Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ DER Touristik δημιουργεί πανευρωπαϊκό δίκτυο τουριστικών πρακτορείων
Τουριστικά γραφεία

Η DER Touristik δημιουργεί πανευρωπαϊκό δίκτυο τουριστικών πρακτορείων

Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Kuoni Travel Holding Ltd. (Zürich) από τον γερμανικό τουριστικό οργανισμό DER Touristik. Η διευρυμένη DER Touristik θα έχει συνολικά έσοδα ύψους 7 δισ. ευρώ και 7,7 εκατ. πελάτες, με δραστηριότητες στην τουριστική αγορά σε 14 ευρωπαϊκές χώρες.

Το ταξιδιωτικό τμήμα του γερμανικού Ομίλου REWE, DER Touristik, επανοργανώνεται και ετοιμάζεται να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ευρωπαϊκή τουριστική αγορά. Όπως ανακοίνωσε ο τουριστικός οργανισμός, με έδρα τη Φρανκφούρτη, οι Αρχές Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελβετιας έδωσαν, χωρίς όρους, το “πράσινο φως” για την εξαγορά όλων των τουριστικών δραστηριοτήτων του Kuoni Travel Holding Ltd. (Zürich). Η εξαγορά είχε ανακοινωθεί από το REWE Group στις 22 Ιουνίου June 2015 και πλέον ολοκληρώθηκε.

Η διευρυμένη DER Touristik θα έχει συνολικά έσοδα ύψους 7 δισ. ευρώ και 7,7 εκατ. πελάτες, με δραστηριότητες στην τουριστική αγορά σε 14 ευρωπαϊκές χώρες. Η νέα συμφωνία καλύπτει όλους τους τουριστικούς πράκτορες, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τουριστικά portals στις αγορές της Ελβετίας, του Ην. Βασιλείου, των Κάτω Χωρών, καθώς και της Σκανδιναβίας / Φινλανδίας – καθώς και την αεροπορική εταιρεία Novair και το αθλητικό θέρετρο Playitas στη Φουερτεβεντούρα.

Όσον αφορά στη δομή και την προσφορά ταξιδίων, η DER Touristik έχει υιοθετήσει το δικό της ιδιαίτερο στυλ. “Οι ταξιδιωτικές απαιτήσεις είναι τόσο ξεχωριστές όσο και οι άνθρωποι που ταξιδεύουν. Γι’αυτό πιστεύουμε στην πολυμορφία”, λέει ο Sören Hartmann, διευθύνων σύμβουλος της DER Touristik, απορρίπτοντας την ιδέα της συγχώνευσης των εθνικών εταιρικών οντοτήτων σε μια ενιαία εταιρεία. Οι εθνικές εταιρικές οντότητες και τα εμπορικά σήματα θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

“Θα δημιουργήσουμε ένα ευρωπαϊκό σύνδεσμο από πολύ ισχυρές τουριστικές επιχειρήσεις και οι ταξιδιωτικούς πράκτορες, ενώ οι εξειδικευμένες μάρκες προϊόντων και υπηρεσιών θα παραμείνουν εθνικές. Αν θέλει κανείς να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες για ταξίδια θα πρέπει να είναι κοντά στον πελάτη”, τονίζει ο Sören Hartmann. Οι καταναλωτές θα μπορε΄σουν επίσης να επωφεληθούν από αυτήν τη συγχώνευση. “Το να είσαι μεγάλη ομάδα μάς δίνει τη δύναμη να επιτύχουμε ακόμη περισσότερο,  όσον αφορά στην ποιότητα και στους όρους των συνεργασιών μας – κάτι που θα είναι καλό για τους πελάτες μας”, λέει ο Hartmann.

Στις ταξιδιωτικές πωλήσεις, η DER Touristik είναι ο ηγέτης της αγοράς σε ολόκληρη τη Γερμανία, με 2.100 σημεία πώλησης, το online ταξιδιωτικό portal der.com και πολλά portals με λειτουργία τουριστικού πράκτορα. Ακόμη, περιλαμβάνει τα κανάλια πωλήσεων DER Reisebüro, το σύστημα franchise Derpart, καθώς και την οργάνωση μικρομεσαίων ταξιδιωτικών γραφείων υπό την “ομπρέλα” του DER Touristik Partner-Service (DTPS). Επιπλέον, το τμήμα επαγγελματικών ταξίδίων FCm Travel Solutions προσφέρει σε μεσαίου μεγέθους εταιρείες και διεθνείς επιχειρήσεις ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδιών. Η DER Touristik διαθέτει ακόμη ένα πυκνό δίκτυο σημείων πώλησης στην Ελβετία, με 82 ταξιδιωτικά γραφεία (Kuoni, Helvetic Tours, Rewi Reisen και Premium Specialists), καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο (Kuoni Stores). Επιπλέον, διαθέτει τη σουηδική αεροπορική εταιρεία τσάρτερ Novair και 48 ξενοδοχεία, ενώ τα εμπορικά σήματα Club Calimera, PrimaSol, LTI Hotel και Playitas (Sports Resort στη Φουερτεβεντούρα) είναι επίσης μέρος του ομίλου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024