Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsDER Touristik: Δραματική η πτώση των κρατήσεων στην ανατολική Μεσόγειο
Τουριστικά γραφεία

DER Touristik: Δραματική η πτώση των κρατήσεων στην ανατολική Μεσόγειο

Το τρίτο μεγαλύτερο τουριστικό γραφείο της Γερμανίας DER Touristik ποντάρει στα πακέτα long-haul, ενώ η αγορά της ανατολικής Μεσογείου (Αίγυπτος, Τουρκία, Κύπρος) βρίσκεται σε μεγάλη πτώση.

Ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός DER Touristik πρόκειται να επεκτείνει το πρόγραμμά του που αφορά στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων (long-haul) τον ερχόμενο χειμώνα, μετά από τη μεγάλη άνοδο των κρατήσεων φέτος. Στον αντίποδα, είχε αρκετές ακυρώσεις για την ανατολική Μεσόγειο, λόγω της κρίσης των προορισμών εκεί (π.χ. Αίγυπτο, Τουρκία).

Όπως άλλοι μεγάλοι ΤΟs, η θυγατρική εταιρεία της Rewe Group διένυσε μια ταραχώδη χρονιά, αλλά φαίνεται να ανταπεξέρχεται. “Το 2016 ήταν αναμφισβήτητα ένα ακραίο έτος τουριστικά. Μπορούμε όμως να αντιδρούμε στις αλλαγές πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές μας, χάρη στην τεχνολογική μας ευκαμψία”, δήλωσε ο Rolf-Dieter Maltzahn, επικεφαλής της DER Touristik στην Κολονία (η οποία διαχειρίζεται τα τουριστικά σήμετα ITS, Jahn Reisen και travelix). Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει δημοσιεύσει συνολικό αριθμό κρατήσεων, παρά μόνο στοιχεία σε σχέση με τους προορισμούς.


Ο Rolf-Dieter Maltzahn, επικεφαλής της DER Touristik στην Κολονία (αριστερά) με τον διευθύνοντα σύμβουλο Matthias Rotter.

Η DER Touristik ισχυρίζεται ότι δεν υποφέρει οικονομικά τόσο όσο οι ανταγωνιστές της από την κρίση στη ζήτηση για Βόρεια Αφρική και Τουρκία, ωστόσο τα νούμερα παραμένουν δραματικά. Τα πακέτα διακοπών για την Τυνησία, ένας σημαντικός προορισμός για την εταιρεία, μειώθηκαν κατά 75% από το προηγούμενο έτος, καθώς επίσης και η Αίγυπτος (-35%), η Τουρκία (-34%) και η Κύπρος (-25%), σε σχέση με το προηγούμενο καλοκαίρι.

Αντιθέτως, το τρίτο μεγαλύτερο τουριστικό γραφείο της Γερμανίας έχει ανακοινώσει μεγάλες προσφορές για την δυτική Μεσόγειο και για μακρινούς προορισμούς. Οι κρατήσεις για τα νησιά των Βαλεαρίδων βρίσκονται σε αύξηση 16% και η Πορτογαλία σε 7%, με μεγάλη ζήτηση μάλιστα τις τελευταίες εβδομάδες. Μεταξύ των long-haul προορισμών βρίσκεται η Κούβα, με αύξηση στη ζήτηση σε ποσοστό 40%, το Μεξικό με 26% και ο Μαυρίκιος με 22%. Το Μπαλί ωστόσο βρίσκεται σε μείωση 40%, εξαιτίας των υψηλών τιμών.

Η μονάδα της εταιρείας με βάση την Φρανκφούρτη (Dertour, Weltreisen Meier και ADAC Reisen) εμφανίζει επίσης καλές πωλήσεις για διάφορους προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Matthias Rotter. Η Σρι Λάνκα βρίσκεται στην κορυφή με μια αύξηση 40% από πλευράς εσόδων, ενώ η Ταϊλάνδη έχει αύξηση 9%. Ωστόσο, η ζήτηση για τη Βραζιλία έχει μειωθεί λόγω των υψηλών τιμών των ξενοδοχείων, με αφορμή τους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Όσον αφορά στις περιηγήσεις στην πόλη, όπου η Dertour είναι ηγέτης της αγοράς, έχουν πληγεί από τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι, τις Βρυξέλλες και την Κωνσταντινούπολη, και τα έσοδα έχουν μειωθεί κατά 16%. Αλλά οι διακοπές των μεμονωμένων τουριστών ανακάμπτουν, ειδικά στη Γερμανία (+15%), τις σκανδιναβικές χώρες (+12%) και την Ιταλία (+9%).

Για το χειμώνα 2016-17, η DER Touristik επικεντρώνεται στην επέκταση του προγράμματός της στα πακέτα μεγάλων αποστάσεων. Η Rotter έχει προσθέσει 11 ακόμη ξενοδοχεία στην Ταϊλάνδη, όπου συνολικά υπάρχεουν πλεόν 155 σε προσφορές, ενώ το Κουρασάο είναι ένας νέος προορισμός για την Jahn Reisen, με 16 ξενοδοχεία. Ο όμιλος θα προσφέρει επίσης περισσότερα  ξενοδοχεία με το σήμα Cooee.

“Οι τιμές θα παραμείνουν σταθερές κατά μέσο όρο τον επόμενο χειμώνα”, σύμφωνα με την επικεφαλής της Κεντρικής Ευρώπης René Herzog, ενώ υπάρχουν εκτεταμένες εκπτώσεις για προκρατήσεις μέχρι και 90%.

Το τρίτο μεγαλύτερο τουριστικό γραφείο της Γερμανίας DER Touristik ποντάρει στα πακέτα long-haul, ενώ η αγορά της ανατολικής Μεσογείου (Αίγυπτος, Τουρκία, Κύπρος) βρίσκεται σε μεγάλη πτώση.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024