Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΑύξηση 14,1% στα κέρδη του Ομίλου TUI το γ' τρίμηνο του 2016
TOs

Αύξηση 14,1% στα κέρδη του Ομίλου TUI το γ' τρίμηνο του 2016

Για τους πρώτους εννέα μήνες του 2016, ο κύκλος εργασιών του ομίλου μειώθηκε ελαφρώς κατά 0,9%, φτάνοντας στα 11,39 δισ. ευρώ.

“Τα κέρδη μας αυξήθηκαν κατά 14,1% στο γ’ τρίμηνο και πλέον επανεξετάζουμε τους στόχους μας για ολόκληρο το έτος. Το οικονομικό έτος 2015-16 σκοπεύουμε σε μια ετήσια αύξηση της τάξης του 10% στα κέρδη πρό φόρων. Η παρουσία της TUI σε περισσότερες από 100 χώρες σε συνδυασμό με τη μετατροπή μας σε έναν όμιλο ξενοδοχεία και κρουαζιερών, καθώς επίσης και τα ικανά στελέχη μας, έκαναν τον όμιλο πιο ευέλικτο και, φυσικά, πιο ισχυρό. Σήμερα βρισκόμαστε σε καλύτερη θέση για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις όποιες γεωπολιτικές προκλήσεις εμφανιστούν. Ωστόσο, έχει αποδειχθεί ότι έχουμε ακολουθήσει τη σωστή στρατηγική και έχουμε αναπτύξει ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης πιθανών κινδύνων” ανέφερε ο Fritz Joussen, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου TUI, στην παρουσίαση που έγινε για τα αποτελέσματα του γ’ τριμήνου.

Συνολικά κέρδη και κύκλος εργασιών
Την περίοδο Απρίλιος – Ιούνιος 2016, ο Όμιλος TUI βελτίωσε τα κέρδη προ φόρων του κατά 1,1%, φτάνοντας στα 180 εκατ. ευρώ. Στον τουριστικό τομέα, καλές αποδόσεις είχαν ιδιαίτερα η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας, τα ξενοδοχεία RIU και οι κρουαζιέρες.

Κατά την ίδια περίοδο, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου TUI ανήλθε σε 4,60 δισ. ευρώ, μειωμένος κατά 5,7% σε ετήσια βάση. Αυτό συνέβη λόγω της χρονικής στιγμής που έπεσε φέτος το καθολικό Πάσχα, μια μείωση στις κρατήσεις προς Βόρεια Αφρική και Τουρκία, καθώς επίσης και ο φόβος για τις τρομοκρατικές επιθέσεις που πλήττουν εδώ και καιρό τον ευρωπαϊκό χώρο. Για τους πρώτους εννέα μήνες, ο κύκλος εργασιών μειώθηκε ελαφρώς κατά 0,9%, φτάνοντας στα 11,39 δισ. ευρώ.

Η TUI εμφανίζει σήμερα ισχυρή απόδοση σύμφωνα με τις προσδοκίες του ομίλου. Το πρόγραμμα για το καλοκαίρι του 2016 έχει πωληθεί κατά 87% μέχρι σήμερα, με τις πωλήσεις αυξημένες έως και 1%. Η ζήτηση έχει μετατοπιστεί σε άλλου κερδοφόρους προορισμούς, ενώ οι κρατήσεις από αγοράς εξερχόμενου τουρισμού -με εξαίρεση την Τουρκία- είναι μέχρι 8% αυξημένες.

Η RIU αυξάνει την πληρότητα και την μέση τιμή ανά κλίνη
Την ίδια περίοδο τα ξενοδοχεία RIU είχαν αύξηση στην πληρότητα της τάξης του 5%. Η μέση τιμή ανά κλίνη αυξήθηκε επίσης κατά 3%. Γενικά, η RIU την περίοδο αυτή βελτίωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα κατά 14%, φτάνοντας στα 64,6 εκατ. ευρώ. Τα Hotels & Resorts εμφάνισαν κέρδη προ φόρων ύψους 56,7 εκατ. ευρώ, από 67,3 εκατ. ευρώ τον προηγούμενο χρόνο (σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του προηγούμενου έτους συμπεριελάμβαναν και κέρδη από την πώληση της Grecotel, ύψους 10 εκατ. ευρώ). Επίσης, τα κέρδη από τα ξενοδοχεία στην Τουρκία και τη Βόρεια Αφρική είναι χαμηλότερα από τα προηγούμενα χρόνια, εξαιτίας των γεωπολιτικών συμβάντων.

Η κρουαζιέρα παραμένει αναπτυσσόμενη αγορά
Οι δραστηριότητες του Ομίλου TUI στην κρουαζιέρα είχαν αύξηση ύψους 10,1 εκατ. ευρώ κατά το γ’ τρίμηνο του έτους. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 29,4 εκατ. ευρώ, ενώ την ίδια περίοδο του περασμένου έτους ήταν στα 19,3 εκατομμύρια. Η TUI Cruises ολοκλήρωσε τον πρώτο ολοκληρωμένο χρόνο λειτουργίας του “Mein Schiff 4”, ενώ τον Ιούλιο του 2016, ο στόλος της εταιρείας επεκτάθηκε με το “Mein Schiff 5”. Η θυγατρική της TUI, Hapag-Lloyd Cruises σημείωσε επίσης πρόοδο στην επίδοσή της το γ’ τρίμηνο του έτους. Με τρεις εταιρείες, τις TUI Cruises, Hapag-Lloyd Cruises και Thomson Cruises στο Ην. Βασίλειο, ο όμιλος TUI είναι  ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους κρουαζιέρας στην Ευρώπη.

Οι αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας είχαν επίσης καλή επίδοση με αύξηση στην πληρότητα και στα περιθώρια κέρδους. Οι σκανδιναβικές χώρες αντιθέτως επηρεάστηκαν από τη μείωση στη ζήτηση για την Τουρκία. Γενικά, οι βόρειες περιοχές (Ην. Βασίλειο, Ιρλανδία, Σκανδιναβία, Καναδάς, Ρωσία) τα υποκείμενα κέρδη ανήλθαν στα 88,1 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του έτους 2014-15, που ήταν 103,3 εκατομμύρια.

Τα κέρδη προ φόρων της κεντρικής Ευρώπης (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Πολωνία) έδειξαν θετικό πρόσημο και αυξήθηκαν στα 3,3 εκατ. ευρώ μετά από τη μείωση που είχε σημειωθεί το προηγούμενο έτος. Οι αγορές της Ολλανδίας, του Βελγίου και της Γαλλίας μείωσε περαιτέρω τη ζημία στα υποκείμενα κέρδη προ φόρων, φθάνοντας τα  -6,5 εκατ. ευρώ. Η περιοχή αυτή σημείωσε περεταίρω βελτίωση στα αποτελέσματά της (-3 εκατ. ευρώ), η οποία οφείλεται κυρίως σε σημαντική μείωση στα λειτουργικά κόστη της Γαλλίας, που αντισταθμίστηκε από το εξασθενημένο περιβάλλον του Βελγίου μετά την τρομοκρατική επίθεση στις Βρυξέλλες.

Όσον αφορά στις συνέργειες που ανακοινώθηκαν στο πλαίσιο της συγχώνευσης με την TUI Travel PLC το 2014, η TUI ανακοίνωσε περαιτέρω συνέργιες ύψους 9 εκατ. ευρώ κατά το γ’ τρίμηνο του 2016, οι οποίες προέρχονται από τον εξορθολογισμό του ομίλου και τη βελτίωση στην πληρότητα των ξενοδοχείων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024