Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΚινέζος τουρίστας: Το κινεζικό πρωινό και ο βραστήρας δεν είναι πλέον αρκετά…
Έρευνα

Κινέζος τουρίστας: Το κινεζικό πρωινό και ο βραστήρας δεν είναι πλέον αρκετά…

Οι πέντε κορυφαίες πιο συνηθισμένες απαιτήσεις από Κινέζους τουρίστες στα ξενοδοχεία είναι δωρέαν WiFi (71%), βραστήρας (29%), κινεζικό πρωϊνό (20%), παντόφλες (19%) και μεταφρασμένοι τουριστικοί / ταξιδιωτικοί οδηγοί (17%). Αλλά απαιτούν πλέον πολύ περισσότερα…

Η 5η ετήσια έρευνα Chinese International Travel Monitor από την Hotels.com αποκάλυψε ότι 925 των Κινέζων τουριστών σχεδιάζουν να αυξήσουν ή να διατηρήσουν τα ποσά που ξοδεύουν στα ταξίδια τους, ενώ το 1/3 από αυτούς σκοπεέυι να δαπανήσει επιπλέον σε ταξίδια on travel τον επόμενο χρόνο, παρά την επιβράδυνση της οικονομίας.

Για τη διεξαγωγής του 5ου Chinese International Travel Monitor χρησιμοποιήθηκε η εταιρεία Ipsos, παγκόσμιος ηγέτης στην έρευνα αγοράς, η οποία τον Μάιο του συμπεριέλαβε στην έρευνα 3.000 Κινέζους τουρίστες. Για να συμπληρώσει τα στοιχεία με γνώμες από ξενοδόχους, η Hotels.com πραγματοποίησε παγκόσμια έρευνα σε 5.800 συνεργάτες της από το χώρο της φιλοξενίας.

Η Κίνα παραμένει ο Νο1 “καλός πελάτης” σε τουριστικές δαπάνες και οι δυνατότες ανάπτυξης αυτής της αγοράς είναι τεράστιες, όταν αναλογιστούμε ότι μόλις 5% (!) από τα περίπου 1,4 δισ. Κινέζους πολίτες διαθέτουν διαβατήριο αυτήν τη στιγμή.

Περίπου 120 εκατ. Κινέζοι ταξίδεψαν σε υπερπόντιους προορισμούς το 2015, από 117 εκατομμύρια το 2014, τη χρονιά που ξεπεράστηκε οτο νούμερο των 100 εκατ. τουριστών. Η φετινή έρευνα δείχνει ότι τα 2/3 των εξερχόμενων Κινέζων τουριστών θεωρούν τα ταξίδια απαραίτητο μέρος της ζωής – και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν σχεδόν 1/4 του εισοδήματός τους σε ταξίδια, δίνοντας έτσι στους TOs ευκαιρία για τεράστια ανάπτυξη.

Η Katherine Cole, Regional Director για την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία για την Hotels.com brand ενθαρρύνει τους ξενοδόχους να είναι ευέλικτοι στην προσέγγιση των Κινέζων τουριστών.

“Αντιλήψεις περί Κινέζων τουριστών που περιλαμβάνουν παροχή μόνο κινεζικού πρωινού και μεταφράσεις στη διάλεκτο των Μανδαρίνων είναι ξεπερασμένες. Η έρευνά μας έδειξε ότι η τουριστική βιομηχανία χρειάζεται να κινηθεί αποφασιστικά ώστε να αναπτύξει νέα προϊόντα και στρατηγικές μάρκετινγκ για τον πολύ πιο ‘εκλεπτισμένο’ Κινέζο τουρίστα του σήμερα”.

Για να βοηθήσει την τουριστική βιομηχανία να συνεργαστεί με αυτούς τους ανεξάρτητους και διαφοροποιημένους ταξιδιώτες, το τελευταίο Chinese International Travel Monitor 2016 αποκαλύπτει πέντε ταξιδιωτικούς χαρακτήρες Κινέζων τουριστών:

1. Λεπτομερείς εξερευνητές (25%): Γεννήθηκαν στις δεκαετίες του ’60 και του ’70, είναι καινοτόμοι και αισιόδοξοι, τους αρέσει να μαθαίνουν, να εξερευνούν και να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.
2. Προσεκτικοί οικογενειάρχες (25%): Γεννήθηκαν επίσης στις δεκαετίες του ’60 και του ’70. Προέρχονται από μικρότερες πόλεις και υπεύθυνους οικογενειάρχες και ταξιδεύουν για να συνδεθούν με τους αγαπημένους τους. Προτιμούν ασφαλή, φιλικά προς τις οικογένειες, ξενοδοχεία.
3. Κυνηγοί εμπειριών (17%): Όσοι γεννήθηκαν στις δεκαετίες του ’80 και του ’90 και προέρχονται από μεγαλύτερες πόλεις. Τους αρέσουν τα κομψά ξενοδοχεία και οι επαγγελματικές συμβουλές για τοπικές πολιτιστικές δραστηριότητες. Ταξιδεύουν για να εμπλουτίσουν την εμπειρία τους και είναι ανεξάρτητοι και φιλόδοξοι.
4. Απαιτητικοί (12%): Το πιο πιθανό είναι ότι γεννήθηκαν στη δεκαετία του ’80, ταξιδεύουν για να ικανοποιήσουν τον εαυτό τους και να επιδείξουν τη δύναμή τους. Έχουν την τάση να μένουν σε ξενοδοχεία περισσότερων αστέρων και να πραγματοποιούν περιπετειώδεις τοπικές εκδρομές.
5. Κυνηγοί των απλών ευχαριστήσεων (21%): Οι “millennials” που γεννήθηκαν στη δεκαετία του ’90 και σε αντίθεση με άλλες ομάδες, οι περισσότεροι από αυτούς είναι γυναίκες. Είναι πιο πνευματώδεις και ταξιδεύουν για την ηθική απόλαυση, αναζητώντας value-for-money διαμονή.

Ο Drew Bowering, Director Market Management της Expedia Australia, δήλωσε: “Καθώς όλο και περισσότερα ξενοδοχεία ανταγωνίζονται για τους Κινέζους τουρίστες, οι ξενοδόχοι μπορούν να αξιοποιήσουν τα χαρακτηριστικά αυτών των ‘χαρακτήρων’ και να δουν πως θα τοποθετήσουν τις προσφορές τους για τις ομάδες αυτές”.

Που χρειάζεται να ρίξουν το βάρος οι ξενοδόχοι
Ενώ η ασφάλεια, η άνεση, τα αστέρια, οι εγκαταστάσεις και η τιμή βρίσκονται ακόμη στην κορυφή των σημαντικών παραγόντων που λαμβάνουν υπόψη τους οι Κινέζοι τουρίστες όταν επιλέγουν διαμονή, ο κάθε ένας από τους παράγοντες αυτούς έχασε 5%, συγκριτικά με τα αποτελέσματα του προηγούμενου έτους.

Οι Κινέζοι τουρίστες έχουν μια σειρά άλλων απαιτήσεων για υπηρεσίες που καταγράφηκαν ότι είναι όχι μόνο σημαντικές, αλλά χρήζουν μεγάλης βελτίωσης, όπως υπηρεσίες UnionPay, κινεζικά εστιατόρια στον προορισμό, προσωπικό που να μιλά μανδαρινικά και αναβαθμισμένη υπηρεσία προς τον πελάτη.

Οι πέντε κορυφαίες πιο συνηθισμένες απαιτήσεις από Κινέζους τουρίστες στα ξενοδοχεία
1. Δωρέαν WiFi (71%)
2. Βραστήρας (29%)
3. Κινεζικό πρωϊνό (20%)
4. Παντόφλες (19%)
5. Μεταφρασμένους τουριστικούς / ταξιδιωτικούς οδηγούς (17%)

Τι προσφέρουν αυτήν τη στιγμή τα ξενοδοχεία σε Κινέζους επισκέπτες

  • Το 45% προσφέρει δωρεάν WiFi και το 46% σκοπεύει να το κάνει άμεσα
  • Το 8% προσφέρει βραστήρες και το 34% σχεδιάζει να το κάνει άμεσα
  • Το 5% προσφέρει Κινεζικό πρωϊνό και το 14% σκοπεύει να το κάνει άμεσα
  • Το 2% προσφέρει παντόφλες και το 25% σχεδιάζει να το κάνει άμεσα
  • Το 15% προσφέρει μεταφρασμένους τουριστικούς / ταξιδιωτικούς οδηγούς και το 16% σχεδιάζει να το κάνει άμεσα.

Η έρευνα επίσης έδειξε ότι οι Κινέζοι τουρίστες έιναι συνδεδεμένοι σε υψηλό βαθμό και πραγματικά “ψηφιακοί”, με το 99% να μεταφέρουν μαζί τους ψηφικό εξοπλισμό, όπως κινητά τηλέφωνα, φωτογραφικές μηχανές και tablet όταν ταξιδεύει. Η ίδια συμπεριφορά επεκτείνεται και στη διαμονή στα ξενοδοχεία, καθώς η πλειοψηφία (το 74%) χρησιμοποιεί OTAs για να κλείσει τα δωμάτιά του. Μένοντας πιστοί στο ψηφιακό αυτό lifestyle, πάνω από το 62% των κρατήσεων που κάνουν γίνονται μέσω κινητών τηλεφώνων, αύξηση 10% από την προηγούμενη χρονιά.

“Τα συμπεράσματα αυτά επισημαίνουν ότι οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι το ‘mobility’ είναι παράγοντας-κλειδί για τη στρατηγική διανομής τους. Το 2015, η Expedia κόδεψε πάνω από 1 δισ. δολ. σε τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένων των κινητών τηλεφώνων, με αποτέλεσμα μία στις τέσσερις διανυκτερεύσεις να γίνουν μέσω κινητών. Μέσω του Expedia Partner Central, οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργήσουν ειδικές προσφορές μέσω κινητών, με στόχο τους τεχνολογικά αναπτυγμένους ταξιδιώτες”, δήλωσε η Bowering.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024