Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι τουριστικοί πράκτορες κερδίζουν το χαμένο τους έδαφος, αποκαλύπτει έρευνα της MMGY
Έρευνα

Οι τουριστικοί πράκτορες κερδίζουν το χαμένο τους έδαφος, αποκαλύπτει έρευνα της MMGY

Περισσότεροι από 9 εκατ. Αμερικανοί ταξιδιώτες θα προτιμήσουν φέτος να απευθυνθούν σε έναν επαγγελματία του κλάδου, για να τους βοηθήσει να οργανώσουν το ταξίδι τους, γεγονός που θα αποδώσει' 83,7 δισ. δολ. στα ταξιδιωτικά γραφεία.

“Η έρευνά μας τα 3-4 τελευταία χρόνια, και πιο συγκεκριμένα φέτος, δείχνει μια τεράστια αύξηση (+50%) στη ζήτηση των τουριστικών πρακτόρων. Κατά την γνώμη μου, οι τουριστικοί πράκτορες θα μπορούσαν να είναι περισσότεροι επιτυχημένοι εάν είχαν μεγαλύτερη φωνή μέσα στην αγορά, εάν μπορούσαν να δείξουν στους πελάτες τους τι πραγματικά μπορεί να κάνει γι’αυτούς ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο. Πιστεύω ότι υπάρχει μια ευκαιρία για οποιαδήποτε εταιρεία να γίνει ‘Η’ εταιρεία στον τομέα του ταξιδιού. Καμία δεν το έχει κάνει ακόμη βέβαια. Είναι μια δαπανηρή πρόταση, αλλά υπάρχει μια πιθανότητα για πραγματικά μεγάλη απόδοση κέρδους”.

Τα λόγια αυτά του Steve Cohen, αντιπροέδρου της εταιρείας ερευνών μάρκετινγκ MMGY, έρχονται ως απόρροια μιας νέας Λευκής Βίβλου της εταιρείας για το προτρέτο του Αμερικανού ταξιδιώτη.

Περισσότεροι από 9 εκατ. Αμερικανοί ταξιδιώτες θα προτιμήσουν φέτος να απευθυνθούν σε έναν επαγγελματία του κλάδου, για να τους βοηθήσει να οργανώσουν το ταξίδι τους, γεγονός που θα αποδώσει 83,7 δισ. δολ. στα ταξιδιωτικά γραφεία.

Η αύξηση στη χρήση ταξιδιωτικών πρακτόρων βρίσκεται στο υψηλοτερο σημείο της τα τελευταία 6 χρόνια και δεν προέρχεται από τη γενιά των “Baby Boomers”, αλλά από τους “Millennial” ταξιδιώτες, των οποίων το 34% όσων ερωτήθηκαν ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν τουριστικό πράκτορα για τις διακοπές τους. Επίσης, όσο υψηλότερη είναι η τιμή του ταξιδιού που πρόκειται να κλείσουν, τόσο πιο εύκολα οι ενδιαφερόμενοι στρέφονται σε έναν επαγγελματία του τουρισμού.

“Καθώς οι τουρίστες αυτοί κάνουν περισσότερες διακοπές και δαπανούν περισσότερο χρόνο σε ταξίδια αναψυχής σε σχέση με εκείνους που κάνουν κρατήσεις από μόνοι τους, όσοι συμβουλεύονται ταξιδιωτικούς πράκτορες αποτελούν πολύ σημαντικό κομμάτι τόσο των προορισμών όσο και όσων παρέχουν υπηρεσίες ταξιδιού” αναφέρεται στη Λευκή Βίβλο.

Ποσοστό 16% των Αμερικανών τουριστών έχει συμβουλευτεί για τις διακοπές του τους τελευταίους 12 μήνες έναν παραδοσιακό ταξιδιωτικό πράκτορα και σκοπεύει να κάνει το ίδιο και για τα επόμενα δύο χρόνια. Το νούμερο αυτό είναι αυξημένο κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας συνολικά σε ποσοστό 45%, από το 2011, και είναι αισθητά υψηλότερο από κάθε άλλου την προηγούμενη πενταετία.

Υπάρχουν και περισσότερα καλά νέα για τους τουριστικούς πράκτορες: Οι τουρίστες που επιλέγουν έναν τουριστικό πράκτορα, το κάνουν συχνά, καθώς τον χρησιμοποιούν για το 50% των ταξιδιών τους.

Ο τυπικός Αμερικανός πελάτης του τουριστικού πράκτορα είναι 39 χρονών, παντρεμένος με παιδί, με ετήσιο εισόδημα ύψους 145.875 δολ. Οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους επιλέγει έναν πράκτορα είναι η εμπειρία, η εμπιστοσύνη και η ευκολία που του προσφέρει. Ποσοστό 86% αναφέρει ότι το να χρησιμοποιούν έναν τουριστικό πράκτορα τους παρέχει περισσότερο έλεγχο για το ταξίδι τους και το 79% πιστεύει ότι ένας επαγγελματίας του τουρισμού θα τους βρει την καλύτερη δυνατή προσφορά.

“Οι περισσότερες απαντήσεις που παίρνουμε όταν ρωτάμε ‘πως μάθατε για τον τουριστικό πράκτορά σας;’, είναι από στόμα σε στόμα”, λέει ο Cohen. “Πίσω στα μέσα της δεκαετίας του ’90, όταν οι αεροπορικές εταιρείες πλήρωναν προμήθεια, υπήρχε η Liberty Travel, η AAA. Οι άνθρωποι ήξεραν αυτές τις εταιρείες τότε. Ωστόσο, δεν πιστεύω ότι σήμερα υπάρχει κάποια εταιρεία που να είναι κυρίαρχη στον κλάδο”.

Η MMGY ανακάλυψε πως οι “Millennials” γενικότερα αλλά και ειδικότερα, οι “Millennials” που βρίσκονται στα 30 τους, έχουν συνηθίσει να κάνουν έρευνα αγοράς για τα ταξίδια τους μέσω των κινητών τους. “Θέλουν να βρουν την καλύτερη δυνατή προσφορά και θέλουν να έχουν δίπλα τους κάποιον που θα τους βοηθήσει. Υπάρχουν τόσες πολλές διαφορετικές ταξιδιωτικές ιστοσελίδες, όμως οι Millennials θέλουν να μπορούν να μιλούν με κάποιον. Απομακρύνονται σιγά σιγά από τους ΟΤΑs και επιστρέφουν ξανά στους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Αυτό αποτελεί σαφώς για τους τελευταίους σπουδαία ευκαιρία…”

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024