Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςeasyJet: 'Έξυπνα' παπούτσια για τους επιβάτες της, προς διερεύνηση προορισμών
Αεροπορικές εταιρείες

easyJet: 'Έξυπνα' παπούτσια για τους επιβάτες της, προς διερεύνηση προορισμών

Η ενσωματωμένη τεχνολογία GPS στα 'Sneakairs' θα βοηθήσει τους πελάτες της easyJet να περιηγηθούν σε νέες πόλεις, απολαμβάνοντας παράλληλα τα αξιοθέατα.

Η easyJet παρουσίασε ένα πρωτότυπο έξυπνο παπούτσι – με το όνομα “Sneakairs” – που με την ενσωματωμένη τεχνολογία GPS βοηθάει τους πελάτες να εξερευνήσουν νέες πόλεις με ευκολία, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα αξιοθέατα, χωρίς να χαθούν. Το επαναστατικό έξυπνο παπούτσι, που παρουσιάστηκε στην εκδήλωση ‘Barcelona Street Project’ στη Βαρκελώνη, ενσωματώνει την τεχνολογία GPS, το οποίο συνδέεται μέσω Bluetooth, με μια smartphone εφαρμογή και κατευθύνει τον χρήστη προς την κατεύθυνση που έχει επιλέξει ενεργοποιώντας μικρούς αισθητήρες δόνησης μέσα στο παπούτσι.

Αυτή η τεχνολογία θα επιτρέψει στους τουρίστες να ανακαλύψουν νέα αξιοθέατα χωρίς να χρειάζεται ούτε χάρτη ούτε google maps για να ακολουθήσουν την σωστή κατεύθυνση- ιδανικό για να μπορούν να βρουν το δρόμο για το ξενοδοχείο εύκολα, μετά από μία νύχτα στο Las Ramblas.

Η easyJet είναι γνωστή για τη χρήση της τεχνολογίας για να κάνει το ταξίδι, πιο εύκολο, για τους 70 εκατ. επιβάτες της. Από το προηγούμενο έτος η αεροπορική εταιρεία έχει βοηθήσει τους επιβάτες της μέσω της εφαρμογής στα αεροδρόμια, το Mobile Host, μία βραβευμένη εφαρμογή της easyJet, που παρέχει χρήσιμες οδηγίες κατά την παραμονή τους στο αεροδρόμιο, συμπεριλαμβανομένου οδηγιών για την πύλη και έγκαιρη πληροφόρηση σχετικά με τους αριθμούς πύλης και ιμάντες αποσκευών για να κάνουν το ταξίδι τους λίγο πιο εύκολο. Το easyJet Sneakair πρωτότυπο, θα μπορεί, μελλοντικά, να είναι διαθέσιμα προς πώληση στα αεροσκάφη της.

Οι τεχνολογίες ένδυσης δεν είναι  κάτι καινούργιο για την easyJet. Για να συμπέσει με τα 20α γενέθλιά της τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά στολές πληρώματος θαλάμου και μηχανικών, για τη βελτίωση των διαδικασιών επικοινωνίας και ασφάλεια των επιβατών.

Της easyJet ο Marketing Director, Peter Duffy, δήλωσε: “Το Sneakair είναι ακόμη ένα παράδειγμα πώς η easyJet είναι πάντα καινοτόμος στα ζητήματα της τεχνολογίας, πάντα με άξονα την διευκόλυνση και την άνεση του πελάτη μας σχετικά με το ταξίδι του. Η ανάληψη των εφαρμογών μας και την Mobile Host τεχνολογία μας έχει δείξει ότι οι επιβάτες μας έχουν διευκολυνθεί και εκτίμηση αυτές τις τεχνολογίες, γιατί όχι να μην τους παρέχουμε αυτές τις ανέσεις και αφού  φτάσουν στον προορισμό τους;

Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να είναι διαθέσιμα προς πώληση αυτά τα αθλητικά, στο αεροσκάφος, μελλοντικά, προσφέροντας μια πολύ πρακτική λύση για τους επιβάτες που θέλουν να είναι χαλαροί και χωρίς άγχος να μη χαθούν, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους σε μία ξένη πόλη, επιτρέποντας έτσι να απολαύσουν την κάθε στιγμή, ενώ θα ανακαλύπτουν μια νέα πόλη”.

Η Digital Area Director στο D6, η Nuria Martinez, πρόσθεσε: “Έχουμε αναπτύξει αυτή τη λύση πλοήγησης, επειδή έχουμε προσέξει ότι υπάρχει ένα κενό στην αγορά για ένα τέτοιο προϊόν Είναι επίσης, ένα σπουδαίο εργαλείο για μία αεροπορική εταιρία όπως την easyJet, που ταξιδεύει τόσο κόσμο καθημερινά σε διάφορους προορισμούς. Καθ’όλη την διάρκεια ανάπτυξης του προϊόντος αυτού, είχαμε ως παράγοντα τη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την easyJet για αυτό το έργο“.

Το πρωτότυπο Sneakair δοκιμάστηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Barcelona Street Project, με τους “δοκιμαστές” να απολαμβάνουν  αξιοθέατα  όπως το Gaudi’s Casa La Pedrera και Casa Batllo’ στην περιοχή Gracia, χωρίς να χρειάζεται να τσεκάρουν συνέχεια στον χάρτη για να μπορούν να γυρίσουν την πόλη.

Τα τελευταία χρόνια η easyJet έχει αγκαλιάσει την τεχνολογία για να βοηθήσει να γίνονται πιο εύκολες και άνετες οι μετακινήσεις των επιβατών της. Η εφαρμογή της easyJet είναι η ταχύτερη αεροπορική εφαρμογή διαθέσιμη και την έχουν κατεβάσει πάνω από 16 εκατ. φορές. Σχεδόν 100.000 επιβάτες χρησιμοποίησαν την εφαρμογή ηλεκτρονικής κάρτας επιβίβασης την περασμένη εβδομάδα.

Σημειώνεται ότι τα συνολικά έσοδα της easyJet για το 6μηνο έως 31 Μαρτίου 2015 αυξήθηκαν σε  1,771 δισ. λίρες. Οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 31 εκατ., κυρίως λόγω της πειθαρχίας στη χωρητικότητα και της σταθερής πληρότητας. Η πειθαρχία στη κατανομή χωρητικότητας, ο σταθερός δείκτης πληρότητας, και η ισχυρή εμπορική δραστηριότητα τον Οκτώβριο αντισταθμίστηκαν από την ισχυρή επίδραση των τρομοκρατικών ενεργειών στο Sharm el-Sheikh, Paris και Brussels Το κόστος / θέση χωρίς υπολογισμό του κόστους καυσίμου αυξήθηκε κατά 0,5%  και μειώθηκε κατά 4.3%  συνυπολογιζομένου του κόστους καυσίμου σε βάση σταθερού νομίσματος. Το συνολικό κόστος/θέση μειώθηκε κατά  5% ανερχόμενο σε 51,98 λίρες στερλίνες. Η σε σταθερό νόμισμα κερδοφορία προ φόρων ανήλθε σε 5 εκατ. λίρες (H1 2015: 7 εκατ. λίρες), διατηρώντας σταθερό περιθώριο κέρδους. Νέες βάσεις δημιουργήθηκαν στη Βενετία και στη Βαρκελώνη ενώ η  easyJet επεξέτεινε τη βάση στο Fiumicino πριν από το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα, αναδιανέμοντας τα αεροσκάφη ώστε να εξασφαλίζουν καλύτερες αποδόσεις. Η πρώτη εποχιακή βάση στη  Palma de Mallorca θα λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2017.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, η Carolyn McCall, easyJet Chief Executive δήλωσε: “Η easyJet  επέτυχε μια ισχυρή οικονομική απόδοση στο μισό του έτους παρά τα γεγονότα που συνέβησαν. Επισημαίνοντας ότι η καταναλωτική ζήτηση ειδικά από το Ηνωμένο Βασίλειο προς θερινούς προορισμούς είναι πολύ ισχυρή προσφέροντας ένα πολύ καλό ξεκίνημα στο εξάμηνο καθώς και ιστορικά η καλύτερη απόδοση της EasyJet στη χειμερινή περίοδο βοήθησε στην άνοδο του αριθμού επιβατών και σε υψηλότερα έσοδα την περίοδο αυτή. Οι καταναλωτές απολαμβάνουν χαμηλότερους ναύλους, οι οποίοι μειώθηκαν κατά  6% από έτος σε έτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά αφού περάσαμε την εξοικονόμηση από το χαμηλότερο κόστος καυσίμου στους επιβάτες. Ο ενεργός έλεγχος κόστους βοήθησε την εταιρία να διατηρήσει τα περιθώρια της. Η απόδοση αυτή είναι καθαρή απόδειξη της δύναμης της  easyJet’s και του μοναδικού συνδυασμού ενός ηγετικού δικτύου στην Ευρώπη με φιλικές υπηρεσίες, χαμηλούς ναύλους και ηγετική θέση στις ψηφιακές υπηρεσίες. Έχουμε πλήρως την πεποίθηση ότι στο σύνολο του έτους θα αυξήσουμε εκ νέου τους αριθμούς επιβατών, εσόδων και κερδών. Ως αποτέλεσμα των αποτελεσμάτων του ισολογισμού της και της εμπιστοσύνης του ΔΣ στις προοπτικές της εταιρείας το ετήσιο μέρισμα θα αυξηθεί 25-50% ανάλογα με την έγκριση της Γενικής Συνέλευσης”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024