Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠροαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού: Ταξίδι εξοικείωσης για Βέλγους και Γάλλους εκπροσώπους Τύπου και τουριστικών γραφείων
Προορισμοί

Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού: Ταξίδι εξοικείωσης για Βέλγους και Γάλλους εκπροσώπους Τύπου και τουριστικών γραφείων

Η πρωτοβουλία είχε ως στόχο την οργανωμένη προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού σε χώρες οι οποίες μπορούν να διοχετεύσουν την ανατολική Χαλκιδική με πολιτιστικούς ταξιδευτές τις περισσότερες εποχές του χρόνου.

8 Βέλγοι και Γάλλοι εκπρόσωποι Τύπου και τουριστικών γραφείων έλαβαν μέρος σε ένα υψηλής ποιότητας και αισθητικής πολιτιστικό ταξίδι εξοικείωσης με τίτλο «ήθη και έθιμα του Πάσχα στην προαθωνική χερσόνησο», το οποίο πραγματοποιήθηκε από τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού ολόκληρη τη Μεγάλη Εβδομάδα (25 – 29.4.16) με στόχο να προωθήσει το θεματικό τουρισμό στις πλέον στοχευμένες τουριστικές αγορές.
 
Η πρωτοβουλία, η οποία αποτελεί συνέχεια της διαδικτυακής καμπάνιας αλλά και των προωθητικών εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν πριν από δύο περίπου μήνες στο Βέλγιο και τη Γαλλία, είχε ως στόχο την οργανωμένη προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού σε χώρες οι οποίες μπορούν να διοχετεύσουν την ανατολική Χαλκιδική με πολιτιστικούς ταξιδευτές τις περισσότερες εποχές του χρόνου.


 

Η επίσκεψη, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρία δημοσίων σχέσεων L & L Consulting, αποτέλεσε προϊόν συλλογικής προσπάθειας τοπικών επιχειρήσεων / φορέων και φάνηκε να απέδωσε άμεσα, αφού οι συμμετέχοντες εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων συμπεριέλαβαν τμήματα του Αριστοτελικού Όρους, της Ουρανούπολης και της Αμμουλιανής στα προγράμματα πολιτιστικών περιηγήσεων, που αναμένεται να πραγματοποιήσουν το Μάιο του 2017 στην Κεντρική Μακεδονία.
 
Κατά τη διάρκειά της οι φιλοξενούμενοι ακολούθησαν τμήματα του Αριστοτελικού Περιπάτου και έλαβαν μέρος σε μοναδικές ανθρώπινες δραστηριότητες, καταγράφοντας όλες τις τουριστικές προτάσεις της αριστοτελικής γης. Στη συνέχεια ενσωματώθηκαν με τους ντόπιους, παρακολουθώντας τις πασχαλινές συνήθειες της αθωνικής χερσονήσου, συμμετέχοντας σε αναβίωση εθίμων, σε επισκέψεις σε μοναστηριακά κτίσματα, σε γαστρονομικά έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας, σε θαλάσσιες εξορμήσεις, αλλά και σε νησιώτικες εξερευνήσεις.  
 
Η προωθητική καμπάνια του Οργανισμού στις Κάτω Χώρες και στη Γαλλία αναμένεται να συνεχισθεί τον επόμενο Ιούνιο, όπου Βέλγοι, Ολλανδοί και Γάλλοι εκπρόσωποι Τύπου καταφθάνουν στην περιοχή, προκειμένου να λάβουν μέρος στις γαστρονομικές δραστηριότητες του KOUZINA 2016 και να γνωρίσουν το μεσογειακό πρόσωπο της ανατολικής Χαλκιδικής.

 

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024