Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΟι τουριστικοί επαγγελματίες λένε ότι θα μειώσουν τις συναλλαγές τους με τη Lufthansa λόγω του τέλους των 16 ευρώ
Αερομεταφορές

Οι τουριστικοί επαγγελματίες λένε ότι θα μειώσουν τις συναλλαγές τους με τη Lufthansa λόγω του τέλους των 16 ευρώ

Δημοσκόπηση του Global Business Travel Association (GBTA) στα μέλη του δείχνει ότι το 50% των travel buyers που περιλαμβάνουν αυτήν τη στιγμή τη Lufthansa στο ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα ως προτιμώμενο αερομεταφορέα θα μειώσουν τις συναλλαγές τους με τη Lufthansa με την ισχύ του τέλους αυτού.

Τον Ιούνιο, οι αεροπορικές εταιρείες του Lufthansa Group ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να προσθέσουν μια επιπλέον χρέωση για τα εισιτήρια που αγοράζονται οπουδήποτε αλλού εκτός από τις ιστοσελίδες του, τα κέντρα παροχής υπηρεσιών και τα εκδοτήρια εισιτηρίων στα αεροδρόμια, κάτι που ξεκίνησε χθες, 1η Σεπτεμβρίου 2015. Δημοσκόπηση του Global Business Travel Association (GBTA) στα μέλη του δείχνει ότι το 50% των travel buyers που περιλαμβάνουν αυτήν τη στιγμή τη Lufthansa στο ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα ως προτιμώμενο αερομεταφορέα θα μειώσουν τις συναλλαγές τους με τη Lufthansa με την ισχύ του τέλους αυτού.

Επιπλέον, η δημοσκόπηση έδειξε ότι 51% του συνόλου των ερωτηθέντων πιθανόν (ή και σίγουρα) δε θα χρησιμοποιήσουν τη Lufthansa ως προτιμώμενο αερομεταφορέα, εάν ο Όμιλος Lufthansa θέσει σε ισχύ το συγκεκριμένο τέλος.

Ο GBTA εξακολουθεί να εμμένει στη θέση του ότι αυτή η προγραμματισμένη στρατηγική θα επηρεάσει αρνητικά τα προγράμματα των εταιρικών ταξιδιών. “Πρόκειται για μια άμεση αύξηση τιμών σε προγράμματα διαχείρισης ταξιδιών χωρίς ανταποδοτικό όφελος”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά. Θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει τελικά σε μείωση στη διαφάνεια της τιμολογιακής πολιτικής, εάν το τέλος αυτό ισχύσει όχι μόνο από τη Lufthansa, αλλά και άλλες αεροπορικές εταιρείες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024