Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
MICE

Στο δίκτυο μελών HAPCO και η SWOT - Simple Way Of Tourism

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 Οκτώβριος 2015, 11:05

Η εταιρεία SWOT εισέρχεται πλέον και στην αγορά του MICE με την εγγραφή της στο Σύνδεσμο Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων - HAPCO.


Μετά από δύο χρόνια παρουσίας στον τομέα παροχής υπηρεσιών Διαχείρισης, Πωλήσεων & Marketing αποκλειστικά για τουριστικές επιχειρήσεις και έχοντας στο χαρτοφυλάκιο της ήδη δύο πετυχημένες διοργανώσεις του Business Travel Professionals Forum, η εταιρεία SWOT εισέρχεται πλέον και στην αγορά του MICE με την εγγραφή της στο Σύνδεσμο Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων - HAPCO.

Το όνομα της SWOT, προέρχεται από τα αρχικά της φράσης Simple Way Of Tourism, παραπέμποντας και στη βασική μέθοδο ανάλυσης του marketing: Strengths, Weaknesses, Opportunities, Threats. Φιλοσοφία και στόχος της SWOT είναι να αναδείξει τους συνεργάτες της, με τις καλύτερες και πιο άμεσες λύσεις, στον τομέα δράσης τους, ώστε να εδραιωθούν στη θέση που τους ανήκει στην τουριστική - και όχι μόνο - αγορά του τόπου τους.

Η SWOT δραστηριοποιείται στο χώρο του τουρισμού και εξειδικεύεται στη Διαχείριση & Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων, στην Εκπροσώπηση & Προώθηση Πωλήσεων και σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Marketing.

Η SWOT είναι η επίσημη διοργανώτρια του Business Travel Professionals Forum, με τη συμμετοχή των κορυφαίων ξενοδοχείων, ταξιδιωτικών γραφείων και εμπορικών εταιρειών της διεθνούς αγοράς.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top