Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Χαλκιδική εντατικοποιεί τις δράσεις προβολής της στο εξωτερικό
Προώθηση προορισμού

Η Χαλκιδική εντατικοποιεί τις δράσεις προβολής της στο εξωτερικό

Τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπος τύπος στόχος των δράσεων του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής για φέτος το καλοκαίρι.

Δύο τηλεοπτικά συνεργεία από τη Σλοβακία, 5 δημοσιογράφοι έντυπου τύπου από το Βέλγιο και την Ελβετία και 1 ραδιοφωνικός παραγωγός από τη Γερμανία επισκέφτηκαν την Χαλκιδική τις τελευταίες 15 μέρες ως μέρος του πλάνου προβολής που υλοποιεί ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής για φέτος το καλοκαίρι.

Στα μέσα Μαΐου, δύο τηλεοπτικά συνεργεία (TV MARKÍZA, TV JOJ), 4 δημοσιογράφοι έντυπου τύπου από τη Σλοβακία καθώς και δύο εκπρόσωποι του μεγαλύτερου TO της χώρας, SATUR, επισκέφτηκαν τη Χαλκιδική σε ένα press trip που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν διάφορες περιοχές της Χαλκιδικής, να γευτούν τοπικές γεύσεις και να κινηματογραφήσουν τις εξωτικές παραλίες και  τα αξιοθέατα του τόπου. Ήδη προβλήθηκαν τα δύο πρώτα ρεπορτάζ στα παραπάνω τηλεοπτικά κανάλια της Σλοβακίας, όπου φιλοξενείται και συνέντευξη του προέδρου του ΤΟΧ, κ. Γρηγόρη Τάσιου ενώ αναμένονται και άλλες δημοσιεύσεις.

Στη συνέχεια, ο Γερμανός ραδιοφωνικός παραγωγός, Alex Tauscher, του οποίου οι εκπομπές αναμεταδίδονται σε πάνω από 10 σταθμούς σε όλη τη Γερμανία φτάνοντας τους 1,5 εκατ. ακροατές, ταξίδεψε στη Χαλκιδική και είχε την ευκαιρία να συναντήσει και να συνομιλήσει με ντόπιους καλλιτέχνες, να επισκεφτεί παραδοσιακά χωριά και να μάθει για την ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις της περιοχής από τους ίδιους τους κατοίκους και παράλληλα, να δοκιμάσει την τοπική κουζίνα και να βιώσει τη ζεστή φιλοξενία των ανθρώπων της.

Το επόμενο press trip που οργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής αφορούσε δύο ανερχόμενες αγορές για τη Χαλκιδική, το Βέλγιο και την Ελβετία. Θέλοντας να ενισχύσει την αναγνωσιμότητά του στις αγορές αυτές, που φέτος δείχνουν αύξηση των αφίξεων, ο ΤΟΧ σε συνεργασία με τη Marketing Greece, φιλοξένησε 5 δημοσιογράφους έντυπου τύπου από τις χώρες του Βελγίου και στη Ελβετίας στα τέλη Μαΐου και τους “σύστησε” τις ομορφιές της περιοχής, την πλούσια ιστορία και παράδοση και, φυσικά, την οινική και γαστρονομική κουλτούρα.

Η Χαλκιδική δε θα μπορούσε να λείπει και από το καινούριο βίντεο που γυρίζεται για λογαριασμό του γραφείου του ΕΟΤ στην Αγγλία με θέμα “ήλιος και θάλασσα”. Το τηλεοπτικό συνεργείο βρέθηκε στη Χαλκιδική για λίγες μέρες και κινηματογράφησε τις ωραιότερες παραλίες του νομού για να συμπεριληφθούν στο βίντεο που θα προβληθεί στα βρετανικά ΜΜΕ.

Ο τουριστικός οργανισμός συμμετείχε με δικό του περίπτερο στο διήμερο φεστιβάλ τουρισμού Greek Weekend του Βελιγραδίου, που ήταν αφιερωμένο στην Ελλάδα. Τον Οργανισμό εκπροσώπησε ο γενικός γραμματέας του και πρόεδρος της Ομοσπονδίας καταλυμάτων κ. Δημήτρης Χαδαλής.

Εν τω μεταξύ, σε εξέλιξη βρίσκεται η καμπάνια της Χαλκιδικής από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τη Marketing Greece. Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαΐου 2016, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής και η Marketing Greece, ένωσαν για δεύτερη χρονιά τις δυνάμεις τους και παρουσίασαν τη νέα καμπάνια προώθησης του προορισμού, η οποία αποτελεί εξέλιξη της περσινής επιτυχημένης καμπάνιας “Mirage in the Med”.

Με όχημα το “Discover Europe’s Exotic Paradise” και στοχεύοντας στην ενδυνάμωση της παρουσίας του προορισμού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, η Marketing Greece σχεδίασε μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική και ήδη υλοποιεί ένα πλέγμα στοχευμένων δράσεων, μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας.

Απευθυνόμενη σε επιλεγμένες αγορές-στόχους, όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Τουρκία, Ιταλία, Πολωνία, Ολλανδία και Βέλγιο, η νέα καμπάνια διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας, που περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media campaign, video campaign και email marketing σε στοχευμένα κοινά.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024