Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΓαστρονομίαΠαρουσίαση του We do local στους ξενοδόχους και τους τοπικούς παραγωγούς του νομού Χανίων
Περιφέρεια

Παρουσίαση του We do local στους ξενοδόχους και τους τοπικούς παραγωγούς του νομού Χανίων

Το We do local είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από δεκατέσσερις σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης που σε συνεργασία με τον φορέα πιστοποιήσεων Cosmocert AE και την Local Food Experts sce στόχο έχουν στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας.

Σύσσωμη η αγορά του τουριστικού επιχειρείν, τοπικοί παραγωγοί και παράγοντες του τουρισμού του νομού Χανίων παρευρέθηκαν στο ξενοδοχείο Minoa Palace Resort & Spa στον Πλατανιά Χανίων, στην εκδήλωση παρουσίασης του προτύπου πιστοποίησης τουριστικών μονάδων “We do local”.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και με την υποστήριξη της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Χανίων και του Επιμελητηρίου Χανίων.

Το We do local είναι ένα εγχείρημα το οποίο δημιουργήθηκε από 14 σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας όλης της Κρήτης που σε συνεργασία με τον φορέα πιστοποιήσεων Cosmocert AE και την Local Food Experts sce στόχο έχουν στην επανατοποθέτηση του εθνικού τουριστικού προϊόντος, την ανάδειξη της ιδιαίτερης τοπικής φιλοξενίας και την στήριξη της τοπικής παραγωγής και οικονομίας. Oι επιχειρήσεις που λειτουργούν με βάση την φιλοσοφία του We do local, πιστοποιούνται για το σύνολο των ενεργειών  που πράττουν για την στήριξη και προβολή του τόπου τους. Με αυτό τον τρόπο επιβραβεύονται, προωθούνται για τις υπηρεσίες τους μέσω ενός ενιαίου σήματος το We do local, λαμβάνοντας έτσι στα χέρια τους ένα επιπλέον μετρήσιμο εργαλείο προώθησης.

Όπως ανέφερε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Τοπική Παραγωγή & Φιλοξενία ΑΕ που χειρίζεται το πρότυπο κ. Μανώλης Γιαννούλης, “είναι επιτακτική η ανάγκη για την δημιουργία συγκεκριμένης ταυτότητας των καταλυμάτων, την ενίσχυση της τοπικής παραγωγής και οικονομίας και την ανάδειξη της ιδιαίτερης ελληνικής φιλοξενίας και του πολιτισμού μας στους επισκέπτες μας. Ο τόπος, μας χρειάζεται όλους και όλοι μαζί μπορούμε να πάμε κόντρα στην οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα μας, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον. Άλλωστε μέσα από αυτή τη διαδικασία θα καταφέρουμε ως χώρα να αυξήσουμε την αγροτική μας παραγωγή, να ενισχύσουμε την βιομηχανία τροφίμων και τέλος να γίνουμε οι καλύτεροι πρεσβευτές των ελληνικών προιόντων”.
 
Το “We do local” θέλοντας να συμμετέχει ενεργά στην διασύνδεση τοπικών παραγωγών και ξενοδόχων δημιούργησε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, μία μικρή έκθεση με τοπικά προιόντα. Εκεί οι επιχειρηματίες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους τοπικούς παραγωγούς για μία πιθανή συνεργασία και να ενημερωθούν για τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους.

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν ήταν οι: Μύλοι Κρήτης, ΑΒΕΑ, ΒΙΟΧΥΜ, η εταιρεία εμπορίας μελιού Aroma Kritis, η Daskalakis Frozen Goods, το ελαιόλαδο Sarakina Olive Oil, τα Κρητικά Εδέσματα Σημανδηράκη, το ελαιόλαδο Terra Creta, Αφοί Χιωτάκη, το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης Wines of Crete και η Aegeo Spas.
 
Επόμενος σταθμός του “We do local” είναι το Ρέθυμνο, όπου θα έχουν την ευκαιρία οι ξενοδόχοι και οι τοπικοί παραγωγοί του νομού να ενημερωθούν αναλυτικά για το πρότυπο “We do local”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024