Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΔημοφιλείς bloggers μοιράζονται με χιλιάδες followers τις εμπειρίες τους σε ελληνικούς προορισμούς
Προβολή προορισμού

Δημοφιλείς bloggers μοιράζονται με χιλιάδες followers τις εμπειρίες τους σε ελληνικούς προορισμούς

Η στρατηγική στόχευση της Marketing Greece στην οργάνωση εξειδικευμένων αποστολών διακεκριμένων διεθνών bloggers, αναδεικνύει τη δυναμική που παρουσιάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία προβολής ενός προορισμού.

Αμέτρητες όμορφες εικόνες και εμπειρίες έχουν μοιραστεί bloggers από όλο τον κόσμο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, μετά από οργανωμένες επισκέψεις τους στην Ελλάδα, από την Χαλκιδική μέχρι και την Μάνη.

Με εξειδίκευση πάνω στη φωτογραφία, τη μόδα και το lifestyle, δημοφιλείς bloggers και vloggers έχουν καταγράψει όλες τις ξεχωριστές εμπειρίες που έζησαν κατά την παραμονή τους στη χώρα μας.

Η στρατηγική στόχευση της Marketing Greece στην οργάνωση εξειδικευμένων αποστολών διακεκριμένων διεθνών bloggers, αναδεικνύει τη δυναμική που παρουσιάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία προβολής ενός προορισμού.

Εξαιρετικό παράδειγμα αυτής της δυναμικής αποτελεί το βίντεο blog του γαλλικού Youmakefashion.fr με θέμα “72 ώρες στην Αθήνα”  που δημιουργήθηκε μετά την επίσκεψη της Margot Cirou στην πόλη.

Bloggers, όπως η Carrie Ann Hardwood με το Wishwishwish.net, ένα από τα δημοφιλέστερα lifestyle blogs στην Αγγλία το οποίο απαριθμεί πάνω από 102.000 followers στο Instagram, και o Osmani Tavares, με το γαλλικό ταξιδιωτικό blog Οhmybloogness.com, των 105.000 μοναδικών μηνιαίων επισκεπτών, έχουν επίσης μαγέψει χιλιάδες followers προβάλλοντας και αναδεικνύοντας τις ιδιαιτερότητες των ελληνικών προορισμών.

Η Emily Luxton, μέσα από το blog της, περιγράφει πως εντυπωσιάστηκε τόσο από τη μοντέρνα πλευρά όσο και από την πλούσια ιστορία της Αθήνας και η Marion Gruber, με το γαλλικό blog μόδας fringeandfrange.com, αφηγείται πως ανακάλυψε στην Χαλκιδική έναν εξωτικό προορισμό με αμμώδεις παραλίες και γαλαζοπράσινα νερά.

H Marketing Greece θα πραγματοποιήσει το 2ο Blogtrotters 2015, στην Θεσσαλονίκη, από τις 16 Ιουνίου ως τις 20 Ιουνίου 2015. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, δεκάδες διεθνείς bloggers θα γνωρίσουν την πόλη, θα ζήσουν ξεχωριστές εμπειρίες και θα τις μοιραστούν στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας ένα ψηφιακό λεύκωμα που θα ταξιδέψει στο κόσμο, με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024