Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣυνδυασμός πρωτογενούς τομέα και τουρισμού στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης
Περιφέρεια

Συνδυασμός πρωτογενούς τομέα και τουρισμού στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

Ανάδειξη και προώθηση των προϊόντων της περιοχής, που είναι είτε Π.Ο.Π. είτε Προϊόν Γεωγραφικής Ένδειξης(ΠΓΕ), όχι μόνο για να τα γνωρίσουν οι τουρίστες και οι επισκέπτες, αλλά να τα εμπιστευθούν οι ίδιοι οι κάτοικοι και κυρίως οι επαγγελματίες της περιοχής.

Δύο θα είναι οι θεματικοί πυλώνες στους οποίους θα στηριχθεί η νέα πολιτική της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, του Αγρο-διατροφκού-κτηνοτροφικού τομέα και του τουρισμού. Αυτό τόνισε μιλώντας στην ΕΡΑ Κομοτηνής ο αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, κ. Σωτήρης Παπαδόπουλος.

Μάλιστα, αποκάλυψε και τη διοργάνωση κοινής δράσης το επόμενο χρονικό διάστημα, η οποία θα αποτελέσει την απαρχή μιας σειράς συνεργασιών με τους εμπλεκόμενους φορείς και που ως στόχο θα έχει το συνδυασμό του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό.

“Στόχος μας είναι να αναδειχθούν και να προωθηθούν τα προϊόντα της περιοχής μας που είναι είτε Π.Ο.Π. είτε Προϊόν Γεωγραφικής Ένδειξης (ΠΓΕ), όχι μόνο για να τα γνωρίσουν οι τουρίστες και οι επισκέπτες, αλλά να τα εμπιστευθούν οι ίδιοι οι κάτοικοι και κυρίως οι επαγγελματίες της περιοχής”.

Η συγκεκριμένη δράση θα δώσει απάντηση στο κενό που υπάρχει στην Ανατολική Μακεδονία-Θράκη σε ό,τι αφορά στην απουσία γαστρονομικής “ταυτότητας”. Επιπλέον, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε και μια νέα δράση που προγραμματίζει η Περιφέρεια, όπως στη συσκευασία των αγροτικών προϊόντων να συμπεριλαμβάνεται και μια προβολή ή παραπομπή σε ιστοσελίδα, η οποία θα αναφέρεται στην περιοχή απ’όπου προέρχεται το προϊόν, προβάλλοντας την ως τουριστικό προορισμό.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας “Μακεδονία”, η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης είχε πτώση το 2013 σε σχέση με το 2009 -14,06%). Τη μεγαλύτερη πτώση είχαν πάντα ανάμεσα στο 2009 και 2013 η Ξάνθη με -45,57%, η Δράμα με -25,77%, ο Έβρος με -15% και η Ροδόπη με -36, 11%, ενώ η Καβάλα -λόγω Θάσου- αύξηση 12%.

“Η κάθετη πτώση από το 2010 έως το 2013, που συνεχίστηκε και το 2014, παρά τις μεγάλες δαπάνες (διπλάσιες από αυτές των αντίστοιχων ενεργειών του 2015) αποτέλεσε την κύρια αιτία προβληματισμού μας ως νέας περιφερειακής αρχής, για να δρομολογήσουμε στους λίγους μήνες της διοίκησης μας ένα νέο πλαίσιο κάλυψης της πτώσης και των εισοδημάτων της κοινωνίας μας από τον τουρισμό. Έτσι μεταφέραμε τον τουρισμό στο επίκεντρο της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, με στόχο να μετατραπεί η Περιφέρεια σε ‘Τουριστικό Προορισμό Αριστείας’, με ταυτότητα και με πυλώνες, πέραν του μαζικού τουρισμού, τον πολιτισμό και το περιβάλλον, με έμπρακτο σεβασμό στον κάθε τοπικό προορισμό.

Την κάθετη πτώση ως το 2014 επιβάλλεται να την αναστρέψουμε άμεσα. Να προστεθούν εισοδήματα. Είμαστε αποφασισμένοι γι αυτό και χαιρόμαστε που με την κοινωνία και τους εμπλεκόμενους φορείς έχουμε κοινή πορεία. Ο τόπος μπορεί και έχει όλες τις δυνατότητες και όλοι μαζί μπορούμε να τον οδηγήσουμε ψηλά”, ανέφερε σχολιάζοντας η Περιφέρεια.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024