Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Πάνω από τους μισούς Βρετανούς δεν αντέχουν το κόστος της οικογενειακής ψυχαγωγίας

Τατιάνα Ρόκου - 22 Ιούλιος 2015, 11:15

Έρευνα της Hertz έδειξε ότι το 1/3 (31%) των βρετανικών οικογενειών πραγματοποιούν μια φορά το μήνα ένα ταξίδι μαζί με τα παιδιά, ενώ 1 στις 7 (16%) οικογένειες ξοδεύουν ποιοτικά το χρόνο με τα παιδιά τους εκτός σπιτιού μόνο μία φορά κάθε τρεις μήνες.


Το αυξανόμενο κόστος των ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων περιορίζει τις οικογένειες από το να δαπανούν περισσότερο ποιοτικό χρόνο από κοινού, σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένη έρευνα της Hertz Ηνωμένου Βασιλείου. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.000 ατόμων από την εταιρεία OnePoll για λογαριασμό της Hertz, το Μάιο του 2015.

Με βάση τα αποτελέματα της έρευνας, η εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων δημιούργησε το Hertz Together, ένα ψηφιακό ημερολόγιο εκδηλώσεων με μια μεγάλη ποικιλία από δωρεάν δραστηριότητες φιλικές προς την οικογένεια.



Οι οικογένειες που έλαβαν μέρος στην έρευνα, αποκαλήφθηκε ότι ξοδεύουν κατά μέσο όρο 440 λίρες στερλίνες ανά έτος στις εξόδους τους, με τα 2/3 των Βρετανών γονέων να υποστηρίζουν ότι το υψηλό κόστος των δραστηριοτήτων εκτός σπιτιού έχει βάλει ένα τέλος σε αυτές τις δαπάνες. Η έρευνα έδειξε ότι το 1/3 (31%) των οικογενειών πραγματοποιούν μια φορά το μήνα ένα ταξίδι μαζί με τα παιδιά, ενώ 1 στις 7 (16%) οικογένειες ξοδεύουν ποιοτικά το χρόνο με τα παιδιά τους εκτός σπιτιού μόνο μία φορά κάθε τρεις μήνες.

Ο Olivier Lecocq, αντιπρόεδρος Marketing της Hertz International, δήλωσε: “Μετά την σύνταξη αυτής της έρευνας πελατών, μάθαμε ότι οι άνθρωποι στο Ηνωμένο Βασίλειο πασχίζουν για την εύρεση έμπνευσης και χρημάτων, με σκοπό την απόλαυση αξέχαστων οικογενειακών ημερών. Αναπτύξαμε το Hertz Together που θα επιτρέψει στις οικογένειες να ανακαλύψουν μια σειρά από δωρεάν δραστηριότητες σε διάφορες πόλεις σε όλη τη χώρα, καθησυχάζοντας το μυαλό των γονέων για τα σχετικά έξοδα”. Ο Lecocq συνέχισε λέγοντας ότι “οι γονείς που επιθυμούν ψυχαγωγικές διασκέδασης για όλη την οικογένεια, θα βρουν βεβαίως φρέσκιες ιδέες στην ολοκληρωμένη λίστα μας, η οποία περιέχει μερικά από τα πιο δημοφιλή μουσεία, γκαλερί και πάρκα - και όλα αυτά είναι δωρεάν”.

Με τις σχολικές καλοκαιρινές διακοπές να πλησιάζουν για τους Βρετανούς, οι γονείς προβληματίζονται για το πως ακριβώς θα ψυχαγωγηθούν τα παιδιά τους. Το 1/4 (26%) των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσε ότι κοστίζει πολύ το να βγαίνουν με τα παιδιά τους σε τακτά χρονικά διαστήματα. Οι γονείς ηλικίας 25-34 ετών είχαν το μεγαλύτερο πρόβλημα, καθώς οι μισοί και πλέον (56%) δηλώνουν ότι απλά δεν έχουν τα χρήματα για να βγουν έξω τακτικά ως οικογένεια.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι ο ελεύθερος χρόνος αποδεικνύεται ότι είναι ένα σοβαρό ζήτημα, όταν πρόκειται να βγει έξω η οικογένεια, με το 45% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για να περάσουν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και το 25% να υποστηρίζει ότι οι επαγγελματικές υποχρεώσεις ευθύνονται για αυτήν την έλλειψη χρόνου.

Η άνοδος της τεχνολογίας είναι επίσης ένας παράγοντας με επιπτώσεις στον περιορισμένο χρόνο που έχουν οι οικογένειες για να τον ξοδέψουν από κοινού, με 1 στους 8 (12%) γονείς να λένε ότι τα παιδιά τους θα αποφύγουν μια μέρα
οικογενειακής εξόδου για να παίξουν σε υπολογιστές.

Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι το Λονδίνο είναι ο τόπος όπου το 1/4 των γονέων περνούν 6 ή περισσότερες ώρες εκτός σπιτιού με τα παιδιά τους κάθε εβδομάδα, διπλάσιο χρόνο από αυτόν που δαπανούν εκτός σπιτιού οι οικογένειες στη Σκωτία, για παράδειγμα. Στη Σκωτία, τη Β. Ιρλανδία και την Ουαλία, περισσότερες από 1 στις 5 (23%) οικογένειες καταφέρνουν να βγουν εκτός σπιτιού από κοινού μόνο μία φορά κάθε τρεις μήνες.

Απροσδόκητα, 1 στις 4 (24%) οικογένειες στο Λονδίνο, κατηγορεί την έλλειψη οικογενειακού χρόνου, για το γεγονός ότι δεν έχουν με κάτι να ασχοληθούν στο μέρος που ζουν.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top