Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔιαφημιστική προβολή σε διεθνή sites της Σαντορίνης ως προορισμού all-year-round
Προβολή προορισμού

Διαφημιστική προβολή σε διεθνή sites της Σαντορίνης ως προορισμού all-year-round

Ο αριθμός των επαφών (impressions) που αναμένεται να αποφέρει η καμπάνια υπολογίζεται στα 2,5 εκατ. impressions, ενώ η υλοποίησή της υποστηρίζεται οικονομικά από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Ξεκίνησε πριν από λίγες μέρες η on line διαφημιστική επικοινωνία της πρωτοβουλίας του Δήμου Θήρας με τίτλο “Σαντορίνη, προορισμός όλο τον χρόνο”. Η καμπάνια θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες και απευθύνεται σε χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ειδικότερα χώρες από τις οποίες έρχονται περισσότεροι ταξιδιώτες στην Ελλάδα όπως Μεγάλη Βρετανία, Ολλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Αυστρία, Βέλγιο, Ιταλία, Σκανδιναβικές χώρες κ.ά.

Η καμπάνια έχει προγραμματιστεί στα μεγαλύτερα  ταξιδιωτικά sites – όπως tripadvisor, lonelyplanet, expedia, airbnb κ.ά. –  των παραπάνω χωρών και προβάλλεται με banners και video banners

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην ιστοσελίδα του National Geographic όπου: το banner εμφανίζεται τόσο στην κεντρική σελίδα (homepage) όσο και στα επιμέρους section του site όπως travel, photography, news, ROS (across the site) αλλά και στο Greece Guide, το video (Interstitials)  εμφανίζεται σε όλα τα sections του site μπροστά από το περιεχόμενο (όταν ο user ανοίγει την σελίδα) και τα pre rolls εμφανίζονται  πριν από την εμφάνιση κάποιου video.

Ο αριθμός των επαφών (impressions) που αναμένεται να αποφέρει η καμπάνια υπολογίζεται στα 2,5 εκατ. impressions, ενώ η υλοποίησή της υποστηρίζεται οικονομικά από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024