Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Google ερευνά τις τουριστικές αναζητήσεις μέσω κινητού και τη συμπεριφορά των κρατήσεων
Τουρισμός και τεχνολογία

Η Google ερευνά τις τουριστικές αναζητήσεις μέσω κινητού και τη συμπεριφορά των κρατήσεων

Το 80% θα κάνει κρατήσεις online, αλλά μόνο το 9% θα το πράξει μέσω smartphones. Το 13% θα κάνει την έρευνά του σε κινητή συσκευή, αλλά στη συνέχεια θα κάνει την κράτηση εκτός Internet.

Ο κολοσσός-μηχανή αναζήτησης Google και η ερευνητική εταιρεία TNS ένωσαν τις δυνάμεις τους για να εξετάσουν τον ρόλο των κινητών τηλεφώνων στις αναζητήσεις και τις αγορές των ταξιδιωτών.

Η εκτεταμένη έρευνα χρησιμοποίησε δεδομένα από τις λίστες ερευνών της Google σε συσχετισμό με συνεντεύξεις πελατών από αγορές διαφορετικές μεταξύ τους, όσο όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Γερμανία, μαζί με το Ισραήλ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Πορτογαλία.

Ένα συγκεκριμένο τμήμα της τουριστικής βιομηχανίας το οποίο κάλυψε η έρευνα ήταν οι πτήσεις (με μεγαλύτερη λεπτομέρεια σχετικά με τη χρήση του κινητού στον προορισμό).

Ο στόχος της έρευνας είναι να σκιαγραφήσει την αύξηση της χρήσης του κινητού τηλεφώνου στις διαδικτυακές κρατήσεις, τις αναζητήσεις και, γενικότερα, “στιγμών” κατά το ταξίδι των καταναλωτών.

Τα βασικότερα ευρήματα που αφορούν στη χρήση των κινητών τηλεφώνων σε πτήσεις αναψυχής από τους καταναλωτές είναι:

  • Το 85% των χρηστών διαθέτει ένα smartphone και το 66% έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο από αυτό και το κάνει όσο συχνά όσο και μέσω ενός υπολογιστή
  • Το 89% των χρηστών πραγματοποιεί διαδικτυακή έρευνα σε προϊόντα και το 56% κάνει το ίδιο μέσω μιας κινητής συσκευής.
  • Το 80% θα κάνει κρατήσεις online, αλλά μόνο το 9% θα το πράξει μέσω smartphones.
  • Το 13% θα κάνει την έρευνά του σε κινητή συσκευή, αλλά στη συνέχεια θα κάνει την κράτηση εκτός Internet.

Η επιρροή των Smartphones στην αρχή φάση της κράτησης και έρευνας για έναν προορισμό

Η επιρροή των Smartphones στην αρχή φάση αναζήτησης ενός ταξιδιού

Οι τάσεις αναζήτησης μέσω πολλαπλών συσκευών

Τα Smartphones ενεργοποιούν άλλες δραστηριότητες

Πηγές γενικής “έμπνευσης” για μεγαλύτερη αναζήτηση:

Καταναλωτική συμπεριφορά διαδικτυακής αναζήτησης ταξιδιού

Η χρήση εφαρμογών στα Smartphones

Το επιτράζιο PC ενάντια στο κινητό, στη φάση σκέψης για ταξίδι

Το επιτράζιο PC ενάντια στο κινητό, στη φάση αναζήτησης ταξιδιού

Το επιτράζιο PC ενάντια στο κινητό, στη φάση κράτησης

Το επιτράζιο PC ενάντια στο κινητό, στη φάση μετά την κράτηση

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024