Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΟι νεαροί Ευρωπαίοι ταξιδεύουν λιγότερο
Έρευνα

Οι νεαροί Ευρωπαίοι ταξιδεύουν λιγότερο

Η Γερμανία κατέγραψε αύξηση 60%, καθώς προσέγγισε πάνω από 7 εκατ. νεαρούς Ευρωπαίους τουρίστες. Άλλοι προορισμοί όπως η Σουηδία, η Κροατία και η Ολλανδία αύξησαν και αυτές τα ποσοστά τους σε νέους τουρίστες. ως πιο δημοφιλής πόλη, το Λονδίνο βρίσκεται πρώτο και ακολουθούν το Παρίσι, η Κοπενχάγη, το Βερολίνο, το Βερολίνο και το Άμστερνταμ.

Οι δημογραφικές αλλαγές έχουν το δικό τους αντίκτυπο στην ευρωπαϊκή τουριστική βιομηχανία. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας του World Travel Monitor από την IPK International για λογαριασμό της έκθεσης ITB Berlin, από το 2007, ο αριθμός των ταξιδιών στο εξωτερικό που πραγματοποιούν οι νέοι Ευρωπαίοι έχει μειωθεί κατά 10%. Το τμήμα αυτό της αγοράς είναι, κατά συνέπεια, από τα λίγα που εμφανίζει αρνητική τάση. Η συνεχής πτώση του ρυθμού των γεννήσεων έχει ως αποτέλεσμα πτωτικό αριθμό και στους νέους καταναλωτές, ενώ ο αριθμός των μεγαλύτερων σε ηλικία τουριστών αυξάνεται.

Το 2014, οι νεαροί Ευρωπαίοι ηλικίας 15-24 πραγματοποίησαν 54 εκατ. ταξίδια και είχαν περίπου 430 εκατ. διανυκτερεύσεις στο εξωτερικό σε αυτά τα ταξίδια. Συγκρινόμενος με το 2007, ο αριθμό των ταξιδιών στο εξωτερικό μειώθηκε κατά 1% κάθε χρόνο. Το 2007, νεαροί Ευρωπαίοι προτιμούσαν τα ταξίδια στην Ισπανία, με αμέσως επόμενο προτιμώμενο προορισμό τη Γαλλία, την Ιταλία και τη Βρετανία. Όμως, ο νεανικός τουρισμός σε αυτές τις τέσσερις χώρες μειώθηκε 1-2% ετησίως από το 2014. Αντίθετα, η Γερμανία αύξησε τη δημοτικότητά της στους νέους ταξιδιώτες και καθιερώθηκε από το 2013 ως ο πλέον αγαπημένος τους προορισμός. Σε γενικές γραμμές, η Γερμανία κατέγραψε αύξηση 60%, καθώς προσέγγισε πάνω από 7 εκατ. νεαρούς Ευρωπαίους τουρίστες. Οι θετικές αναφορές των ΜΜΕ, μαζί με ενέργειες μάρκετινγκ στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου που έγινε στη Γερμανία το 2006, συνεισέφεραν σημαντικά στην εικόνα της Γερμανίας ως μιας χώρας ανοιχτής και φιλόξενης. Άλλοι προορισμοί όπως η Σουηδία, η Κροατία και η Ολλανδία αύξησαν και αυτές τα ποσοστά τους σε νέους τουρίστες. ως πιο δημοφιλής πόλη, το Λονδίνο βρίσκεται πρώτο και ακολουθούν το Παρίσι, η Κοπενχάγη, το Βερολίνο, το Βερολίνο και το Άμστερνταμ.

Το βασικό κίνητρο για τη μεγαλή πλειοψηφία των νεαρών Ευρωπαίων τουριστών είναι οι διακοπές, με το 1/3 να πραγματοποιεί σύντομα ταξίδια. Άλλοι λόγοι για ταξίδι είναι εκπαιδευτικά ταξίδια ή επισκέψεις σε φίλους. Οι επονομαζόμενες διακοπές “ήλιος & παραλία” αποτελούν το 1/4 περίπου όλων των ταξιδιών στο εξωτερικό. Η ηλιοθεραπεία, το κολύμπι και η χαλάρωση, καθώς και τα ψώνια και το φαγητό έξω αποτελούν μερικές από τις σημαντικότερες δραστηριότητες στις διακοπές.

Τα ταξίδια σε πόλη ακολουθούν σε δημοτικότητα τις διακοπές σε παραλικά μέρη. Το υπόλοιπο ποσοστό αποτελείται από άλλους τύπους ψυχαγωγικών ταξιδιών, όπως εκδηλώσεις, θερινά και χειμερινά σπορ και ταξίδια για ειδικές περιστάσεις (όπως γάμοι ή γενέθλια). Μόνο 12% των ταξιδιών γίνεται για δουλειά και σε αυτό το ποσοστό υπερτερούν τα ταξίδια MICE, σε συνέδρια, σεμινάρια, εμπορικές εκθέσεις και incentives.

Λιγότεροι από τους μισούς νεαρούς τουρίστες στο εξωτερικό κλείνουν διαμονή σε ξενοδοχεία, αν και η αναλογία συνεχώς αυξάνεται σε περίπου 1% κάθε χρόνο, από το 2007. Το μερίδιο δωρεάν διαμονής έχει μειωθεί κατά 1% επίσης, την ίδια χρονική περίοδο. παρατηρείται μια ελαφρά αύξηση νέων μορφών διαμονής, όπως το “couchsurfing” και οι κρατήσεις μέσω Internet σε ιδιωτικά διαμερίσματα, οι οποίοι εμφανίζονται από το 2014. Κατά μέσο όρο, οι νεαροί Ευρωπαίοι δαπάνησαν κάτι λιγότερο από 700 ευρώ στα ταξίδια τους το 2014 και λίγο περισσότερο από 80 ευρώ για τη διανυκτέρευση.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024