Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟ Gianluca Laterza (TripAdvisor) μιλά για τη διαχείριση της φήμης ενός ξενοδοχείου
Σεμινάρια

Ο Gianluca Laterza (TripAdvisor) μιλά για τη διαχείριση της φήμης ενός ξενοδοχείου

Ο Gianluca Laterza, Territory Manager Italy, Southern and Eastern Europe του TripAdvisor, θα αναλύσει πως μπορεί ένας ξενοδόχος να χειριστεί τα παράπονα και τα σχόλια για τη μονάδα του στο TripAdvisor, στο σεμινάριο που συνδιοργανώνουν το TravelDailyNews και ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας την 1η Οκτωβρίου 2015 στην Αθήνα.

Η προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και εγκαταστάσεων αποτελεί κλειδί για την κερδοφορία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε όλες τις κατηγορίες. Η τήρηση υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρεώνουν υψηλότερες τιμές από άλλα ομοειδή ξενοδοχεία, τις κάνει να εξαρτώνται σε μικρότερο βαθμό από τον οργανωμένο τουρισμό και εξασφαλίζει σε αυτές καλή φήμη, πιστή και επαναλαμβανόμενη πελατεία και κατά συνέπεια μεγαλύτερα έσοδα. Αντιθέτως, τα ξενοδοχεία που δεν μπορούν να πείσουν με την ποιότητα των υπηρεσιών και των εγκαταστάσεών τους διαρκώς πιέζονται για μειώσεις τιμών.

Η εξασφάλιση καλής ποιότητας είναι ιδαίτερα επιτακτική και σε εκείνες τις περιοχές της Ελλάδας όπου παρατηρείται μεγάλη υποχώρηση της τουριστικής κίνηση λόγω των συνεπειών της οικονομικής κρίσης. Όσοι ξενοδόχοι μπουν στον πειρασμό να υποβαθμίσουν αισθητά την εμπειρία της πελατείας τους για λόγους οικονομίας, θα μπουν σε ένα φαύλο κύκλο μείωσης κρατήσεων και εσόδων, από τον οποίο δύσκολα θα ανακάμψουν. Μάρτυρες αυτής της κατάστασης είναι τα πολυάριθμα ξενοδοχεία σε όλη τη χώρα, τα οποία, αφημένα στην τύχη και στην παρακμή, αδυνατούν να προσελκύσουν πελατεία όσο χαμηλά κι αν ρίξουν τις τιμές τους.

Η αυξανόμενη προσοχή του ταξιδιωτικού κοινού στα θέματα ποιότητας και η συνεχής ανταλλαγή σχετικών πληροφοριών μεταξύ των ξενοδοχειακών πελατών – χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του TripAdvisor – δημιουργεί μεγάλη πίεση στα ξενοδοχεία αλλά επίσης τους προσφέρει ισχυρό κίνητρο να δώσουν μεγαλύτερο βάρος στην ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.

Ακριβώς σε αυτό το θέμα εστιάζει το σεμινάριο με τίτλο “Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor”, κατά τη διάρκεια του οποίου θα αναλυθούν πρακτικοί τρόποι για να βελτιώσει ένα ξενοδοχείο την εμπειρία που θα αποκομίσουν οι πελάτες του και, κατ’επέκταση, για να ενισχύσει τη φήμη και τη δημόσια εικόνα του, όπως αυτή διαμορφώνεται μέσα από τις διαδικτυακές αξιολογήσεις των πελατών.

Το σεμινάριο συνδιοργανώνουν το TravelDailyNews και ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας την 1η Οκτωβρίου 2015 στην Αθήνα (ξενοδοχείο AIROTEL Stratos Vassilikos). Ο κύριος εισηγητής του σεμιναρίου δρ. Δημήτρης Κούτουλας, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ποιοτική αξιολόγηση ξενοδοχειακών μονάδων καθώς εργάστηκε ως “mystery guest” και έχει επιθεωρήσει και αξιολογήσει εκατοντάδες ξενοδοχεία σε οκτώ χώρες. Έχοντας ασχοληθεί επί πολλά χρόνια με θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και επιμόρφωσης διευθυντικών στελεχών, θα προσεγγίσει το ζήτημα της ποιοτικής αναβάθμισης ξενοδοχείων με καθαρά πρακτικό πνεύμα και θα εστιάσει σε απλούς και προσιτούς τρόπους για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το σεμινάριο απευθύνεται κυρίως σε ξενοδόχους, σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, σε επιχειρηματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού καθώς και σε επαγγελματίες που σχετίζονται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων (αρχιτέκτονες, μηχανικοί, διακοσμητές κ.ο.κ.).

Ο Gianluca Laterza θα μιλήσει για:
– Χειρισμό παραπόνων και σχολίων στο TripAdvisor και
– Εργαλεία του TripAdvisor για τους ξενοδόχουςΟι ενότητες αυτές θα παρουσιαστούν από τον κ. Laterza στην αγγλική γλώσσα. Δε θα υπάρξει μετάφραση της εισήγησής του. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024