Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήBlogtrotters: Εικόνες της Ελλάδας δεσπόζουν στα social media των digital influencers
Προβολή προορισμού

Blogtrotters: Εικόνες της Ελλάδας δεσπόζουν στα social media των digital influencers

Το πρόγραμμα θεματικών ταξιδιών της Marketing Greece έχει δυναμική digital παρουσία, ξεπερνώντας τα 28 εκατ. impressions σε μόλις 5 μήνες.

Mε βασικό όχημα τα social media και με έμπνευση το concept “Greece Beyond the Senses”, οι digital influencers που επισκέπτονται ελληνικούς προορισμούς, στο πλαίσιο του προγράμματος Blogtrotters, έχουν μαγνητίσει το ενδιαφέρον των followers τους με πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις εμπειρίες τους.

Η Αθήνα που συνεχώς αλλάζει και εκπλήσσει, οι γεύσεις της Θεσσαλονίκης και οι απέραντες παραλίες της Χαλκιδικής, τα αποκριάτικα έθιμα του Γαλαξιδίου και τα κούλουμα στην Ιτέα, καθώς και το μαγευτικό ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης, είναι μόνο ορισμένες από τις ομορφιές της Ελλάδας που έχουν αποτυπώσει οι digital influencers. Κορυφαία αυτών η διάσημη Βρετανή blogger In the Frow που επισκέφθηκε τη Σαντορίνη στις αρχές του προηγούμενου μήνα και ανέβασε κατακόρυφα το “sensometer”, το εργαλείο που καταγράφει τον αντίκτυπο που έχουν στο κοινό οι ταξιδιωτικές εμπειρίες των digital influencers (impressions).

Έχοντας διανύσει μόλις τους πρώτους μήνες του έτους, ο αριθμός των social media impressions έχει ήδη ξεπεράσει τα 28 εκατομμύρια. Τα προγραμματισμένα ταξίδια που θα υλοποιηθούν εντός των επόμενων μηνών και μέχρι το τέλος του έτους, θα αναδείξουν γνωστούς και άγνωστους ελληνικούς προορισμούς σε ένα παγκόσμιο κοινό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024