Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΠεραιτέρω προώθηση του city break από την ΕΞΘ στη Philoxenia
Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης

Περαιτέρω προώθηση του city break από την ΕΞΘ στη Philoxenia

Η περαιτέρω προώθηση του city break αποτέλεσε το κύριο μέλημα προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη από την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου 365 μέρες το χρόνο, όχι μόνο για την τοπική αλλά και για την εθνική οικονομία.

Σημαντικές επαφές για την προώθηση του προορισμού στο εξωτερικό πραγματοποίησε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της παρουσίας της στην 31η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2015. Οι 20 επαγγελματικές συναντήσεις της ΕΞΘ με φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες (Hosted Buyers) από διαφορετικές χώρες, σκοπό είχαν την προσέλκυση περισσότερων τουριστών από ξένες αγορές και κρίθηκαν πετυχημένες, αποδεικνύοντας ότι η Θεσσαλονίκη κερδίζει επάξια ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της εμπιστοσύνης των αγορών.

Με τις προσπάθειες στραμμένες, ώστε να αναγνωριστεί η Θεσσαλονίκη ως κυρίαρχος δημοφιλής και ελκυστικός προορισμός στη βαλκανική χερσόνησο, η ΕΞΘ συμμετείχε και φέτος στη Philoxenia με δικό της σταντ στο περίπτερο 15 και έγινε πόλος έλξης για άλλη μια φορά, τόσο για επαγγελματίες όσο και για επισκέπτες. Η περαιτέρω προώθηση του city break αποτέλεσε το κύριο μέλημα προκειμένου να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη από την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου 365 μέρες το χρόνο, όχι μόνο για την τοπική αλλά και για την εθνική οικονομία, ιδιαίτερα σε μια περίοδο που ο τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο πυλώνα για να επιτευχθεί η ανάπτυξη.

Στα ραντεβού που πραγματοποιήθηκαν με επιλεγμένους εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και ταξιδιωτικών πρακτορείων από την Αυστραλία, τη Βουλγαρία, τη Γερμανία, τη Σερβία, την Ελβετία, τη Σουηδία, το Ισραήλ, την Ινδία, την Πολωνία, την Αλβανία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Πορτογαλία, την Τουρκία και την Ολλανδία, η ΕΞΘ παρουσίασε αναλυτικά τα πλεονεκτήματα της Θεσσαλονίκης ως προορισμού για όλες τις ηλικίες και όλα ενδιαφέροντα. Επισήμανε δε, ότι η πόλη ήταν και παραμένει παραδοσιακός εκθεσιακός και συνεδριακός προορισμός και παράλληλα απευθύνεται και σε όσους αναζητούν νέες προτάσεις για εναλλακτικές μορφές ταξιδιών.

Οι επαγγελματίες του τουρισμού συμφώνησαν ότι τα χαρακτηριστικά του προορισμού συνδυάζουν στοιχεία που στο σύνολό τους καθιστούν τη Θεσσαλονίκη ιδιαιτέρως ανταγωνιστική στην ευρύτερη περιοχή. Οι εποικοδομητικές επαφές ανέδειξαν ότι η Θεσσαλονίκη εμφανίζει δυναμική είτε ως νέος προορισμός προς ένταξη σε τουριστικά πακέτα, είτε ως προορισμός που μπορεί να υποστηρίξει πολλές, ακόμη και τις πιο περιζήτητες και αναπτυσσόμενες ταξιδιωτικές τάσεις στην τουριστική βιομηχανία.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024