Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΤα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν προνόμια για τους επισκέπτες τους στον online 'πόλεμο' με τους OTAs
Ξενοδοχία

Τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν προνόμια για τους επισκέπτες τους στον online 'πόλεμο' με τους OTAs

Ο σύνδεσμος American Hotel and Lodging Association ζήτησε πρόσφατα να θεσπιστεί νομοθεσία για την καταπολέμηση της απάτης από online booking sites. Αλλά ο Travel Technology Assosiation, ένας 'συνασπισμός' online sites δηλώνει ότι η ένωση ξενοδοχείων υπερβάλλει για να τρομάξει τον κόσμο όσον αφορά στα online travel sites.

Τα ξενοδοχεία παρέχουν επιπλέον προνόμια στους πελάτες που κάνουν κράτηση απευθείας από τις ιστοσελίδες τους ως μέρος ενός ολοένα και αυξανόμενου “πολέμου” με τις online ταξιδιωτικές επιχειρήσεις (OTAs).

Τα ξενοδοχεία πιέζουν τους εν δυνάμει πελάτες τους να κάνουν κράτηση απευθείας από τις ιστοσελίδες τους για να αποφύγουν να πληρώσουν προμήθεια 15% έως 25% για κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων OTAs, συμπεριλαμβανομένων των Expedia.com και Booking.com.

Τα δε online τουριστικά γραφεία υποστηρίζουν ότι οι πελάτες μπορούν να συγκρίνουν τιμές και να βρουν χαμηλότερες τιμές χρησιμοποιώντας τα online sites.

“Οι καταναλωτές θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να δουν και να συγκρίνουν όλες τις επιλογές τους, κάτι που δεν μπορούν να κάνουν αυτό όταν κάνουν κράτηση απευθείας από το site του ξενοδοχείου”, δήλωσε ο Stephen Shur, πρόεδρος του Travel Technology Assosiation, ενός “συνασπισμού” των online sites.

Η μάχη μεταξύ ξενοδοχείων και OTAs προκύπτει, καθώς τα ξενοδοχεία των ΗΠΑ αναφέρουν ρεκόρ πληρότητας και, σχεδόν, ρεκόρ εσόδων ανά δωμάτιο.

Ο σύνδεσμος American Hotel and Lodging Association ζήτησε πρόσφατα να θεσπιστεί νομοθεσία για την καταπολέμηση της απάτης από online booking sites. Αλλά ο Shur και η ομάδα του λένε ότι η ένωση ξενοδοχείων υπερβάλλει για να τρομάξει τον κόσμο όσον αφορά στα online travel sites.

Σχετικά με τα προνόμια, το Hotel Amarano στο Burbank για παράδειγμα προσφέρει στους επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας είτε πίστωση ύψους 25 δολ. για φαγητό και ποτό προς χρήση στα εστιατόρια του ξενοδοχείου είτε αναβάθμιση δωματίου. Οι επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας στο Beverly Hilton Hotel μπορούν να πάρουν δωρεάν Wi-Fi. Στη Χαβάη, όμιλος management ξενοδοχείων προσφέρει καθημερινά 20 δολ. σε κάρτες δώρων στα Starbucks για τους επισκέπτες που κάνουν κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο Lite του ομίλου, καθώς και σε 12 άλλα ξενοδοχεία σε όλα τα νησιά της Χαβάης.

“Γίνεται απαραίτητο για τα σημερινά ξενοδοχειακά σήματα να διατηρήσουν την πρωτοκαθεδρία προσελκύοντας ταξιδιώτες με νέους τρόπους”, δήλωσε ο Matt Bailey, πρόεδρος και γενικός διευθυντής του ομίλου Aqua-Aston Hospitality.

Hotel Perks – Infographic

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024