Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςRyanair: Αύξηση από ένα σε δύο στα καθημερινά δρομολόγια Αθήνα – Ρόδος
Αεροπορικές εταιρείες

Ryanair: Αύξηση από ένα σε δύο στα καθημερινά δρομολόγια Αθήνα – Ρόδος

Τον χειμώνα του 2015, το πρόγραμμα της Ryanair στη Ρόδο θα προσφέρει αυξημένη συχνότητα στα δρομολόγια προς Αθήνα (από ένα σε δύο καθημερινά).

Η Ryanair γιόρτασε χθες (1 Σεπτεμβρίου) τη μεταφορά ενός εκατομμύριου επιβατών από/προς το αεροδρόμιο της Ρόδου, από την πρώτη της πτήση, τον Μάιο  του 2010.

Το χειμερινό πρόγραμμα της Ryanair θα προσφέρει δύο καθημερινά δρομολόγια μεταξύ Ρόδου-Αθήνας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της Ρόδου ως τουριστικό προορισμό για όλο το χρόνο.

Συγκεκριμένα, το χειμώνα του 2015, το πρόγραμμα της Ryanair στην Ρόδο θα προσφέρει αυξημένη συχνότητα στα δρομολόγια προς Αθήνα (από 1 σε δύο καθημερινά) και όπως υπολογίζει η ίδια η αεροπροική εταιρείας, 750 παράπλευρες θέσεις εργασίας.

Οι Έλληνες πελάτες και επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από δύο καθημερινές πτήσεις από Ρόδο προς Αθήνα αυτόν τον χειμώνα και παράλληλα να επωφεληθούν από τις αριθμημένες θέσεις, δεύτερη δωρεάν χειραποσκευή, νέα ιστοσελίδα και εφαρμογή με mobile boarding passes, καθώς και από τις υπηρεσίες Family Extra και Business Plus.

Ο John Alborane, διευθυντής Marketing και πωλήσεων Ελλάδος της Ryanair, δήλωσε: “Η Ryanair είναι περήφανη για την μεταφορά ενός εκατομμυρίου επιβατών από/προς την Ρόδο από την πρώτη της πτήση το 2010. Ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα θα συνεχίσουμε να φέρνουμε περισσότερους επισκέπτες και να συμβάλλουμε στην τουριστική κίνηση της Ρόδου καθώς και στην δημιουργία θέσεων εργασίας”.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία επιβατικής κίνησης και πληρότητας Αυγούστου:

  • H κίνηση αυξήθηκε κατά 10% σε 10,4 εκατ. πελάτες
  • Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 95%.
  • Η ετήσια επιβατική κίνηση μέχρι τον Αύγουστο αυξήθηκε κατά 15% σε 96,3 εκατ πελάτες.

Ο Kenny Jacobs, Eπικεφαλής Marketing της Ryanair δήλωσε: “H επιβατική κίνηση Αυγούστου της Ryanair αυξήθηκε κατά 10% σε 10,4 εκατ. πελάτες, ενώ ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες αγγίζοντας το 95%. Οι υψηλές μηνιαίες επιδόσεις μας είναι αποτέλεσμα των χαμηλών ναύλων μας, αυξημένων κρατήσεων καθώς και της επιτυχίας του προγράμματος ‘Always Getting Better’. Οι πελάτες της Ryanair περιμένουν ακόμα περισσότερες αναβαθμίσεις στις υπηρεσίες μας το φθινόπωρο, καθώς διανύουμε του δεύτερο έτος του προγράμματος AGB, κατά την διάρκεια του οποίου θα προσφέρουμε νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου, καινούργια ιστοσελίδα και εφαρμογή, νέο εσωτερικό αεροσκαφών και νέες στολές για το πλήρωμα θαλάμου επιβατών, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024