Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Air France-KLM και το πρόγραμμα Flying Blue κερδίζουν πέντε βραβεία στα Freddie Awards 2016
Αεροπορικές εταιρείες

Η Air France-KLM και το πρόγραμμα Flying Blue κερδίζουν πέντε βραβεία στα Freddie Awards 2016

Το Flying Blue, το πρόγραμμα τακτικών επιβατών του ομίλου Air France-KLM, έχει 27 εκατ. μέλη, συνδέει περισσότερες από 35 αεροπορικές εταιρείες και περισσότερους από 100 ακόμη συνεργάτες εκτός της αεροπορικής βιομηχανίας.

Το πρόγραμμα τακτικών επιβατών της Air France-KLM “Flying Blue” βραβεύθηκε σε πέντε κατηγορίες κατά τη διάρκεια της πρόσφατης τελετής των Freddie Awards, που αναγνωρίζουν τα καλύτερα προγράμματα των αεροπορικών εταιριών διεθνώς και τα προγράμματα επιβράβευσης πελατών στον τομέα της φιλοξενίας. Τα βραβεία απονέμονται από τους τακτικούς επιβάτες ανά τον κόσμο. Συνολικά ψήφισαν 3,7 εκατ. πελάτες, αριθμός που αποδεικνύει το εύρος και την συνάφεια των βραβείων αυτών.  

Για την περιοχή της Ευρώπης / Αφρικής, η Air France-KLM βραβεύθηκε με το πρώτο βραβείο στις ακόλουθες κατηγορίες:  

  • “Program of the year” (“Πρόγραμμα της Χρονιάς”), για 4η συνεχή χρονιά.
  • “Best Promotion” (“Καλύτερη Προωθητική Ενέργεια”), που συνέπεσε με την 10η επέτειο του προγράμματος τακτικών επιβατών Flying Blue.
  • “Best Customer Service” (“Καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών”).
  • “Best Redemption Ability” (“Καλύτερη Δυνατότητα Εξαργύρωσης”), με τα συγκεντρωμένα μίλια να μπορούν να εξαγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια ή αγαθά και υπηρεσίες.   

Για την πιστωτική κάρτα American Express του προγράμματος Flying Blue ο όμιλος ξεχώρισε επίσης με το βραβείο “Best Affinity Credit Card” (“Καλύτερη Πιστωτική Κάρτα Συνεργασίας”).

“Αυτή η διεθνής αναγνώριση στηρίζει τις προσπάθειες των ομάδων μας να προσαρμόσουμε το πρόγραμμα στις ανάγκες των πελατών μας και να τους προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα σε όλο τον κόσμο. Κερδίζοντας πέντε βραβεία στις επτά συνολικά κατηγορίες μας ενθαρρύνει να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την εικόνα του προγράμματος, μιας πρωτοβουλίας που ξεκινήσαμε πριν από λίγους μόνο μήνες”, δήλωσε η Adeline Challon-Kemoun, εκτελεστική αντιπρόεδρος Marketing, Digital και Επικοινωνίας του ομίλου Air France-KLM.

Flying Blue, ένα από τα κορυφαία προγράμματα τακτικών επιβατών στην Ευρώπη
Το Flying Blue, το πρόγραμμα τακτικών επιβατών του ομίλου Air France-KLM, έχει 27 εκατ. μέλη, συνδέει περισσότερες από 35 αεροπορικές εταιρείες και περισσότερους από 100 ακόμη συνεργάτες εκτός της αεροπορικής βιομηχανίας. Κάθε φορά που ταξιδεύουν, οι πελάτες μπορούν να κερδίσουν Μίλια και να τα χρησιμοποιήσουν για να καλύψουν άλλες πτήσεις, να επωφεληθούν από ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εκδρομές και πολλά άλλα.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024