Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Παγκόσμια 'μάχη' μεταξύ ξενοδοχείων και πλατφορμών ενοικίασης ακινήτων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 15 Ιούνιος 2016, 14:54

Ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών της Airbnb αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια και αυτήν τη στιγμή είναι περίπου στα 35 χρόνια. Για τη HomeAway, ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών της είναι πάνω από τα 45. Μέσα σε λίγα χρόνια, οι πωλήσεις των Airbnb και HomeAway έχουν καταφέρει να φτάσουν εκείνων των πέντε κορυφαίων ξενοδοχειακών αλυσίδων.


Η Euromonitor International μόλις έδωσε στη δημοσιότητα τη νεότερη έρευνά της σχετικά με τις τάσεις στην ανταλλακτική οικονομία στο χώρο της φιλοξενίας, τονίζοντας την ανάπτυξη της Airbnb και της HomeAway και τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των business ταξιδιωτών. Ενώ η νομοθεσία εξακολουθεί να προσπαθεί να εκσυγχρονισθεί σε πολλές χώρες, η Euromonitor περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τις νομοθετικές προσεγγίσεις απέναντι στην Airbnb σε διάφορα μέρη του κόσμου (συγκεκριμένα τη Νέα Υόρκη, το Παρίσι, τη Βαρκελώνη, και το Άμστερνταμ).



Ενδεικτικά, η έκθεση αναφέρει ότι:

  • Στη Δυτική Ευρώπη, τα ξενοδοχεία έχουν καταγράψει απώλειες την τελευταία πενταετία, ενώ οι ενοικιάσεις για μικρό χρονικό διάστημα έχουν εμφανίσει εξαιρετικά υγιή ανάπτυξη.
  • Η Βόρεια Αμερική παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση σε απόλυτα νούμερα στον τομέα της φιλοξενίας την περίοδο 2010-2015, με τα ξενοδοχεία της μεσαίας αγοράς να ξεπερνούν τις ενοικιάσεις για μικρό χρονικό διάστημα.
  • Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, όλοι οι τύποι ξενοδοχείου, συμπεριλαμβανομένου των οικονομικών, ξεπέρασαν τις ενοικιάσεις για μικρό χρονικό διάστημα σε απόλυτες τιμές.
  • Στη Λατινική Αμερική οι ενοικιάσεις για μικρό χρονικό διάστημα είδαν αστρονομική αύξηση, ενώ τα οικονομικά ξενοδοχεία είχαν πτώση.


Ενώ οι “Millennials” αποτελούν σημαντική ομάδα-στόχο για τις πλατφόρμες ενοικίασης μικρού χρονικού διαστήματος, ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών υποδηλώνει ότι και παλαιότερες γενιές δείχνουν ενδιαφέρον για τη νέα τάση. Ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών της Airbnb αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια και αυτή τη στιγμή είναι περίπου στα 35 χρόνια. Για τη HomeAway, η οποία μισθώνει παραθεριστικές κατοικίες, ο μέσος όρος ηλικίας των χρηστών της είναι πάνω από τα 45, δεδομένου ότι έχει μια ισχυρή απήχηση σε μεγαλύτερες οικογένειες. Μέσα σε λίγα χρόνια, οι πωλήσεις των Airbnb και HomeAway έχουν καταφέρει να φτάσουν εκείνων των πέντε κορυφαίων ξενοδοχειακών αλυσίδων, αν και εξακολουθούν να είναι σημαντικά χαμηλότερες από ό,τι οι πωλήσεις των Marriott και Hilton. Ενώ όλα τα ξενοδοχεία καταγράφουν θετικό ρυθμό ανάπτυξης, κανένα δεν πλησιάσε στα τρέχοντα CAGRs (Compound Annual Growth Rates) των HomeAway (34%) και Airbnb (147%).

Ήταν η κρίση, το έναυσμα για την ανάπτυξη των βραχυπρόθεσμων ενοικιάσεων ακινήτων; Ο Wouter Geerts, Travel Analyst της Euromonitor σχολιάζει: “Η οικονομική κρίση, που ξεκίνησε το 2008, αναφέρεται συχνά ως το σημείο καμπής για τις βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις, και όταν συγκρίνουμε την αύξηση του όγκου πωλήσεων για τα ξενοδοχεία και τις βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις, είναι σαφές ότι ο αριθμός των σημείων πώλησης (ή των λιστών, όπως οι περισσότερες online πλατφόρμες τα αποκαλούν) έχουν αυξηθεί πολύ γρήγορα και εκθετικά για τις δεύτερες τα τελευταία πέντε χρόνια. Αυτή η αύξηση των σημείων πώλησης δε μεταφράστηκε αυτόματα σε αύξηση και στην αξία πωλήσεων, και τα ξενοδοχεία ξεπέρασαν τις βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις το 2010 και το 2011. Από τότε, όμως, οι βραχυπρόθεσμες ενοικιάσεις, έχουν ακόμη πολύ καλύτερες επιδόσεις από τα ξενοδοχεία σε αξία πωλήσεων, καθώς η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών αυξήθηκε, online πλατφόρμες όπως η Airbnb και η HomeAway αύξησαν τη γεωγραφική τους κάλυψη, ενώ αυξήθηκε και η εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς αυτήν τη νεά αγορά. Η αύξηση της αξίας των πωλήσεων, ωστόσο, συνεχίζει να υστερεί απέναντι στην αύξηση του όγκου”.






|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top