Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΤο πολυτελές ταξίδι αποτελεί την κορυφαία τάση της ταξιδιωτικής αγοράς
Τάσεις

Το πολυτελές ταξίδι αποτελεί την κορυφαία τάση της ταξιδιωτικής αγοράς

Στοιχεία από την έρευνα της Amadeus, βασισμένα στις πτήσεις θέσεων business και first-class, δείχνουν ότι το πολυτελές ταξίδι έχει εμφανίσει ετήσια αύξηση της τάξης του 4,5% την περίοδο 2011-2015, σε σχέση με το συνολικό ποσοστό, που κυμαίνεται στο 4,2%.

Η αύξηση στο πολυτελές ταξίδι “αφήνει πίσω” την υπόλοιπη ταξιδιωτική αγορά, σύμφωνα με μια νέα δημοσίευση από την Amadeus. Η έρευνα “Shaping the Future of Luxury Travel”, δημοσιεύθηκε σε συνεργασία με την Connections, μία διαδικτυακή εταιρεία διοργάνωσης πολυτελών ταξιδιών και συμπεριλαμβάνει στοιχεία από την Tourism Economics.

Στοιχεία από την έρευνα, βασισμένα στις πτήσεις θέσεων business και first-class, δείχνουν ότι το πολυτελές ταξίδι έχει εμφανίσει ετήσια αύξηση της τάξης του 4,5% την περίοδο 2011-2015, σε σχέση με το συνολικό ποσοστό, που κυμαίνεται στο 4,2%.

Αυτή η τάση αναμένεται να αυξηθεί περεταίρω μέσα στην επόμενη δεκαετία, με ένα ετήσιο ποσοστό αύξησης 6,2% για το πολυτελές ταξίδι σε σχέση με συνολικό ποσοστό 4,8%

Η έρευνα κατέδειξε ότι η Βόρεια Αμερική και η Δυτική Ευρώπη αντιπροσωπεύουν σήμερα το 64% των παγκόσμιων εξερχόμενων ταξιδιών πολυτελείας, παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύουν μόνο το 18% του παγκόσμιου πληθυσμού.

Ωστόσο, η ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα είναι πιθανό να επηρεάζεται από άλλες αγορές, με τον μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης της αγοράς πολυτελών ταξιδίων της Ινδίας να βρίσκεται στο 13%, ποσοστό που είναι το υψηλότερο από τις 25 χώρες που εξετάστηκαν στην έκθεση και την ανάπτυξη στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού να ξεπερνά εκείνη της Ευρώπης.

Επιπρόσθετα της ανάλυσης των ταξιδιωτικών στοιχείων, η έρευνα αναλύει επίσης κάποιοες αλλαγές στον τομέα των ταξιδιών πολυτελείας, και αναγνωρίζει κάποιες προκλήσεις και ευκαιρίες με τις οποίες θα έρθει αντιμέτωπη ξανά και ξανά την επόμενη δεκαετία η τουριστική βιομηχανία.

Προκύπτει έτσςι ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν όλο και μεγαλύτερο μέρος του διαθέσιμου εισοδήματός τους σε εμπειρίες παρά σε υλικά αγαθά, και η επιθυμία για “εμπειρίες ζωής” συμβάλλει στην τόνωση της αύξησης των ταξιδιών πολυτελείας.

Μετά από μια έκθεση του 2015 της Amadeus, όπου και προσδιορίζονται έξι “φυλές” ταξιδιωτών με βάση τη συμπεριφορά των καταναλωτών, η νέα έκθεση προσδιορίζει έξι “φυλές” ταξιδιωτών πολυτελείας, οι οποίες είναι οι: “Always Luxury”, “Special Occasion”, “Bluxury”, “Cash-rich, time-poor”, “Strictly Opulent” και and “Independent Affluent”.

Ο Rob Sinclair-Barnes, στρατηγικός διευθυντής μάρκετινγκ της Amadeus IT Group, δήλωσε: “Πολυτέλεια σημαίνει (να δίνεις) διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικούς ανθρώπους και αυτό ισχύει ιδιαίτερα σήμερα. Καθώς η αναδυόμενη μεσαία τάξη αναζητητά τις υλικές πτυχές του ταξιδιού πολυτέλειας, οι πιο ώριμες αγορές λαχταρούν ένα νέο, εξελιγμένο είδος πολυτελείας.

Αυτός είναι ο λόγος που το να προσφέρεις στους πελάτες ταξιδιών πολυτελείας μια σχετική προσωπική και αποκλειστική εμπειρία θα γίνει ακόμη πιο σημαντικό από ό,τι είναι σήμερα – θα είναι ένας παράγοντας διαφοροποίησης μεταξύ παλαιάς και νέας πολυτέλειας”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024