη περισσότερο την εμπειρία χρήσεως των υπηρεσιών της. Έχοντας μάλιστα πάντα ως βασικό χαρακτηριστικό πίσω από κάθε της ενέργεια τον κύριο προσανατολισμό της στο να βρίσκει το ιδανικό ξενοδοχείο στην καλύτερη τιμή, αποφάσισε να εισάγει επισήμως, την 1η Απριλίου, το πιο καινοτόμο εργαλείο που διατίθεται αυτή τη στιγμή κατά την αναζήτηση ξενοδοχείου, το trivago Match. Μέσα από αυτό το εργαλείο, παρέχει ακόμη περισσότερες δυνατότητες στους χρήστες της και διασφαλίζει ότι θα βρουν το ιδανικό δωμάτιο ξενοδοχείου, αλλά και το ιδανικό άτομο για να το μοιραστούν. Το εργαλείο αυτό αποτελεί την επιτομή της καινοτομίας στον τομέα ξενοδοχειακών κρατήσεων, έχοντας ως κυριότερο σκοπό να κάνει την εμπειρία των χρηστών της trivago ακόμα πιο ολοκληρωμένη, αλλά και να διασφαλίσει ότι η εμπειρία τους θα μείνει πραγματικά αξέχαστη.

Με τα παραπάνω συμπεράσματα, προφανώς έπρεπε να ξεκινήσει μια δοκιμαστική περίοδος όπου θα δοκιμαζόταν το κατά πόσο η ιδέα του trivago Match θα είχε επιτυχία. Η δοκιμαστική περίοδος ξεκίνησε στην πλέον κατάλληλη ημέρα, του Αγίου Βαλεντίνου, κατά την οποία προφανώς κανείς δεν θέλει να είναι μόνος. Με αρχή λοιπόν την ημέρα των ερωτευμένων και για τις 30 ημέρες που ακολούθησαν, το trivago Match δοκιμάστηκε σε τυχαίο δείγμα, σε κάθε μια από τις πλατφόρμες της trivago ανά τον κόσμο. Η δοκιμαστική αυτή περίοδος στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Κατά τη διάρκεια των 30 αυτών ημερών η trivago κατάφερε να φέρει κοντά 1.234 ανθρώπους, εκ των οποίων οι 1.232 διατήρησαν τη σχέση που δημιουργήθηκε μέσω της trivago και μετά το πέρας του ταξιδιού. Μόνο δύο δεν τα κατάφεραν, λόγω μεγάλης απόστασης και διαφοράς ώρας στους τόπους όπου διέμενε μόνιμα ο καθένας τους και όχι γιατί δεν τους ταίριαξε σωστά η trivago.

Όπως δηλώνει και ο Andrej Lehnert, Head of Product & BI, “παρατηρήσαμε όλες τις εφαρμογές για dating που υπάρχουν πλέον και σκεφτήκαμε ότι υπάρχει μεγάλη ευκαιρία για την trivago σε αυτό τον τομέα. Γιατί να μη βρει κάποιος που αγαπάει να ταξιδεύει, κάποιον να αγαπήσει ενώ ταξιδεύει;! Το trivago Μatch σε βοηθάει όχι μόνο να βρεις το ιδανικό για σένα ξενοδοχείο, αλλά και τον ιδανικό σύντροφο. Κι όλα αυτά, ενώ μειώνεται η τιμή του δωματίου”.

Για να χρησιμοποιήσουν το trivago Match, οι χρήστες πρέπει να είναι συνδεδεμένοι μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης που χρησιμοποιούν. Όταν κάποιος χρήστης της trivago επιλέξει ένα μονόκλινο δωμάτιο, θα ερωτάται εάν προτιμάει να μοιραστεί ένα δίκλινο. Εάν η απάντησή του είναι θετική, θα εμφανιστεί μια λίστα ανθρώπων που πραγματοποιούν αναζητήσεις για τις ίδιες περίπου ημερομηνίες στον ίδιο προορισμό. Η λίστα που εμφανίζεται μπορεί να φιλτραριστεί βάσει των ενδιαφερόντων κάθε χρήστη, δηλαδή, μπορεί κάποιος να επιλέξει να εμφανίζονται μόνο όσοι έχουν δηλώσει ότι διαβάζουν λογοτεχνία, ή ότι αγαπούν το φαγητό ή τα πάρτι. Εάν ταιριάξουν τα ενδιαφέροντά τους, τότε η διαδικασία είναι να προχωρήσουν στην πραγματοποίηση κράτησης μαζί.

* Στο πλαίσιο της 1ης Απριλίου, η trivago αποφάσισε να πραγματοποιήσει μια “φάρσα” την οποία και υλοποίησε μέσω του trivago Match.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024