Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΣτρατηγική συμμαχία Εthos Awards με τη ΔΕΘ-HELEXPO
Greek Hospitality Awards 2016

Στρατηγική συμμαχία Εthos Awards με τη ΔΕΘ-HELEXPO

Στόχος των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016 είναι να προσελκύσουν συμμετοχές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας που πρωτοπορούν κάθε μία στο είδος της στο ξενοδοχειακό κλάδο.

Σε στρατηγική συμφωνία με τη ΔΕΘ-HELEXPO με αντικείμενο τα Greek Hospitality Awards 2016 προχώρησε η Εthos Awards. Στο πλαίσιο αυτής προβλέπεται η συνδιοργάνωση του θεσμού, με τη, μεταξύ άλλων, δημιουργία συνεργειών σε τομείς προβολής και ανάπτυξης του προϊόντος. Συνολικά στα Greek Hospitality Awards 2016 θα απονεμηθούν 63 επιμέρους βραβεία σε 4 θεματικές κατηγορίες. Κατόπιν αιτήματος ξενοδόχων της χώρας, δόθηκε παράταση στην τελική ημερομηνία υποβολών υποψηφιοτήτων για την 1η Απριλίου 2016. Υπογραμμίζεται ότι τα βραβεία τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και η τελετή απονομής θα πραγματοποιηθεί στις 22 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Αθήνα.

Ο θεσμός των Greek Hospitality Awards 2016 έρχεται να επιβραβεύσει την αριστεία στο χώρο των ελληνικών ξενοδοχείων, μέσα από μία αξιοκρατική διαδικασία, στην οποία μετέχουν η με κύρος επιλεγείσα επιτροπή αξιολόγησης, αλλά και το κοινό, με ποσοστιαία στάθμιση των ψήφων τους 60/40.

Τους νικητές των βραβείων πέραν του Κοινού που θα κληθεί να ψηφίσει, θα επιλέξει εξειδικευμένη επιτροπή βράβευσης με σαφή γνώση της ξενοδοχειακής αγοράς, την οποία αποτελούν, μέχρι στιγμής, οι κ.κ.:

  • Γιώργος Βερνίκος, πρόεδρος, Οικονομική και Κοινωνική Επιτροπή Ελλάδος (ΟΚΕ) και γενικός γραμματέας, Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ)
  • Αλέξιος Μ. Δέφνερ, καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου, Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολυτεχνική Σχολή, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Μαρία Θεοφανοπούλου, εκδότρια, Greek Travel Pages
  • Αλέξανδρος Καλόμοιρος, αναπλ. γενικός γραμματέας ΔΣ, ΣΕΣΜΑ
  • Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, σύμβουλος τουριστικού και ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός
  • Δρ. Νίκος Μανιαδάκης, καθηγητής, Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας & αναπληρωτής κοσμήτορας, Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας (ΕΣΔΥ)
  • Δρ. Κωνσταντίνος Μαρινάκος, πρόεδρος Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου, καθηγητής τουριστικού μάνατζμεντ
  • Γιάννης Μαργαρίτης, αντιπεριφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου και πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Νάξου
  • Ανδρέας Μεταξάς, πρόεδρος, Διοικητικό Συμβούλιο, Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ)
  • Σπύρος Μησιακούλης, καθηγητής πανεπιστημίου, ταμίας ΔΣ και Head of “Green Key” Ecolabel, Hellenic Society for the Protection of Nature – HSPN
  • Κώστας Παλασκώνης, πρόεδρος, Γενική Πανελλαδική Ομοσπονδία Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ)
  • Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
  • Βαγγέλης Στυλιανίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, 3SK Στυλιανίδης Αρχιτέκτονες
  • Μανώλης Τσακαλάκης, πρόεδρος, Ένωση Ξενοδόχων Ρεθύμνου
  • Νίκος Φιλιππίδης, οικονομικός συντάκτης, ΣΚΑΙ

Με γνώμονα την εξωστρέφεια και άξονα την προβολή της ποιοτικής ελληνικής υποδομής φιλοξενίας στο εξωτερικό, η Ethos προχώρησε σε συμφωνίες με ενώσεις tour operators και τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού προκειμένου να προβληθούν στα μέλη τους οι βραβευθέντες των Greek Hospitality Awards 2016. Ειδικότερα με την ABTA (Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Μεγάλης Βρετανίας) και την ATOR (Ένωση Tour Operators Ρωσίας), ενώ επί θύραις βρίσκεται άλλη μία ακόμα με την Ομοσπονδία Τουριστικών Πρακτόρων Γερμανίας (DRV). Οι εν λόγω σύνδεσμοι θα προβάλλουν στο δίκτυό τους τα κορυφαία ξενοδοχεία της Ελλάδας, ενώ έπονται και άλλες συνεργασίες με ΜΜΕ του εξωτερικού.

Είναι κοινός τόπος ότι η ελληνική ξενοδοχία αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού τουρισμού εισφέροντας το 75% του συνόλου των τουριστικών εισπράξεων της Ελλάδας. Ως γνωστόν στον τομέα της ελληνικής ξενοδοχίας δραστηριοποιούνται επιχειρήσεις που διακρίνονται για τις καινοτομικές πρακτικές τους, την άρτια οργάνωση και τη διάθεση να προσφέρουν στους επισκέπτες τουριστικό προϊόν κορυφαίου επιπέδου με βάση τα διεθνή πρότυπα. Η ανάδειξη των αρίστων της ελληνικής ξενοδοχίας, μέσα από τα Greek Hospitality Awards, έχει ως στόχο να αποτελέσει ένα κομβικό εργαλείο marketing για τον κλάδο, με εμβέλεια όχι μόνο εσωτερική, αλλά και διεθνή. Σκοπός των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016 είναι να προσελκύσουν συμμετοχές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας που πρωτοπορούν κάθε μία στο είδος της στο ξενοδοχειακό κλάδο.

Όσοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα στα Greek Hospitality Awards 2016, έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τα κριτήρια βράβευσης και να συμπληρώσουν τη φόρμα υποβολής υποψηφιότητας μέχρι και την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016.

Στόχος των βραβείων Greek Hospitality Awards 2016 είναι να προσελκύσουν συμμετοχές από ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της χώρας που πρωτοπορούν κάθε μία στο είδος της στο ξενοδοχειακό κλάδο.

Τα βραβεία περιλαμβάνουν το κορυφαίο βραβείο: “Top Greek Hotel 2016” και 4 βασικές κατηγορίες:
1. Κατηγορία Best Greek Hotels
2. Κατηγορία Best Greek Resorts
3. Κατηγορία Best Greek Hotel & Resort Facilities
4. Κατηγορία Special Awards.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024