Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΠενθήμερη απεργία (20-24/6) της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας
Αερομεταφορές

Πενθήμερη απεργία (20-24/6) της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας

Η ΟΣΥΠΑ επισημαίνει ότι 'η σε βάθος μελέτη της πολυδιαφημισμένης συμφωνίας του ΤΑΙΠΕΔ με τη FRAPORT, μελέτη που δε συνέβη στη Βουλή, καταδεικνύει ότι όχι μόνο ουδέν κέρδος θα αποφέρει αυτή στο Δημόσιο, αλλά δημιουργεί ποινικές ευθύνες στο ΤΑΙΠΕΔ και πιθανόν σε άλλους εμπλεκόμενους, σχετικά με την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε'.

Πενθήμερη απεργία έχει εξαγγείλει από την ερχόμενη Δευτέρα, 20 Ιουνίου, έως την Παρασκευή, 24 Ιουνίου, η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), με αφορμή την πρόσφατη ψήφιση από τη Βουλή των προαπαιτούμενων, που περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων και την αναδιοργάνωση της ΥΠΑ.

Σε ανακοίνωσή της, η ΟΣΥΑΠΑ αναφέρει:

“Με αφορμή την πρόσφατη ψήφιση από τη Βουλή των προαπαιτούμενων, που περιλαμβάνουν τη ‘νομιμοποίηση’ του ξεπουλήματος των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων, έχουμε την υποχρέωση ως εργαζόμενοι, αλλά και ως Έλληνες πολίτες να ενημερώσουμε τη κοινή γνώμη για τα εξής:

Η σε βάθος μελέτη της πολυδιαφημισμένης συμφωνίας του ΤΑΙΠΕΔ με τη FRAPORT, μελέτη που δε συνέβη στη Βουλή, καταδεικνύει ότι όχι μόνο ουδέν κέρδος θα αποφέρει αυτή στο Δημόσιο, αλλά δημιουργεί ποινικές ευθύνες στο ΤΑΙΠΕΔ και πιθανόν σε άλλους εμπλεκόμενους, σχετικά με την όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε. Ενδεικτικά μόνο αναφέρουμε ότι το τίμημα των 1,240 δισ., όταν και εάν καταβληθεί, αντιστοιχεί στα έσοδα τριών χρόνων και μόνο των κρατικών αεροδρομίων. Επίσης, ο Έλληνας φορολογούμενος δεν έχει ενημερωθεί για το γεγονός ότι οποιεσδήποτε απαιτήσεις του παραχωρησιούχου για επεκτάσεις και ανάπτυξη εγκαταστάσεων, δηλαδή απαιτήσεις απαλλοτριώσεων, θα καλυφθούν με χρήματα του ελληνικού δημοσίου, καθώς και οποιαδήποτε άλλα έργα πέραν των 350 εκατ. που  έχει δεσμευτεί για τα 14 αεροδρόμια. Δυστυχώς, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, που πρώτη θα υποστεί τις καταστροφικές συνέπειες του ξεπουλήματος, έπεσε στη παγίδα των υποσχέσεων της FRAPORT, για θέσεις εργασίας με εντοπιότητα, άρα ψήφοι, παραβλέποντας το γεγονός ότι θα είναι θέσεις επαιτείας και εξάρτησης, των 300 ευρώ το μήνα, τη στιγμή που οι δημότες θα επιβαρύνονται για τα δημοτικά τέλη και τους φόρους των αεροδρομίων, που με νόμο δεν υποχρεούται να καταβάλλει η FRAPORT. Θα μπορούσαμε να γράψουμε βιβλίο αναλύοντας με στοιχεία τις παγίδες και το ασύμφορο της προαναφερόμενης συμφωνίας, αλλά θα περιοριστούμε στο σημαντικότερο που είναι η εκχώρηση της εθνικής στρατηγικής και πολιτικής αερομεταφορών στους Γερμανούς , οι οποίοι ανάλογα με τα δικά τους συνολικά συμφέροντα θα αναπτύσσουν ή υποβιβάζουν την τουριστική κίνηση ανά προορισμό, αδιαφορώντας για το τι πραγματικά συμφέρει την Ελλάδα.

Δυστυχώς οι προαναφερόμενες συνέπειες, όχι μόνο δεν άλλαξαν τη πολιτική του ΤΑΙΠΕΔ, που είναι δεδομένο ότι εκπροσωπεί τα συμφέροντα των δανειστών και όχι της Ελλάδας, αλλά από όσα γνωρίζουμε με την ίδια ανθελληνική φιλοσοφία το ΤΑΙΠΕΔ, παρά τις προσπάθειες όσων διαφωνούν, προχωρά στη διαδικασία εκποίησης και των υπολοίπων 25 περιφερειακών αεροδρομίων, με στόχο, όπως το καταστατικό του προβλέπει, όσα δεν πουληθούν να κλείσουν. Αναρωτιόμαστε αν πράγματι οι πολιτικοί, αλλά και οι τοπικές κοινωνίες έχουν καταλάβει τι σημαίνει το κλείσιμο των μικρών περιφερειακών αεροδρομίων, που η γεωπολιτική θέση της χώρας και το ελληνικό αρχιπέλαγος επιβάλλουν την ύπαρξή τους. Έχουν υπολογίσει άραγε τις καταστροφικές συνέπειες για τις τοπικές κοινωνίες, τον κίνδυνο ερημοποίησης των ακριτικών νησιών, τα προβλήματα στην εθνική άμυνα, τις διεκδικήσεις των γειτόνων στα ερημωμένα πλέον νησιά;

Ύστερα από την ολοκλήρωση της συμφωνίας παραχώρησης του Ελληνικού στη Lamda Developent, παρά το γεγονός ότι είναι σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα, εγείρεται το ερώτημα προς την Κυβέρνηση εάν υπάρχει ολοκληρωμένο σχέδιο μετεγκατάστασης των υπηρεσιών της ΥΠΑ, με δεδομένο ότι αυτή θα απαιτήσει χρόνο και χρήμα. Πρέπει να υπάρξει δε άμεση απάντηση, γιατί το θέμα δεν αφορά μόνο στην ανασφάλεια των εργαζομένων, αλλά και στην εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία της ίδιας της Υπηρεσίας.

Πολλά ερωτηματικά δημιουργούνται επίσης, από την απαίτηση των θεσμών (προαπαιτούμενο) περί αναδιοργάνωσης της ΥΠΑ, θέμα που δεν έχει ανακύψει για άλλη δημόσια υπηρεσία, να εξαρτάται δηλαδή η εκταμίευση της δόσης από τον Οργανισμό της. Αναμένουμε και σε αυτό απάντηση από την Κυβέρνηση σχετικά με τον Οργανισμό, για τον οποίο έχουμε υποβάλλει τις προτάσεις μας και ο οποίος θεωρούμε ότι θα περιγράψει και το μέλλον των εργαζομένων και της ΥΠΑ.

Όλα όσα προαναφέραμε επιγραμματικά μας οδήγησαν στην απόφαση προκήρυξης πενθήμερης απεργίας από 00.01 τοπική της 20/6/16 έως 23.59 τοπική της 24/6/16, προκειμένου να αποτρέψουμε τα σχέδια όσων θέλουν μια Ελλάδα, που έχει τόσο αγωνιστεί για την ανεξαρτησία της, υπόδουλη και εθνικά υποταγμένη σε ξένα συμφέροντα και στόχους. Εμείς, το σύνολο των εργαζομένων στην ΥΠΑ θα αγωνιστούμε μέχρι τέλους, όπως η ακροτελεύτια διάταξη του άρθρου 120 του Συντάγματός μας επιβάλλει, για τη διατήρηση της εθνικής μας ανεξαρτησίας”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024