Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ TUI σχεδιάζει την ανάπτυξη concept stores σε όλη την Ευρώπη
TOs

Η TUI σχεδιάζει την ανάπτυξη concept stores σε όλη την Ευρώπη

Τα νέα καταστήματα της TUI εστιάζουν τις δραστηριότητές της διανομής τους στις μάρκες του Ομίλου που αφορούν σε ξενοδοχεία και οργανωμένα ταξίδια.

Στο πλαίσιο της δημιουργίας ενιαίου διεθνούς branding για την TUI, ο Όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά “concept stores” σε περισσότερα από 120 ταξιδιωτικά γραφεία σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, σχεδόν το σύνολο των περίπου 450 ταξιδιωτικά γραφεία που ανήκουν στην TUI στη Γερμανία πρόκειται να μετατραπούν σε “concept stores”. Προς το παρόν, οι πελάτες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την πρωτοποριακή ιδέα των νέων καταστημάτων σε 13 καταστήματα TUI στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων κάποιων στη Στουτγκάρδη, το Ντίσελντορφ, το Βερολίνο και το Αμβούργο. Στην Ελβετία, το πρώτο κατάστημα TUI άνοιξε στη Ζυρίχη νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.

“Τα καταστήματα TUI έτυχαν πολύ καλής υποδοχής από τους πελάτες μας”, δήλωσε ο Erik Friemuth, γενικός διευθυντής Μάρκετινγκ του Ομίλου TUI. “Η διεθνοποίηση της έννοιας TUI είναι, επομένως, μια συνεπής κίνηση και ένας ακόμη πυλώνας της στρατηγικής μας για την οικοδόμηση της TUI ως ένα ενιαίο, ισχυρό εμπορικό σήμα στην Ευρώπη. Όχι μόνο online, αλλά και offline σε καταστήματα δικά μας, λιανικής πώλησης”.

Εκτός από τον εμπνευσμένο σχεδιασμό των καταστημάτων, που συνοδεύεται από τη χρήση κορυφαίας τεχνολογίας, τα νέα καταστήματα της TUI εστιάζουν τις δραστηριότητές της διανομής τους στις μάρκες του Ομίλου που αφορούν σε ξενοδοχεία και οργανωμένα ταξίδια. Τα τουριστικά προϊόντα του Ομίλου TUI αντιπροσωπεύουν ήδη περισσότερο από το 70% του κύκλου εργασιών του Ομίλου. Σε μακροπρόθεσμη βάση, το ποσοστό αυτό στόχος είναι να αυξηθεί στο 80% στη Γερμανία.

Η έννοια του καταστήματος TUI αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Nest One, με έδρα το Αμβούργο, ενώ η TUI έχει ήδη καταθέσει την καταχώριση του σήματος.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024