Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΣτον Πειραιά για πρώτη φορά το 15οEast Med Yacht Show, 13-18 Μαΐου στη Μαρίνα Ζέας
Θαλάσσιος τουρισμός

Στον Πειραιά για πρώτη φορά το 15οEast Med Yacht Show, 13-18 Μαΐου στη Μαρίνα Ζέας

Η έκθεση για το Επαγγελματικό Yachting στην Ελλάδα, για 15η συνεχή χρονιά διοργανώνεται από την ΕΠΕΣΤ και τoν Ελληνικό Σύνδεσμο Μεσιτών & Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών, με τη συνεργασία του HATTA και τον Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος.

Συνέντευξη Τύπου για το 15ο East Med Yacht Show, που θα διεξαχθεί από τις 13 έως τις 18 Μαΐου 2016 στη Μαρίνα Ζέας στον Πειραιά, πραγματοποιήθηκε χθες στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Συμμετείχαν ο δήμαρχος Πειραιά κ. Γιάννης Μώραλης, ο πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελλιάτος, ο πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Μεσιτών και Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών κ. Γιώργος Κολλίντζας, ο πρόεδρος Συνδέσμου των Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων κ. Λύσανδρος Τσιλίδης και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μαρίνα Ζέας ΑΕ κ. Σταύρος Κυριακούλης. Χαιρετισμό απηύθυναν ο γενικός γραμματέας ΣΕΤΕ, πρόεδρος της Οικονομικής & Κοινωνικής Επιτροπής Ελλάδος κ. Γιώργος Βερνίκος και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος κ. Αλέξανδρος Μαζαράκης.

Η έκθεση για το Επαγγελματικό Yachting στην Ελλάδα, για 15η συνεχή χρονιά διοργανώνεται από την Ένωση Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού (ΕΠΕΣΤ) και τoν Ελληνικό Σύνδεσμο Μεσιτών & Εμπειρογνωμόνων Θαλαμηγών (ΕΣΜΕΘ) με τη συνεργασία του Συνδέσμου των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (HATTA) και τον Σύνδεσμο Ιδιοκτητών Τουριστικών Επαγγελματικών Σκαφών Άνευ Πληρώματος (ΣΙΤΕΣΑΠ), ενώ μέχρι στιγμής το σαλόνι έχουν θέσει υπό την Αιγίδα τους το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (EOT), ο Δήμος Πειραιά και ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Χορηγός του 15ου East Med Yacht Show είναι η Μαρίνα Ζέας ΑΕ.

Ο δήμαρχος Πειραιά δήλωσε ότι όλοι όσοι επισκεφθούν τις ημέρες εκείνες το Σαλόνι Σκαφών και την έκθεση, επαγγελματίες του κλάδου, τουριστικοί πράκτορες, αλλά και οι δημότες και οι χιλιάδες επισκέπτες, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον Πειραιά, τα αξιοθέατα και τις ομορφιές του. “Για εμάς το κομμάτι του τουρισμού ως νέα Δημοτική Αρχή, αποτελεί προτεραιότητα και έναν από τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της πόλης μας. Έχουμε πει ότι ο Πειραιάς πρέπει να κοιτά προς τη θάλασσα, να κοιτά στη ναυτιλία, στον τουρισμό. Για τον Τουρισμό, έχουμε κάνει αρκετά πράγματα, έχουμε κλείσει ως Δημοτική Αρχή 14 μήνες, στην πιο δύσκολη χρονιά για τη χώρα, με πολλές εκλογές, με δημοψηφίσματα, με κλειστές τράπεζες, με τρομερά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Στο κομμάτι του τουρισμού, έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις, που ίσως να μην είναι και πολύ γνωστές στο ευρύ κοινό. Έχω καταγράψει ορισμένα σημεία από αυτά που έγιναν τον πρώτο χρόνο και το συνδέω με το Yacht Show, το οποίο εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο δραστηριοτήτων και κοινών πρωτοβουλιών με τους διοργανωτές, για να αναδείξουμε την πόλη μας”. Ο κ. Μόραλης είπε ακόμη: “Το σαλόνι σκαφών  θα επικοινωνηθεί μέσα από την πλατφόρμα του Destination Piraeus, μέσα από την εφαρμογή για κινητά και tablets, μέσα από τον έντυπο οδηγό. Έχουμε προσλάβει σύμβουλο τουρισμού, για να φτιάξουμε ένα αναπτυξιακό τουριστικό σχέδιο το οποίο θα υποβάλουμε προς έγκριση στον ΕΟΤ. Κάναμε ομάδες εργασίας με φορείς τής πόλης και την Περιφέρεια, για να συζητήσουμε τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό για την κρουαζιέρα και όχι μόνο. Προβάλλουμε το Destination Piraeus σε 60 σημεία στην πόλη και στα δύο τέρμιναλ του ΟΛΠ. Η καμπάνια περιλαμβάνει μεγάλα μπάνερ και αυτοκόλλητα. Στα τέρμιναλ κρουαζιέρας του ΟΛΠ δεν υπήρχε φωτογραφία της πόλης του Πειραιά. Είχαν πολύ ωραία σημεία της Ελλάδας, από τα Μετέωρα, τη Μήλο, τη Μύκονο, την Αλόννησο, το Μοναστηράκι, εξαιρετικά σημεία αλλά δεν ήταν Πειραιάς. Αν πάει κάποιος σήμερα θα δει ότι είναι γεμάτο από όμορφα σημεία του Πειραιά, θα δει τα μνημεία μας, τους ναούς μας, το Δημοτικό Θέατρο, το Βεάκειο κ.ά. Συζητήσαμε με τον ΟΑΣΑ και προσθέσαμε νέες στάσεις στη γραμμή Χ80. Οι δέκα στάσεις έγιναν 16 στην πόλη μας. Έχουμε έρθει σε συνεννόηση με τους υπεύθυνους των κόκκινων και κίτρινων λεωφορείων, ώστε να παραμένουν οι τουρίστες στην πόλη μας. Στο πλαίσιο της αισθητικής αναβάθμισης, έχουμε κάνει σημαντικές παρεμβάσεις. Καλύψαμε το κτίριο της Ραλλείου και σε μια εβδομάδα σκεπάζουμε και το Σιλό αλλά και την Κάβα Χάλαρη. Τυπώσαμε πάνω από 10.000 πολυτελή έντυπα Destination Piraeus και δημιουργήσαμε μια ολοκληρωμένη καμπάνια στα social media. Προβλήθηκε σε Final 4 Ευρωπαϊκό και σε άλλες δράσεις. Συμμετείχαμε με περίπτερο στο Posidonia Sea Tourism Forum στο Μέγαρο Μουσικής, συμμετείχαμε με περίπτερο στο συνέδριο του Eυropean Maritime Day. Φέραμε την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας και υλοποιήσαμε ένα τριήμερο σημαντικών εκδηλώσεων και είπαμε ότι θα γίνει θεσμός κάθε χρόνο. Προβάλλαμε το Destination Piraeus στον τουριστικό οδηγό του Ε.Σ.Π. και προχωρήσαμε σε  συνεννόηση με ΟΑΣΑ και ΣΤΑΣΥ για προβολή στα δικά τους Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ κάναμε και μια σειρά άλλων ενεργειών. Όλα αυτά σε 12 μήνες. Είναι ένα ξεκίνημα και σε αυτό το ξεκίνημα, σημαντική θέση έχει το 15ο East Med Yacht Show. Είναι σημαντική για την πόλη μας αυτή η έκθεση και είμαι σίγουρος ότι και ο Δήμος Πειραιά και οι διοργανωτές και οι ιθύνοντες της Μαρίνα Ζέας, θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια για την επιτυχή έκβαση της διοργάνωσης, ώστε να παραμείνει και τα επόμενα χρόνια ο θεσμός στον Πειραιά. Θέλουμε να φέρει στην πόλη επαγγελματίες, κόσμο, εκτός Πειραιά αλλά και Πειραιώτες. Παράλληλα θέλουμε να το διανθίσουμε και έχουμε μιλήσει με τον κ. Στελλιάτο, και με εκδηλώσεις παράλληλες το τριήμερο εκείνο. Ίσως να είναι ένας προπομπός των ‘Ημερών Θάλασσας’ που θα γιορτάζουμε κάθε χρόνο. Ο Πειραιάς οφείλει και θα γιορτάζει κάθε χρόνο τις ‘Ημέρες Θάλασσας’. Θεωρώ, ότι η διοργάνωση του σαλονιού σκαφών στον Πειραιά, αποτελεί μια σημαντική πρόκληση για εμάς. Θέλω να πιστεύω ότι θα έχουμε μια εποικοδομητική συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς έτσι ώστε να παρουσιάσουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα”.

Ο κ. Στελλιάτος ανέφερε ότι “μετά από 15 χρόνια στο χώρο, σκεφτήκαμε ότι ο Πειραιάς, ως ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια του κόσμου, χρειάζεται την προβολή, ώστε να γίνει για 4-5 ημέρες, όσο διαρκεί το Show, το Μονακό της Ευρώπης,το κέντρο θαλασσίου τουρισμού και γιώτινγκ, έλκοντας την παγκόσμια προσοχή”.

“Στην  έκθεση αυτή, την οποία διοργανώνουμε κάθε χρόνο, συμμετέχουν όλες οι επαγγελματικές ομάδες του χώρου και όλοι οι άνθρωποι οι οποίοι δραστηριοποιούνται γύρω από το σκάφος είτε λέγονται πλοιοκτήτες είτε λέγονται μεσίτες είτε λέγονται μηχανικοί, πληρώματα, υδραυλικοί. Όλες οι κατηγορίες έχουν σχέση με τον θαλάσσιο τουρισμό, έχουν σχέση με το σκάφος και ευελπιστούμε να αναπτύξουμε αυτόν το χώρο”, επεσήμανε ο κ. Κολλίντζας. “Επίσης, σκοπός μας είναι να προσελκύσουμε όσο το δυνατό περισσότερα σκάφη ώστε οι μαρίνες μας  να είναι γεμάτες και έτσι να μπορούν κι αυτές να προσφέρουν ένα πολύ μεγάλο έργο στο θαλάσσιο τουρισμό. Ευελπιστούμε ότι η χρονιά αυτή, το 2016, με το σαλόνι το οποίο θα διοργανώσουμε στον Πειραιά και με τις παράλληλες εκδηλώσεις τις οποίες θα κάνουμε, πιστεύω ότι θα έχει μια σημαντική επιτυχία. Σε αυτό το σημείο, ήθελα να πω ότι οι εκδηλώσεις οι οποίες θα γίνουν μέσα στο ναυτικό σαλόνι, οι περισσότερες θα πραγματοποιηθούν στο Ναυτικό Μουσείο που είναι στο χώρο και το οποίο θα θέλαμε κι αυτό να το προβάλλουμε”.

Ο κ. Τσιλίδης τόνισε: “Τι θα μπορούσε να κάνει κάποιος οργανώνοντας μόνο εκθέσεις ή τέτοιου είδους δραστηριότητες, αν δεν είχε ταξιδιώτες; Τίποτα. Εμείς έχουμε δημιουργήσει μια πλατφόρμα από το 2012, στην οποία προβάλλουμε μια ολόκληρη χώρα με μπόνους 12 θεματικούς τομείς και έχουμε έρθει σε συνεργασία με το δήμαρχο της Αθήνας κ. Καμίνη, της Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρη και επίσης με τον κ. Μώραλη, με την λογική ότι φωταγωγούμε τις πόλεις μας νωρίς, γιορτάζουμε τις πόλεις μας νωρίς. Οι πόλεις μας έχουν ένα μοναδικό, διαφορετικό χαρακτηριστικό στοιχείο από την υπόλοιπη παγκόσμια κοινότητα. Ενώ εκεί, είναι παντού όλα  κλειστά τρεις ημέρες, εδώ είναι όλα ανοιχτά τρεις ημέρες. Έχουμε λοιπόν πολλά πράγματα να προβάλλουμε. Σε ένα πρόσφατο ταξίδι μου στην Μπρατισλάβα, συναντήθηκαν οι 38 εκπρόσωποι των γραφείων ταξιδίων της Ευρώπης. Σε αυτό, αναφέραμε την έκθεση που θα γίνει στον Πειραιά. Είμαστε κι εμείς από αυτούς που εισηγηθήκαμε την έκθεση εδώ. Και οι λόγοι είναι πολύ απλοί. Πρώτον: δεν μπορεί να λείπει το μεγάλο λιμάνι της πόλης του Πειραιά από ένα τέτοιο σημαντικό γεγονός. Δεύτερον: έχουμε το αεροδρόμιο. Δεν θα μπορούσε να μην αξιοποιηθεί το αεροδρόμιο που έχουμε κατευθείαν πτήσεις στην Αθήνα. Δεν θα μπορούσε να μην αξιοποιηθεί η διαμονή των ξένων στα τόσα πολλά ξενοδοχεία που υπάρχουν και δουλεύουμε με αυτά τα γραφεία και τα ξενοδοχεία όλο το χρόνο. Τί σημαίνει αυτό; Ότι το δίκτυο επικοινωνίας του συνδέσμου μας, το οποίο επικοινωνεί με 4,5 εκατ.γραφεία σε όλον τον κόσμο, μιλώντας γι’αυτήν την χώρα, γι’αυτό το προϊόν που είναι η δουλειά μας, είναι στα χέρια και στην διάθεση της οργανωτικής επιτροπής του East Med Yacht Show, στο οποίο υποσχόμεθα  ότι θα κάνουμε το ίδιο που κάναμε πέρυσι με περισσότερη ευχέρεια, γιατί έχουμε καλύτερα εργαλεία  να δουλέψουμε”.

Με τη σειρά του. ο κ. Κυριακούλης δήλωσε ότι η Μαρίνα Ζέας μετά την πλήρη ανακαίνιση το 2004, με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες διαθέτει 670 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη έως και 150 μέτρα μήκος και την απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή για να φιλοξενήσει μια τέτοια διοργάνωση. “Ας μην ξεχνάμε ότι λόγω των υποδομών της και του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρει, συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πιο άρτια οργανωμένες μαρίνες της Μεσογείου. Για τις ανάγκες του ελλιμενισμού των σκαφών της έκθεσης θα διατεθεί η προβλήτα Α. Ήδη γίνονται οι απαραίτητες συνεννοήσεις για την μετακίνηση των μη επαγγελματικών σκαφών από την προβλήτα, ενώ η διοίκηση της μαρίνας είναι σε συνεχή επικοινωνία με την οργανωτική επιτροπή για την επίλυση οργανωτικών θεμάτων. Αναμφισβήτητα, η μεταφορά της έκθεσης στον Πειραιά και τη Μαρίνα Ζέας, σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη  διοργάνωση και σαν διοίκηση του χώρου που την φιλοξενεί, θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την επιτυχία της, αλλά και για την επιτυχία γενικότερα του θαλάσσιου τουρισμού και του ελληνικού γιοτ”.  

“Πιστεύω ότι πράγματι ο Πειραιάς είναι το κατάλληλο μέρος γιατί ένα ναυτικό σαλόνι θέλει και μια αντίστοιχη πόλη και μια ισχυρή πόλη για να το στηρίζει. Και αυτό φάνηκε και μέσα από τη διαδρομή“, είπε ο κ. Βερνίκος. “Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, τον φίλο Λύσανδρο Τσιλίδη, που υιοθέτησε αυτή την ιδέα. Γιατί ο σκοπός αυτού του ναυτικού σαλονιού είναι ακριβώς να είναι και μια γιορτή της θάλασσας που να κινητοποιεί περισσότερο κόσμο. Να κινητοποιεί κόσμο που ονειρεύεται το σκάφος, που πέρα από μια διαφήμιση της χώρας, του θαλάσσιου τουρισμού και του Πειραιά, να κινητοποιεί όσο γίνεται περισσότερο  κόσμο και στα πλαίσια αυτά ο ρόλος ο δικός σας, του Συνδέσμου Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, είναι πάρα πολύ σημαντικός”.

Τέλος, ο κ. Μαζαράκης ευχαρίστησε τον κ. Στελλιάτο και την ΕΠΕΣΤ για τη συνδιοργάνωσης της έκθεσης. “Επίσης, ευχαριστούμε πάρα πολύ τον δήμαρχο Πειραιά κ. Γιάννη Μώραλη, που έθεσε την διοργάνωση υπό την αιγίδα του και ανταποκρίθηκε άμεσα και με ενθουσιασμό σε αυτό το εγχείρημα. Φυσικά και τη Μαρίνα Ζέας που αποτελεί και τον κύριο χορηγό της έκθεσης. Ο Σ.Ι.Τ.Ε.Σ.Α.Π  και ο HATTA ως συνδιοργανωτές, καλούμαστε με τη συμμετοχή μας να συνδράμουμε ώστε η έκθεση να έχει θετικά αποτελέσματα, με στόχο την ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και των ελληνικών νησιών μας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024