Κατά την εκτίμηση της εταιρείας και παρά την σχετική επιβράδυνση των τουριστικών κρατήσεων κατά το τελευταίο δίμηνο, οι βραχυχρόνιες ενοικιάσεις αναμένεται να εμφανίζουν αυξητική τάση και στο 2015 εφόσον εκλείψει σύντομα η αβεβαιότητα για τα δημοσιονομικά θέματα της χώρας.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών το α’ τρίμηνο του 2015 για την Autohellas ανήλθε στα 31,5 εκατ. ευρώ έναντι 28,1 εκατ. του περυσινού α’ τριμήνου παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,9%, η οποία οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στις βραχυχρόνιες μισθώσεις που παρουσίασαν αύξηση κατά 16,7% στο παραδοσιακά πιο αδύναμο εποχικά τρίμηνο. Παράλληλα, οι μακροχρόνιες μισθώσεις παρουσίασαν επίσης αύξηση κατά 3,5% για πρώτη φορά κατά την τελευταία πενταετία δείχνοντας ότι και στον κλάδο αυτό η ζήτηση έχει ισορροπήσει.
Οι ενοποιημένες ζημιές προ φόρων στο α’ τρίμηνο 2015 παρουσίασαν βελτίωση και ανήλθαν στο ποσό των 1,3 εκατ. ευρώ, έναντι 1,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σημειώνεται ότι το α’ τρίμηνο είναι πάντα ζημιογόνο λόγω εποχικότητας. Οι ενοποιημένες ζημιές μετά φόρων στο α’ τρίμηνο 2015 ανήλθαν σε 1,2 εκατ. ευρώ, από 1,08 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Tα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 13,7 εκατ. ευρώ, έναντι 11,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
ΟΜΙΛΟΣ AUTOHELLAS |
|||
1ο τρίμηνο |
1ο τρίμηνο |
||
in ‘000s euros |
2015 |
2014 |
|
Πωλήσεις |
31.460 |
28.115 |
11,9% |
EBITDA |
13.705 |
11.916 |
15,0% |
Κέρδη προ φόρων |
-1.336 |
-1.575 |
-15,2% |
Κέρδη μετά από φόρους |
-1.191 |
-1.079 |
10,4% |
Η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε 6 χώρες του εξωτερικού, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρος, Σερβία, Μαυροβούνιο και πρόσφατα (Ιανουάριος 2015) ανέλαβε τα δικαιώματα βραχυχρόνιων και μακροχρόνιων μισθώσεων για το brand της Hertz στην Ουκρανία. Να σημειωθεί ότι για το α’ τρίμηνο 2015 ο κύκλος εργασιών των θυγατρικών εταιρειών στο εξωτερικό αντιπροσωπεύει το 24% του συνολικού τζίρου του Ομίλου.
Κατά την εκτίμηση της εταιρείας και παρά την σχετική επιβράδυνση των τουριστικών κρατήσεων κατά το τελευταίο δίμηνο, οι βραχυχρόνιες ενοικιάσεις αναμένεται να εμφανίζουν αυξητική τάση και στο 2015 εφόσον εκλείψει σύντομα η αβεβαιότητα για τα δημοσιονομικά θέματα της χώρας. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι από τον Απρίλιο 2014, η εταιρεία εκπροσωπεί πλέον τα εμπορικά σήματα Thrifty και Dollar μετά την εξαγορά τους από την Hertz Int. διεθνώς, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα περαιτέρω διείσδυσης στην αγορά των βραχυχρόνιων ενοικιάσεων μέσω παρουσίας σε περισσότερα κανάλια διανομής.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.