Τελευταία νέα
ΑρχικήΕιδήσειςΠαραμένουν τα τεράστια προβλήματα στην Ακρόπολη υποβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν
Ταλαιπωρία τουριστών

Παραμένουν τα τεράστια προβλήματα στην Ακρόπολη υποβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν

Τεράστιες ουρές στο λιοπύρι για την έκδοση εισιτηρίων στην Ακρόπολη, ούτε λόγος για τεχνολογικές λύσεις, μηδαμινή διατήρηση καθαριότητας στο χώρο, απαράδεκτες τουαλέτες και υποτυπώδης σήμανση. Για αυτό το μνημείο οι Έλληνες είναι περήφανοι και η Αθήνα περιμένει ποιοτικό τουρισμό.

Μέσα στο λιοπύρι πρέπει να παραμένουν τουλάχιστον μια ώρα οι τουρίστες που θέλουν να εκδώσουν εισιτήριο για να επισκεφθούν την Ακρόπολη, διότι υπάρχουν μόνο τέσσερα ταμεία που εξυπηρετούν τους μεμονωμένους επισκέπτες του μνημείου. Φυσικά, δεν υπάρχει ούτε ένα υπόστεγο για να τους προστατεύει από τον καυτό ήλιο του ελληνικού καλοκαιριού.
 
Για τεχνολογικές λύσεις, δηλαδή, αγορά εισιτηρίου από το διαδίκτυο, ή με τη χρήση κάποιας εφαρμογής από κινητά τηλέφωνα, ούτε καν ο λόγος! “Για τα γκρουπ υπάρχει ένα ξεχωριστό ταμείο, όπου οι ξεναγοί μπορούν να εκδώσουν γρήγορα εισιτήριο, αλλά για τους μεμονωμένους η κατάσταση είναι τραγική. Θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον 8-10 ταμεία με την κίνηση που έχει η Ακρόπολη τους καλοκαιρινούς μήνες, ή φυσικά τεχνολογικές λύσεις που θα εξυπηρετούσαν εύκολα και άμεσα τους τουρίστες. Το πιο τραγικό είναι ότι τα δύο από τα τέσσερα ταμεία είναι για μετρητά μόνο… και υπάρχει μια μικρή ταμπέλα ορατή από λίγα μέτρα, με αποτέλεσμα οι τουρίστες που θέλουν να πληρώσουν με κάρτα, να την βλέπουν αφού έχουν ήδη περιμένει σχεδόν μια ώρα στην ουρά!! Τα παράπονα που ακούμε από τους τουρίστες είναι τεράστια και φυσικά έχουν δίκαιο. Το εισιτήριο για το χώρο της Ακρόπολης της Αθήνας στοιχίζει 20 ευρώ το άτομο και όταν μετά από αυτή την ταλαιπωρία ο επισκέπτης το αγοράσει, συνωστίζεται για να ανέβει και κατέβει στο μνημείο, και αντικρίζει τα αρχαία μάρμαρα μέσα στη βρώμα. Η απάντηση για την ανύπαρκτη καθαριότητα των μαρμάρων και του περιβάλλοντος χώρου είναι από τους ιθύνοντες ότι δεν φτάνει το λάστιχο σε όλα τα σημεία !!!“, μας δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών, κ. Κρίτων Πιπέρας
 
Αναζητούμε τους ποιοτικούς επισκέπτες και επιμένουμε να τους δίνουμε πολύ χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες. Οι προσπάθειες ανάπτυξης είναι αποσπασματικές και εφήμερες. Το 2006, είχαν τοποθετηθεί μηχανήματα αυτόματης πώλησης εισιτηρίων σε διάφορους αρχαιολογικούς χώρους συμπεριλαμβανομένης και της Ακρόπολης τα οποία όμως δεν ήταν κατάλληλα για εξωτερικό χώρο και πάρα πολύ σύντομα σταμάτησαν να λειτουργούν! Παρότι δε λειτουργούσαν παρέμειναν στις πρίζες για πάνω από 5 χρόνια, θυμίζοντας ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται.  
 
Μηχάνημα αυτόματης έκδοσης εισιτηρίων στο χώρο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου
 
Φυσικά ούτε λόγος για συντήρηση και των πινακίδων που υπάρχουν στον χώρο της Ακρόπολης. Το 2013, είχαμε δημοσιεύσει φωτογραφία της επεξηγηματικής πινακίδας που μάλλον ντροπή προκαλεί… Η ίδια πινακίδα βρίσκεται ακόμα εκεί. Η κατάσταση της 3 χρόνια μετά, ακόμα χειρότερη. 

 

 
Τέλος, να ξαναεπισημάνουμε ότι οι τουαλέτες δεν επαρκούν και δεν καθαρίζονται όσο συχνά θα έπρεπε. Ένα θέμα που ‘παίζει’ τουλάχιστον 30 χρόνια στην Ελλάδα, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται να το λύσει, γιατί από ότι φαίνεται οι προσλήψεις καθαριστριών δεν γίνονται με βάση τις πραγματικές ανάγκες ενός χώρου. 

 
 

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024