Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileAmadeus: Η Lufthansa επιβάλει τιμωρητικές χρεώσεις για τους ταξιδιώτες ανάλογα με το κανάλι αγοράς τους
GDS

Amadeus: Η Lufthansa επιβάλει τιμωρητικές χρεώσεις για τους ταξιδιώτες ανάλογα με το κανάλι αγοράς τους

Η Amadeus θεωρεί ότι, ύστερα από την απόφαση της Lufthansa να επιβάλλει χρέωση 16 ευρώ ανά κράτηση που πραγματοποιείται μέσω GDS, από την 1η Σεπτεμβρίου 2015, οι ταξιδιώτες είτε θα πληρώνουν περισσότερα για την ίδια υπηρεσία ή θα προκύψουν επιπλέον IT κόστη που, εν τέλει, θα μετακυλήσουν στον ταξιδιώτη.

Η Amadeus, αντιδρώντας στην απόφαση της Lufthansa να επιβάλλει χρέωση 16 ευρώ ανά κράτηση που πραγματοποιείται μέσω GDS, από την 1η Σεπτεμβρίου 2015, έδωσε στη δημοσιότητα απάντηση της, στην οποία τονίζεται ότι το νέο μοντέλο θα καταστήσει δυσκολότερη τη σύγκριση και τη διαφάνεια, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες θα αναγκάζονται πλέον να πραγματοποιούν αναζητήσεις σε πολλαπλά κανάλια για να βρουν καλύτερες τιμές.

Ακολουθεί το πληρες κείμενο της απάντησης της Amadeus:

“Η Amadeus πιστεύει ότι ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην ‘καρδιά’ της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Οι ταξιδιώτες σήμερα αναζητούν συνέπεια, διαφάνεια και δικαίωμα επιλογής σε όλα τα κανάλια, και εμείς, σαν βιομηχανία, μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερα όλα τα παραπάνω συνδέοντας και ενσωματώνοντας όλους τους παίκτες της βιομηχανίας στη διαδικασία.   

Η Lufthansa επέλεξε να κινηθεί προς μια διαφορετική κατεύθυνση με την επιβολή χρέωσεων που τιμωρούν τους ταξιδιώτες ανάλογα με το κανάλι αγοράς που θα επιλέξουν. Οι ταξιδιώτες είτε θα πληρώνουν περισσότερα για την ίδια υπηρεσία ή, στην περίπτωση που τα ταξιδιωτικά γραφεία αναγκαστούν να δεχτούν αυτή τη νέα εμπορική στρατηγική διαφοροποιώντας τον τρόπο με τον οποίο έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο μόνο για την Lufthansa, θα προκύψουν επιπλέον IT κόστη που, εν τέλει, θα μετακυλήσουν στον ταξιδιώτη, βάζοντας το ταξιδιωτικό γραφείο και/ή τον τελικό καταναλωτή σε μειονεκτική θέση.

Επίσης, αυτό το νέο μοντέλο θα καταστήσει δυσκολότερη τη σύγκριση και τη διαφάνεια, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες θα αναγκάζονται πλέον να πραγματοποιούν αναζητήσεις σε πολλαπλά κανάλια για να βρουν καλύτερες τιμές. Συνοψίζοντας, η βιομηχανία στο σύνολό της έχει μόνο να χάσει από αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο διανομής.

Όπως πάντα, η Amadeus παραμένει ανοιχτή στη συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους, ούτως ώστε να εξυπηρετήσει καλύτερα τα συμφέροντα του ταξιδιώτη και της ταξιδιωτικής βιομηχανίας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024