Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΕλληνικές διακρίσεις στο 2016 Top Luxury Hotel & Brand Report της ReviewPro
Έρευνα

Ελληνικές διακρίσεις στο 2016 Top Luxury Hotel & Brand Report της ReviewPro

Στη φετινή ανάλυση '2016 Top Luxury Hotel & Brand Report' της ReviewPro, σχετικά με την online φήμη των ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο, βρίσκουμε και δύο ελληνικές συμμετοχές: τα Aldemar Resorts στα 10 κορυφαία ξενοδοχεία με τη μεγαλύτερη βελτίωση, και το Μεγάλη Βρεταννία στα 25 κορυφαία στην κατηγορία 'Top Individual Luxury Hotels for Location'.

Σύμφωνα με την έρευνα της ReviewPro για τις καλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες και εμπορικά σήματα για το 2015, στην κατηγορία “Most Improved” βρίσκουμε την ελληνική αλυσίδα Aldemar Resorts στην 6η θέση μεταξύ των 10 κορυφαίων, με δείκτη ικανοποίησης του πελάτη 87,8% και αύξηση 3,6% από την προηγούμενη χρονιά. Στην κατηγορία ‘Top Individual Luxury Hotels for Location’ στην κατάταξη υπάρχει το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, με δείκτη ικανοποίησης του πελάτη στο 98,8%, στην 13η θέση μεταξύ των 25 κορυφαίων.


Aldemar Royal Mare Thalasso.

Πολλοί ξενοδόχοι ήδη παρακολουθούν και καταγράφουν την online φήμη τους και εισπράτουν σχόλια επισκεπτών, αλλά αυτό δεν είναι πλέον αρκετό. Η πραγματική πρόκληση είναι να γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιήσουν αυτήν την πληροφορία για να ενισχύσουν την εμπειρία του επισκέπτη και να υπερβούν τις προσδοκίες του. Υπήρξε μια πρόσφατη στροφή από τη διαχείριση φήμης στη συνολική βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.


Το 89% των διεθνών τουριστών θεωρούν τα online σχόλια σημαντικά όταν κάνουν κρατήσεις και μία αρνητική κριτική σε ένα ξενοδοχείο θα μπορούσε να οδηγήσει πιθανώς έναν επισκέπτη να επιλέξει να μείνει στο ξενοδοχείο ενός ανταγωνιστή. Σήμερα, τα sites κριτικών και σχολίων αποτελούν ένα βασικό κανάλι και κάθε κριτική, θετική ή αρνητική, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μια κλήση σε ένα τηλεφωνικό κέντρο.


Μεγάλη Βρεταννία, lobby.

Η ReviewPro ανέλυσε 2.713.414 online σχόλια επισκεπτών που δημοσιεύθηκαν κατά τη διάρκεια του 2015 για να συγκεντρώσει πληροφορίες σε ένα ευρύ φάσμα ξενοδοχειακών σημάτων πολυτελείας από όλο τον κόσμο και να δείξει πως το τοπίο της φιλοξενίας έχει εξελιχθεί κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Συνολικά, αξιολογήθηκαν 2.690 ξενοδοχειακές μονάδες από 159 πολυτελή ξενοδοχειακά εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο.

Τα βασικά συμπεράσματα είναι τα ακόλουθα:

  • Όσον αφορά στη συνολική online ικανοποίηση των πελατών, τα Belmond Palacio Nazarenas και Spicers Peak Lodge είχαν τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία Individual Luxury Hotels, με 98,1%. Τα Library Hotel Collection (96,1%) ήταν η καλύτερη επίδοση στην κατηγορία Small Luxury Brand και τα Four Seasons (93,2%) στην κατηγορία Large Luxury Brand.
  • Η ικανοποίηση των επισκεπτών στα Top25 Small Luxury Brands βελτιώθηκε σε ετήσια βάση, με μέση GRITM (συνολική ικανοποίηση του πελάτη) να αυξάνεται από 92,2% σε 93,7%. Η GRITM στα Top25 Large Luxury Brands ήταν χαμηλότερη σε σύγκριση, χωρίς καμία σχεδόν αλλαγή, σε 90,1%.
  • Τα ξενοδοχεία πολυτελείας στην Κίνα έλαβαν 703.041 σχόλια, ποσοστό που αντιπροσωπεύει δραματική αύξηση της τάξης του +46% ετησίως και τα τοποθετεί στην πρώτη θέση, μπροστά από τα αμερικανικά ξενοδοχεία, που εμφάνισαν ετήσια μείωση -13%.
  • Το TripAdvisor ήταν η μεγαλύτερη online πηγή σχολίων και κριτικών για πολυτελή ξενοδοχεία, με ποσοστό 26% των συνολικών κριτικών, ενώ ακολουθείται σε απόσταση αναπνοής από την Booking.com με 25%. Η Ctrip ξεπέρασε το Facebook, για να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη πηγή σχολίων.
  • Οι πελάτες των ξενοδοχείων πολυτελείας μοιράζονται τις εμπειρίες τους με ευχαρίστηση, με κάθε ξενοδοχείο να λαμβάνει κατά μέσο όρο 1.008 κριτικές (έναντι 836 στη μελέτη του προηγούμενου έτους). Η ικανοποίηση των πελατών επίσης βελτιώθηκε, με τις θετικές αξιολογήσεις να ανέρχονται στο 83%, αύξηση από 80% το προηγούμενο έτος.
  • Η Κίνα είχε τον μεγαλύτερο αριθμό ξενοδοχείων στη βαθμολογία των 100 κορυφαίων πολυτελών μονάδων (αύξηση σε 14 από 23 μέσα σε ένα χρόνο), ακολουθούμενη από τις Μαλδίβες (11) και το Ηνωμένο Βασίλειο (6).

 

2016 Top Luxury Hotel & Brand Report by ReviewPro

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024