Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΤι στρεσάρει τους ταξιδιώτες του σήμερα;
Έρευνα

Τι στρεσάρει τους ταξιδιώτες του σήμερα;

Οι έμπειροι, σύγχρονοι ταξιδιώτες διαθέτουν περισσότερη ώρα για την οργάνωση του ταξιδιού τους, κάνουν συμβάσεις ασφάλισης και ψάχνουν περισσότερα προνόμια και ευκαιρίες για να βελτιώσουν την εμπειρία τους. Η Δυτική Ευρώπη παραμένει ο πιο επιθυμητός προορισμός παγκοσμίως, παρά τις όποιες ανησυχίες για την τρομοκρατία και τις κοινωνικοοικονομικές αστάθειες.

Παρά την ηλικία, το φύλο ή τον προορισμό του κάθε ταξιδιώτη, όλοι αναφέρουν πως η μεγαλύτερη ενόχλησή τους όταν πετούν με αεροπλάνο είναι οι κλωτσιές στη θέση τους από τον επιβάτη στο πίσω κάθισμα. Αυτό είναι ένα από τα πολλά ευρήματα παγκόσμιας έρευνας για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες ανά τον κόσμο. Έρευνα που επίσης αποκαλύπτει ότι οι σημερινοί ταξιδιώτες ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για την προετοιμασία του ταξιδιού τους. Κάνουν περισσότερη έρευνα στους προορισμούς, ψάχνουν καλύτερες ευκαιρίες και προσφορές και ασφαλίζονται για να προφυλαχθούν από τυχόν απρόοπτα. Ψάχνουν επίσης ευκαιρίες για να επωφεληθούν από προγράμματα επιβραβεύσεων, καθώς και από ειδικές υπηρεσίες που κάνουν το ταξίδι τους πιο πρακτικό.

Η έρευνα διεξήχθη από το GeoBranding Center σε συνεργασία με την AIG Travel. Με τίτλο “The Adept Traveler: How to Care Less about Travel Stress,” η έρευνα βασίζεται σε online απαντήσεις περισσότερων από 2.100 Αμερικανών, Ευρωπαίων και άλλων διεθνών ταξιδιωτών που ελήφθησαν φέτος το καλοκαίρι από το GeoBranding Center και την Travelzoo.

Η Δυτική Ευρώπη παραμένει ο πιο αγαπημένος προορισμός των ταξιδιωτών παγκοσμίως για το 2016. Περίπου 28,7% των ερωτηθέντων κατονόμασαν τη Δυτική Ευρώπη ως το πιο επιθυμητό μέρος για να επισκεφθούν. Το 1/3 των Βορειοαμερικανών ψήφισε τη Δυτική Ευρώπη ως τον καλύτερο προορισμό, σε αντίθεση με ένα 29% που ψήφισε τις Ηνωμένες Πολιτείες ως τον αγαπημένο του. Συγκριτικά, το 1/3 των Δυτικοευρωπαίων δήλωσε ότι η περιοχή τους είναι ο πλεόν κατάλληλος προορισμός για διακοπές σε αντίθεση με ποσοστό 11,4% που επέλεξε τις Ηνωμένες Πολιτείες. Οι τέσσερις πιο δημοφιλείς προορισμοί στη σειρά είναι η Δυτική Ευρώπη, οι Ηνωμένες Πολιτείες, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και η Καραϊβική.

Λόγοι ταξιδιωτικού στρες και έντασης
Η έρευνα εξερεύνησε  τους κυριότερους λόγους άγχους και έντασης των ταξιδιωτών και τι μπορούν να κάνουν για να αντιμετωπίσουν αυτά τα προβλήματα. Μεταξύ των μεγαλύτερων απογοητεύσεών τους είναι οι ακυρώσεις και οι καθυστερήσεις πτήσεων (66,5%), η έρευνα για ταξιδιωτικές προσφορές (38%), οι ασθένειες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (37,2%), η πολυκοσμία και η συμφόρηση στα τουριστικά μέρη (36,1%), η ασφάλεια των αεροδρομίων (28,2%) και τα προβλήματα με το βάρος και το μέγεθος των αποσκευών τους (27,1%).

Οι ερωτηθέντες ανέφεραν ότι όταν βρίσκονται στο αεροπλάνο, οι μεγαλύτερες ενοχλήσεις τους είναι οι κλωτσιές στη θέση τους από τον επιβάτη στο πίσω κάθισμα (56,9%), η υπερβολική κλίση του καθίσματος ενός άλλου επιβάτη (33,6%), οι θορυβώδεις επιβάτες (32,2%), το κλάμα των μωρών (25,5%) και, τέλος, επιβάτες που καταλαμβάνουν μεγαλύτερο μέρος από αυτό που τους αναλογεί στη θέση τους.

Στην ερώτηση με τι είδους συνεπιβάτες θεωρούν ότι είναι πιο δύσκολο να ταξιδεύουν, σχεδόν οι μισοί (49,7%) είπαν ότι δεν έχουν πρόβλημα να ταξιδεύουν με οποιονδήποτε. Ένα ποσοστό 24,6% ανέφερε ότι θα είχε πρόβλημα να ταξιδέψει με αγνώστους, 17,8% ότι δε θα ήθελε να ταξιδεύει με παιδιά, 16,2% με το αφεντικό του και, τέλος, ένα 14,2% με μια μεγάλη οικογένεια.

Οι χειρότερες καταστάσεις που έχουν βιώσει οι περισσότεροι ταξιδιώτες είναι οι ακυρώσεις ταξιδιών ή πτήσεων, οι ασθένειες, οι κλοπές πορτοφολιού ή άλλων προσωπικών αντικειμένων και οι χαμένες βαλίτσες που δε βρέθηκαν ποτέ.

Ο προετοιμασμένος ταξιδιώτης του σήμερα
Η σημαντικότητα της έρευνας και του σχεδιασμού για τη βελτίωση της εμπειρίας του ταξιδιού ήταν ένα από τα κυριότερα θέματα των ερωτηθέντων. Η οργάνωση εκ των προτέρων μέσω διαδικτυακών πηγών (50,2%)  ήταν ο καλύτερος τρόπος να αποβάλουν οι ταξιδιώτες το άγχος τους. Άλλοι τρόποι ήταν κάποια ασφάλιση (27,1%), η αίτηση για άμεση ενημέρωση της κατάστασης των συνόρων και της ασφάλειας (20,1%), η βοήθεια προετοιμασίας τους από ειδικούς (18,8%) και η πριμοδότηση των μελών σε σαλόνια αεροδρομίων (14,6%).

Οι ερωτηθέντες της έρευνας κατονόμασαν τις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες (46,7%) ως τις πιο έμπιστες πηγές για πληροφορίες και βοήθεια σχετικά με τα ταξίδια τους, ακολουθούμενες από τις ιστοσελίδες με κριτικές από άλλους ταξιδιώτες (41,2%), τους ταξιδιωτικούς οδηγούς (37,3%) και, τέλος, τους φίλους και τους συγγενείς που ταξιδεύουν συχνά (26,9%).

Επίσης, όσοι πήραν μέρος στην έρευνα ανέφεραν ότι οι ίδιοι οι προορισμοί θα συνέβαλαν στη βελτίωση της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας, εάν το online τουριστικό περιεχόμενό τους ήταν ακριβές και ενημερωμένο (42,5%). Θέματα όπως ο καλύτερος έλεγχος του εγκλήματος και της επαιτείας (38,9%), η επιβεβαίωση ότι όλες οι ταξιδιωτικές προσφορές είναι πραγματικές (38,5%) και η παροχή βοήθειας σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ή προβλημάτων (33,5%) συμπεριλαμβάνονταν στις απαντήσεις.

Σχεδόν 7 στους 10 ταξιδιώτες δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν να επιλέξουν τα προγράμματα VIP, αν αυτά προσέφεραν καλύτερα προνόμια και οφέλη. Ωστόσο, οι περισσότεροι ανέφεραν ότι η αξία αυτών των προγραμμάτων εξαρτάται από τις συγκεκριμένες υπηρεσίες που παρέχει το καθένα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024