Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ Hilton ανταγωνίζεται ευθέως τους OTAs με το λανσάρισμα νέας καμπάνιας μάρκετινγκ για direct booking
Online booking

Η Hilton ανταγωνίζεται ευθέως τους OTAs με το λανσάρισμα νέας καμπάνιας μάρκετινγκ για direct booking

Οι ξενοδόχοι σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας προωθούν τα τελευταία χρόνια τις άμεσες πωλήσεις, σε μια προσπάθεια να αποφύγουν την καταβολή των προμηθειών στους OTAs. Οι ξενοδοχειακές εταιρείες έχουν μια σχέση αγάπης-μίσους με τους OTAs. Από τη μία πλευρά, βοηθούν να γεμίσουν τα δωμάτια, αλλά από την άλλη, χτυπούν τα ξενοδοχεία 'κάτω από τη ζώνη', με προμήθειες που κυμαίνονται από 14 έως και 30%.

Η Hilton Worldwide είναι η πλέον πρόσφατη ξενοδοχειακή εταιρεία, που στην κυριολεξία ικετεύει τους πελάτες της να κάνουν κράτηση δωματίων απευθείας μέσω της ιστοσελίδας της και όχι μέσω των online ταξιδιωτικών οργανισμών, όπως είναι η Expedia και η Hotels.com.

Σε διαφήμιση που παρουσιάστηκε το βράδυ της απονομής των Βραβείων Grammy, η Hilton δήλωσε στους υποψήφιους πελάτες της με σαφήνεια “να σταματήσουν κλικάρουν από εδώ κι από κει” για να βρουν την καλύτερη προσφορά ξενοδοχείου: οι καλύτερες τιμές βρίσκονται, στην πραγματικότητα, στη δική της ιστοσελίδα.

Η εταιρεία προσφέρει ακόμη εκπτώσεις στις τιμές δωματίου μέχρι και 10% για τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης Hilton HHonors, που κάνουν κράτηση μέσω της ιστοσελίδας της Hilton.

“Υπάρχει πάντα μια παρανόηση ότι μπορεί κανείς να βρει χαμηλότερες τιμές και αλλού, κάτι το οποίο δεν αληθεύει”, δήλωσε ο Mark Weinstein, επικεφαλής του Τμ. Customer Engagement της Hilton διεθνώς. “Η πραγματικότητα είναι ότι μπορείς να πάρεις μια καλύτερη τιμή όταν επικοινωνήσεις μαζί μας άμεσα. Αυτή είναι η ουσία του μηνύματός μας και αισθανθήκαμε ότι ήταν ώρα να το βροντοφωνάξουμε”.

Οι ξενοδόχοι σε όλο το φάσμα της βιομηχανίας προωθούν τα τελευταία χρόνια τις άμεσες πωλήσεις, σε μια προσπάθεια να αποφύγουν την καταβολή των προμηθειών στους OTAs. Η Hilton δηλώνει ότι αυτή είναι η μεγαλύτερη εκστρατεία μάρκετινγκ στα 97 χρόνια της ιστορίας της, αν και ο Weinstein αρνήθηκε να αναφέρει το ποσό που κόστισε η καμπάνια. Η καμπάνια για άμεσες πωλήσεις της Marriott International που ξεκίνησε πέρυσι, χρησιμοποίησε την κωμικό του YouTube Grace Helbig, η οποία προτρέπει τους ανθρώπους σε καθημερινές καταστάσεις να είναι πιο άμεσοι.

Οι ξενοδοχειακές εταιρείες έχουν μια σχέση αγάπης-μίσους με τους OTAs. Από τη μία πλευρά, βοηθούν να γεμίσουν τα δωμάτια, αλλά από την άλλη, χτυπούν τα ξενοδοχεία “κάτω από τη ζώνη”, με προμήθειες που μπορούν να κυμαίνονται από 14 έως και 30%.

Οι ξενοδοχειακές εταιρείες πραγματοποιούν διαπραγματεύσεις που τραβούν σε μάκρος με τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες για το πως οι προμήθειες θα λειτουργήσουν. Ο διευθύνων σύμβουλος της Marriott International Arne Sorenson δήλωσε στα τέλη του περασμένου έτους ότι μια τέτοια διαπραγμάτευση είχε μεγάλο αντίκτυπο στην απόφασή του να επιδιώξει συγχώνευση ύψους 12 δισ. δολ. με τον ανταγωνιστή του, Starwood.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024